Skocz do zawartości

Opel Meriva A,1,4/16v,benzyna.Przy jezdzie nawprost ściąga w lewo.


Gość kitu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Merive kupiłem z oponami 185/60 R15. Były założone zimówki na przodzie.Jazda na wprost była b.dobra,bez trzymania kierownicy auto utrrzrmywało kierunek jazdy..Aktualnie zakupiłem u wulkanizatora używane 3 letnie opony całoroczne o tym samym rozmiarze.

Dałem je na przód a stare zimowki z przodu przeniosłem na tył.

Podczas jazd stwierdizlęm,ze auto ściąga na lewo od położenia środkowego kierownicy.Jezdziłęm po rownych nawierzchniach i też ściagało-czego nie było na poprzednich zimówkach jak były

z przodu.

Zamieniono mi opony z lewej na prawą stronę mysląc że cos sie poprawi.Jest to samo.

Pytanie:czy obie opony są felerne(były oczywiscie wyważane),czy należy wykonac geometrię kół przednich?

Fachowiec powiedział mi że jesli nie było grzebane przy kołąch to opony nie powinny miec wpływuu na ściąganie,jesli sa sprawne.

Prosze o poradę co mogę zrobic-czy zwrocic(wymienic na nowe)kupione opony czy jednak dac wyregulowac zbieżnosc?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Te co są teraz na tyle były z przodu i było ok.

Jesli przemienię parami tył i przod co to pokaże?

Moj finalny zamiar to właśnie całoroczne na przod i(narazie)a zimowe na tył).

Edytowane przez kitu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kitu napisał:

Sproboje to zrobic ale nie wiem czy posiadam klucz do kół-jaki tam jest rozmiar?

Rozwaliłeś mi system :):)

 

 

Kilkadziesiąt postów na użalanie się na Mar-Tech, teraz nie wiesz, jaki klucz do kół.....

I co my mamy o Tobie myśleć?

Myślimy to, co pomyśleliśmy przy sprawie Mar-techa :)

 

EDYTA

Ten klucz, który masz w bagażniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslcie co tylko chcecie.Nie zamierzam sie tłumaczyc,bo przekroczyłem 70 tkę i w tym wieku juz sie nie przejmuję skrajnymi opiniami innych.

Co do MarTecha-zrobili solidnie choc nie tanio.Widocznie słabo sie znam na mechanice bo sądziłęm ze to szybciej pojdzie.

A Ty kolego ,,ja37"uwielbiasz przybijac komuś szpilki-pewnie taki masz charakter.Liczę na to że jak będziesz dobiegał mojego wieku to i Tobie będą dogryzac.

Zobaczysz jakie to miłe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kitu . Nie przejmuj msi ę  jest to portal kóry pomaga amatorom , chociasz nie wszyscy sa skoży do tego . Klucz powinieneś mieć w zestawie fabrycznym z lewarkiem .

Najprościej kjeszcze sprawdz ciśnienie w kołacz czasami to powoduje że auto nie trzyma toru jazdy >

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mery 11. Dzięki za miłę słowa otuchy.

Co do ciśnienia-w serwisie wulkanizacyjnym wywazono i założono te koła,oczywiscie było cisnienie prawidłowe..Zaraz po tym wyjechałem na probę i tak mi skręcało w lewo.

Potem przełożono mi opony z lewej na prawą i na odwrot no i było to samo ściaganie.

Rzeczywiscie skorzystam z rady Adam1954 i parami przełożę tył na przod. I się zobaczy.Zachciało mi się opon całorocznych na przód to mam.Są 3 letnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności