Skocz do zawartości

O-Astra 1,7 CDTI. dużo pytań :)


Gość vectra 95

Rekomendowane odpowiedzi

Gość golden2912

golden2912, bez obrazy ale ciekawe czy go szybko wyszperasz jak Ci się będzie gwałtownie podnosić temp. płynu chłodzącego np. przy zablokowanym termostacie. Dostaniesz checka i owszem, ale owy check będzie znaczył, że masz wykonać remont silnika. Było już kilka takich przypadków u mnie w firmie, więc takie rzeczy się zdarzają.

 

Dobrze mówisz Mariusz - nie ma stałej kontroli temperatury a bawienie się z menu i szukanie tego to istna bzdura, bo taki wskaźnik powinien być.

 

lewa noga wstaliscie ? ja nie mowi ze to dobre posuniecie ze strony gm - bo dla mnie to jest niedopuszczalne nie kontrolowac temp. silnika. wiec ja w zadnym ze swoich slow nie zachwalalem tego patentu .... tylko pisalem ze JEST i da sie sprawdzic temp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz_760301, z calym szacunkiem ale to astra g raczej jest porazka szczegolnie ta 1.7dti,tak ogolnie to miales astre 3 ze tak ja krytykujesz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość vectra 95

No dobrze jużwiem ze mam Comon Raila,tylko teraz co to jest???

 

 

 

1.Czy to są pompowtryskiwacze o wysokim cisnieniu ,czy pompa wtryskowa dostarczająca paliwo poprzez zytkłe wtryski.

 

 

2. Będe zmieniał olej tylko nie wiem jakie parametry powinien posiadać,moze ktoś wie to by napisał.

 

Jeszcze jedno, koleś powiedział ze jest zalany 10w40 czy to nie za wczesnie jak na 150 tyś??

Co mi poradzicie,pozostać przy 10w40 czy kupić 5w40

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vectra 95, google w dlon i nie boj sie go zapytac...

ad 1 ani to ani 2,choc pompa jest czescia CR

ad 2 sporo juz tego napisano, oj sporo... szukajka forumowa cie podratuje...

 

no coz nie pzoostaje ci nic innego jak poszukac poczytac...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość vectra 95

Troch długo się szuka info w tej szukajce :beer:

 

 

Tylko teraz co zrobić. Zalać 10w40 czy 5w40

Doradzcie.

 

Czy ten silnik zniesie 10 w 40?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troch długo się szuka info w tej szukajce :beer:

jak wszyscy postepuja tak samo... najpierw pytaja, zamiast szukac... taki tego skutek...

 

cytat z ksiazki obslugi:

poniżej.

Dexos 2 TM = Wszystkie silniki

benzynowe

i wysokoprężne

Klasy alternatywne, gdy olej

Dexos 2 TM jest niedostępny:

GM-LL-A-025 = Silniki benzynowe

GM-LL-B-025 = Silniki

wysokoprężne

 

Dopuszczalne są oleje tylko

o następujących klasach lepkości:

SAE 5W-30, 5W-40, 0W-30 lub

0W-40.

Klasa lepkości SAE dostarcza

informacji odnośnie gęstości oleju.

 

info z instrukcji zafiry, ale silniki te same...

 

odpowiadajac - ja bym przeszedl na 5W40, ale niech sie wypowie ktos kto zna sie bardziej na olejach i silnikach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość vectra 95

Nodobrze a wracając do kontrolki z kluczem i braku mocy, po wciśnięciu 2 pedałów i wł zapłonie pojawiło sie cos takiego ECN 050074co to oznacza?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz blad 0500, po wrzuceniu tego do szukajki znajdziesz odpowiedz, znajdziesz ze to czujnik predkosci wlasnej pojazdu - usterka

powiedz mi czy check engine pojawia sie przy zapaleniu silnika i gasnie dopiero po zapaleniu, czy przed?

 

obawiam sie ze ten blad jest jeszcze nie rozgryziony prze uzytkownikow forum, aczkowliek pare sugestii znajdziesz co moze byc z tym zwiazane...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość vectra 95

Check engine zapala się jak włączam zapłon, gdy samochód odpali kontrolka znika

Auto z kluczem pojawia się jak dam mocno w gaz w okolicy 3000-3500obr 3,4,5 bieg,wtedy auto traci moc. Chwila spokojnej jazdy kontrolka znika i auto ma swoją moc.

 

I tak w kółko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość vectra 95

1 problemy rozwiązane ,wystarczyło przegonić auto po drodze i teraz chodzo ok.

 

Teraz są następne problemy.

1. Ślizga na 4 i 5 biegu zakres obrotów 2000-3000

2. Jak puszczę szybko sprzęgło szarpnie, tak samo dzieje się jak szybko dodam gazu ,a potem odejmę.

 

3.Jak zapalę auto po nocy przez jakieś 500metrów kopci na niebiesko

4. Turbinka jest cała spocona w oleju.oraz pokazał się olej na elemencie który zaznaczyłem na zdj.

 

 

Dołączona grafika

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Co robić ,szykować sie na naprawę.??

Leona mam 3 lata i nawet 1 grosza nie dołożyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności