Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Witam Mariusz_760301 dawkę rozruchową można zmienić choćby opelscannerem ,ale wydaje mi się,że to nie na wiele się zda ponieważ ecu " wyłącza " tą dawkę w momencie osiągnięcia przez silnik obrotów właściwych dla biegu jałowego ,które to obroty można również zmienić w/w urządzeniem a także dawkę nominalną i ilość spalin przepływających przez egr więc można eksperymentować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-163342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Do kol. Mariusza: nie, na biegu jałowym ten problem nie występuje. Pedał gazu pracuje normalnie w pełnym zakresie obrotów. Do kol. Opelhopel: który programik Denissa mam ściągnąć, żeby się podpiąć pod sterownik PSG?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-163338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 vista, niestety nie wiem, bo naprawę wykonywał elektronik zazdrośnie strzegący swoich tajemnic. Pompa padła miesiąc po zakupie auta, nie znałem jeszcze wtedy tego forum i za pośrednictwem kumpla mechanika znalazłem gościa naprawiającego sterowniki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-163263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 kol. opelhopel - ja mam właśnie ten problem, że silnik podczas "martwego pedału" nie potrafi szybko dojść do prędkości biegu jałowego. Startuje od 750 i powoli ciągnie do góry. Jak dociągnie do 1000 obr min. reakcja na gaz powraca i obroty po ustabilizowaniu się spadają do ok 900. Dzieje się tak tylko w temp minusowych - teraz w/w zjawiska nie ma więc myślę, że to jednak logiczny trop z tą dawką rozruchową. Poza tym obecnie (temperatury ok +14 st C) jak rano załączam zapłon to czasem zdarza się tak, że nie mruga kontrolka grzania - jak włączę i wyłączę zapłon (za trzecim razem) kontrolka się włącza (świece grzeją) i rozruch mam bez problemu. Gdy świece nie zagrzeją to rozrusznik musi kilkanaście razy zakręcić wałem by uruchomić silnik - pojawia się biały dym. Kompresja silnika dobra, świece też sprawdzane - dobre. Trzeba spróbować tej dawki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-163216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Witam don_camillo ze strony Denissa programik o nazwie VP44_eng   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-163160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Dzięki Opelhopel. Mam już ten programik, ale napotkałem nowy problem. Chciałem się dziś podpiąć pod sterownik, ale nie wiem, pod które piny się podpiąć. Wiem, że 6,7 i 9, ale nie wiem, jak są rozmieszczone na wtyczce. Nie widać oznaczeń. Masz może jakiś schemat tej wtyczki?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-162929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam don_camillo piny są opisane w gnieżdzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-162909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 OK. Już znalzałem opis gniazda. Dziś wieczorem w poniższym linku umieszczę plik o nazwie VP44_connector&DTCs.doc http://www.freedrive.com/folder/220878   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-162867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wilof1 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Cześć. Temat tranzystora podsunął mi brzoza.Mam problem ze sterownikiem pompy i chciałbym sam zamontować tranzystor.Moja prośba o symbol tranzystora który można wlutować w miejsce uszkodzonego.W tym temacie jest mowa o kilku i nie wiem który jest właściwy. Chcę sam naprawić unieruchomione auto i tylko na Naszym Forum można cokolwiek się dowiedzieć na ten temat.Pozdrawiam wilof1.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-162692 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Wilof1: ja u siebie instalowałem tranzystor IRLR2905PBF, przez pierwsze 200km było wszystko ok, ale od jakiegoś czasu mam problem, że chwilę po ruszeniu autem na chwilę tracę możliwość przyspieszania musze odpuścić pedał gazu i wszystko wraca do normy. Tak jakby się coś niewysterowywało od razu. Odnośnie błędów sterownika PSG to niestety nie komunikuje się z programem Denissa przez moj interface na tranzystorach. Chyba, że trzeba jeszcze jakieś parametry ustawić w programie. Póki co nie udało mi się połączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/29/#findComment-162521 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.