
Meriva B 2010r 1.7 100KM 74 KW nie pali na ciep³ym
#1
OFFLINE
Napisano 29 styczeñ 2017 - 20:06
Samochód nie odpala na ciepłym silniku- na zimnym odpala ale czasem trochę dłużej kręci.
Sprawdzone:
- czujnik walka rozrządu
- wtryski niby są ok
- cisnienie paliwa ok
- akumulator ok
- czujnik temperatury cieczy chlodzacej wskazuje prawidłowo
Czasami pojawia się błąd P0113 zbyt wysoka wartość temperatury powietrza wlotowego
Przeplywka na biegu jalowym podaje wartosci 8-15 g/s
Czy zbyt wysoka wartość powietrza wlotowego może sprawiać problem z rozruchem? i czy jest on w przeplywomierzu?
Odśwież
#2
OFFLINE
Napisano 29 styczeñ 2017 - 21:05
A EGR koś sprawdzał?
Odśwież
#3
OFFLINE
Napisano 29 styczeñ 2017 - 21:20
Odśwież
#4
OFFLINE
Napisano 29 styczeñ 2017 - 21:26
Tak.
Odśwież
#5
OFFLINE
Napisano 29 styczeñ 2017 - 21:33
Adam1954 nie jetem za bardzo znawcą w zagadnieniach mechanicznyc ale czy egr nie powoduje problemów tylko na zimnym silniku lub ewentualnie jak zablokuje się w pozycji otwartej spadek mocy itp. ?
Czy idą do niego jakiejś uszczelki które trzeba wymienic przy demontażu?
U¿ytkownik Berserker1990 edytowa³ ten post 29 styczeñ 2017 - 21:34
Odśwież
#6
OFFLINE
Napisano 29 styczeñ 2017 - 22:09
Ja z nim jeszcze nie robiłem ale ten manual może ci odpowie na pytanie
I jeszcze masz taką stronkę z częściami http://ecat24.com/op...talog/models/1/
Możesz poszukać jakie uszczelki przychodzą.
U¿ytkownik adam1954 edytowa³ ten post 29 styczeñ 2017 - 22:10
Odśwież
#7
OFFLINE
Napisano 29 styczeñ 2017 - 22:28

Gdyby jednak po czyszczeniu egr nic się nie zmieniło co jeszcze może powodować takie objawy?
Odśwież
#8
OFFLINE
Napisano 30 styczeñ 2017 - 09:11
With mobilephone sent.
Odśwież
#9
OFFLINE
Napisano 30 styczeñ 2017 - 20:43
Odśwież
#10
OFFLINE
Napisano 14 luty 2017 - 18:50
Witam ponownie,
niestety nadal walczę z problemem braku odpalania na ciepłym silniku, do tej pory:
- wymieniony czujnik wałka rozrządu
- wymieniony zawór zwrotny na listwie wtryskowej
- sprawdzone ciśnienie paliwa
- wyczyszczony egr
Nowa rzecz którą zauważyłem to to że pompa na zimnym silniku przy pierwszym odpaleniu długo pompuje paliwo ok 20-30 sek, później na ciepłym silniku gdy nie odpala nie słychać pracy pompy.
Czy ktoś z Was ma jeszcze jakieś pomysły na usunięcie usterki?
Odśwież
Podobne tematy:
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
![]() Meriva 1.6 16v problem na rozgrzanym silniku![]() |
Opel Meriva - Silnik Benzyna | rom3o |
|
![]()
|
|
![]() Podpiêty Niezale¿ny serwis OPEL Siemianowice - rabat dla u¿ytkowników forum O24![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Warsztaty Samochodowe - ¦l±skie | ArKos |
|
![]()
|
|
Za darmo profesjonalnie sfotografujemy Twoje auto – Amatorski Klub Fotografii |
Fotografia | KacperM |
|
![]()
|
|
![]() Meriva ga¶nie po d³u¿szej je¼dzie na biegu ja³owym |
Opel Meriva - Silnik Benzyna | witek123 |
|
![]()
|
|
¦wiat³o mijania nie dzia³a - ¿arówka wymieniona |
Opel Meriva - Karoseria, klimatyzacja, wnêtrze, elektryka nadwozia | MewaOwner |
|
![]() |