Skocz do zawartości

Kontrolka emisji, co to moze byc? brak pomyslow


Gość intense

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gawlak

bledy na opcomie pokazuja sie jako chwilowe albo stale

do tego jest odpowiedni zwrot na koncu odczytu

 

albo ta czesc ktora kupiles jest do bani

albo cos masz namieszane z podcisnieniami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość intense

Czujnik kupilem w sklepie - nowy, oryginalny Boscha wiec raczej nie jest padniety.

Po wyczyszczeniu bledow od wczoraj mi sie nie pokazal, zobaczymy jak bedzie dalej.

 

Podcisnienia mechanik mi ponoc sprawdzal 2 razy - wezyki od turbo itd.

Edytowane przez intense

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość intense

No i znowu po odpaleniu i przejechaniu kawalka auto mi zmulilo i jak wciskalem gaz do dechy to maksymalnie obroty szly do 3500.

Pokazal sie ponownie blad P0105.

Juz nie wiem co mam dalej zrobic zeby sie pozbyc tego. 2 dni jezdze ok, a pozniej ponownie wyrzuca blad.

 

Ps. Czym najlepiej przeczyscic styki (we wtyczce 3 piny) od MAP sensora?

 

Zauwazylem jeszcze, ze czasami nawet jak nie wlacza sie check to jak wciskam gaz mocno to od 3500 w gore to jakby slabo sie rozpedzal, a czasami ok ... czy moze to byc wina jakiejs nieszczelnosci badz wezyka?

Edytowane przez intense

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość intense

Wyjalem dzis ten czujnik MAP i koncowka jest strasznie zasyfiona. Czym to najlepiej wyczyscic aby nie uszkodzic czujnika?

 

DSC_0045.JPG

 

To jest ten stary czujnik, a nowy wyglada tak (juz z zewnatrz go troche obczyscilem ale wewnatrz jak to zrobic aby nie uszkodzic?

 

DSC_0044.JPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość intense

Wyczyscilem ten stary czujnik i wlozylem z ciekawosci ale dzis juz wszedl mi z powrotem w tryb awaryjny i zaswiecil sie check engine ... moze faktycznie to nie ma zwiazku z czujnikiem tylko cos innego? ...

 

Czy to normalnie, ze po wyczyszczeniu czujnika MAP po 2 dniach juz mi sie przykurzyl troche od nagaru?

Edytowane przez hadzii123

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień na próbę czujnik od znajomego sprawdzisz czy nie ma błędów. To że kupiłeś nowy nie znaczy że jest sprawny. Sprawdziłeś czy kable przy wtyczce są całe?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość intense

Sprawdzalem i sa cale. Dzis wlozylem z powrotem ten nowy czujnik. Troche go wyczyscilem z tego co sie zasmolil od 1,5 miesiaca.

Zrobilem dzis 300km i ani razu sie nie zapalila kontrolka. Zauwazylem tez, ze jak przejade np 100km i pozniej wrzuce na luz i wcisne mocno gaz to z rury duzo czarnego dymu leci ... czy to normalne? Moze u mnie problem jest taki, ze za duzo nagaru sie odklada w calym ukladzie? Co ma na to wplyw? Jak jezdze glownie po miescie moze sie za duzo sadzy odklada w ukladzie i pokazuje blad po jakims czasie? Moze musze cos zrobic zeby sie mniej tego odkladalo? Czesto leci mi z rury czarny dym jak dodaje gazu co jakis kawalek przejechanej drogi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Nadal czasami pojawia sie u mnie kontrolka check i auto przechodzi w tryb awaryjny.
Nie ma mocy i obroty do 3,5tys max.
Dzieje sie to nie od razu po odpaleniu silnika tylko czasami w czasie jazdy, a po jakims czasie nawet jak nie zgasze silnika auto juz ma moc z powrotem...

Astra G 1.7 CDTI, 2004r (Z17DTL).
Jesli chodzi o blad, ktory sie wyswietla to dokladnie:

P0105 Czujnik cisnienia absol. kolektora i cisnienia atmosferycznego - usterka

Sensor MAP mam wymieniony od roku prawie na oryginalny Boscha (nowy).
Co moze jeszcze to powodowac bo juz nie mam pomyslow i mechanicy rowniez...
Na innym sofcie jest ten sam blad ale pisze cos z cisnieniem w kolektorze...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.Ja mam podobny problem od około 2 tygodni-sprawdzone było chyba już wszystko co możliwe tzn.sensor map,egr i zawór podciśnienia (wszystko jest sprawne)i nadal jest to samo. Podobno jeszcze ktoś mi podpowiedział,że może być coś nietak z rurkami od czujnika podciśnienia (zapchana lub pęknięta).Nie ma kogoś kto mógłby podpwiedzieć coś na ten temat????Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności