Skocz do zawartości

Problem z elektryką Astra G 1.4 16v


Gość zielonylbn

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zielonylbn

Kolego ogólnie twoja asterka wymaga wizyty u dobrego elektromechanika i tyle, samym myśleniem nic nie da się zr obić.

tak masz racje , tyle co mogłem samemu zrobić to zrobiłem , usterka niestety nie znikła , więc postanowiłem że dziś zaprowadzam auto do elektryka . Tylko teraz mam kolejny problem , oczywiście poprzedni właściciel nie dał mi tego wkręcanego haka do holowania , można to gdzieś kupić ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kolego na każdym szrocie, albo choćby tu - http://allegro.pl/opel-astra-vectra-corsa-hak-ucho-do-holowania-i4953036886.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zielonylbn

Dziś powtórka z rozrywki , po całonocnym ładowaniu akumulatora , auto odpaliło , objawy takie jak opisywałem wcześniej no ale występowały nie tak często , pojeździłem trochę , myślę dojedzie do mechanika o własnych siłach , zaparkowałem pod domem , za jakiś czas przychodzę przekręcam stacyjkę i znów to samo , check się nie zapala więc auto na hol , zaprowadziłem "szrota" do elektryka , podłączył komputer , oczywiście brak komunikacji ze sterownikiem , posprawdzał bezpieczniki , zadzwonił do jakiegoś znajomego elektronika , powiedział o objawach , ten twierdzi że padł sterownik silnika , no super na telefon to sobie można diagnozować .No i nadal nie mam pewności czy na pewno do wymiany jest komp , muszę być pewny , bo jak kupię komputer a nadal będzie to samo to już totalnie się załamię... Teraz nie wiem co robić czy szukać jakiegoś używanego komputera do programowania czy od razu kupić cały zestaw z kluczem i kostka immo , lub trzecie wyjście , wysłać swój komputer do ludzi którzy zajmują się tego typu naprawami . Poradźcie mi co było by rozsądniejsze ? Postanowiłem że zrobię auto żeby jeździło i od razu na sprzedaż .

Edytowane przez zielonylbn

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mogła zginąć jakaś masa, z której korzysta sterownik silnika. Kontrolka check engine musi się zapalić po włączeniu zapłonu. Ja bym w komorze silnika posprawdzał multimetrem i wyczyścił WSZYSTKIE masy.

Skorzystaj z tej porady, dodatkowo sprawdzić trzeba czy na wtyczce sterownika są napięcia zasilające.

Zapewne elektryk ma rozpiskę na których pinach mierzyć.

Jeśli są napięcia i masy wtedy możesz szukać winy w sterowniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy nikt nie widzi, że po naładowaniu aku jest ok, a po dłuższym czasie już nie?

Może to wina aku, może coś wycyckuje prąd - nie byłoby głupie zmierzyć pobór prądu z akumulatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zielonylbn

to dziwne objawy , zawsze gdy podłączałem akumulator po naładowaniu , auto odpalało ale usterka szwankowało , . np wsadzam akumulator auto odpala normalnie , pracują kilkanaście sekund zaraz gaśnie , kolejny raz odpalam , znów gaśnie , objaw pojawia się raz co kilka sekund a raz co minutę . Auto jeździ , choć nie raz gubi takt . gaszę silnik , po jakimś czasie włączam zapłon , kontrolka silnika już się nie zapala , auto ma normalnie prąd , kręci jak wściekłe ale wiadomo nie odpala .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zielonylbn

Zamówiłem sterownik od gościa z zamościa który ma szrot z częściami do opli , przysłał mi dwa zestawy czyli 2 komputery , 2 pętle immo i pastylki do kluczyka . Niestety nadal to samo , check się dalej nie zapala ;/ więc myślę że to raczej nie wina komputera bo przecież 3 komputery były by tak samo uszkodzone ?> Mało tego przed zamówieniem tych sterowników , otworzyłem swój stary sterownik by sprawdzić czy może połączenia płyny głównej z pinami wyjściowymi się nie oderwały , jak to często bywa w tych komputerach , wszystko było w porządku , połączenia całe . Panowie powiedzcie mi gdzie w tym silniku są połączenia masowe do sterownika , oraz reszta mas ? Mam jedna na lewym kielichu którą przeczyściłem , gdzie szukać dalej ? Jeszcze jedno Pytanie , czy gdyby cewka padła to kontrolka mogła by się nie palić ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić tak jak pisałem. W wtyczce sterownika masy i zasilania.

Jeśli nie masz rozpiski to daj znać - postaram się przygotować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zielonylbn

Musisz sprawdzić tak jak pisałem. W wtyczce sterownika masy i zasilania.

Jeśli nie masz rozpiski to daj znać - postaram się przygotować.

był bym wdzięczny gdybyś podesłał mi tą rozpiskę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności