Gość Ruter Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Pod vaga za 41,99zł chodzi prawidłowo z opel tech2.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-177944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam Z tego co mi wiadomo program od Denissa działa z interfejsami na rs232 i nie ważne czy jest pod vaga ,opel-techa,czy ab-coma i czy jest na max232 i tranzystorach czy układach specjalizowanych.Podłącza się go bezpośrednio pod sterownik po odłączeniu wtyczki. I tak 6 to minus,7 to +12, 9 to linia K i odpowiednio do interfejsu.Za wiele tam zrobić nie można .Odczytać dane sterownika,odczytać l wykasować błędy.Błędów w sumie jest 15-cie i dotyczą tylko sterownika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-177834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruter Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Jak odszukać ten soft? I dla pewności jakiś schemat wtyczki pompy poproszę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-177827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam deniss.com.ua Piny w gnieżdzie są ponumerowane,ale temat nam znowu umyka bo tematem wiodącym jest przecież tranzystor i tu moja prośba może do ludzi zajmujących się elektroniką aby porównać tranzystory irlr2905pbf i irlr2905zpbf ,który by się bardziej nadawał   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-177506 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ja mam wlasnej roboty fejs do opla na com i bawilem sie nim w astrze puki mi cos w nim nie siadlo ( ale to z mojej winy). Zmienilem auto na vaga i zakupilem fejsa vag na com. Smiga elegancko zarowno z moimi dwoma VW jak i te zpodpinalem sie nim pdo kilka oplów( astra QP, AG cywilna, vikiB). Jednak moglem sie tylko podlaczyc do silnika bo np do poduch czy innych podzespolow nie chcial. Oczewiscie piny zmienialaem tak jak program tech2 wymagal a na ABComie wcale nie smigal. Niektore inetrfejsy smigaja na oplu i vagu ale niektore nie- to juz loteria.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-177370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam Wesol to pewnie jakiś "chinol" -bez obrazy żartuję .Tym tech2 to jakieś parametry czytasz czy tylko błędy,bo w ab-com to i parametry idą i to na max232 i tranzystorach. Ponawiam prośbę jak wyżej w sprawie tranzystorów irlr2905.Może jak by ktoś mądry datasheet'y poczytał to by coś wywnioskował i nie mam tu na myśli : A,W czy V ,ale raczej ns,nC czy gate threshold itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-176686 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Widzę, że temat nieco ucichł. Melduję, że od czasu naprawy sterownika pompy mam zrobione 200km. Zarówno jak było chłodno (około 0st. C) jak i jest gorąco (20st. C) auto odpala i pracuje normalnie. Nie byłem jeszcze w dalszej trasie, większość km zrobione po mieście. Zastanawiam się jak auto będzie się zachowywać na trasie przy prędkościach ok 100km/h, czy dynamika auta nie uległa zmianie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-171825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Nie powinna http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-171807 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Panowie potrzebuje sterownika do pompy 0 470 504 003 moze byc z bledem 1630,1631ale zeby nie mial 1650,1651 macie ktos,z checia kupie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-168658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Od czasu naprawy sterownika (wymiany tranzystora) przejechałem 660km. Pojawił się pewien problem, który nie występował wcześniej (czyli przez pierwsze 200 km). Otóż bardzo często zaraz po odpaleniu i ruszeniu autem (najczęściej jeszcze na jedynce, sporadycznie na dwójce) auto traci moc i zwalnia do ok 23km/h i obrotów 1400 obr/min. Choćbym dociskał pedał gazu do dechy to auto nie reaguje i trzyma te same obroty cały czas. Wystarczy, że zdejmę nogę z gazu i prtoblem ustępuje. Wystarczy puścić pedał gazu i spowrotem go wcisnąć i auto reaguje i zaczyna przyspieszać. Podczas dalszej jazdy ten problem nie powtarza się. Wcześniej się nie pojawiał, a teraz prawie po każdym uruchomieniu auta. Co o tym myślicie? Czy powinniśmy obciążyć tym tranzystor czy może jakiś inny układ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/26/#findComment-168040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.