Gość grzes08 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 To życzę Ci powodzenia .. .. dziwne, że Isuzu dawało 100 kkm a opel 150 kkm .. no ale skoro widziałeś to wiesz lepiej. a co to za auto masz, że teraz masz 180 kkm na wymiane rozrządu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-487903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 pisałem o silniku 1.9DTH a to silnik fiatowski... nie wiem jaki jest interwał ws silnikach Y17 czy X17... w silnikach Z19 jest albo 120 albo 150 tys. km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-487923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 pisałem o silniku 1.9DTH a to silnik fiatowski... nie wiem jaki jest interwał ws silnikach Y17 czy X17... w silnikach Z19 jest albo 120 albo 150 tys. km to żeśmy się zakręcili .. ja pisałem jak w tytule .. Z 1,7 DTH ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-487931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 wiem, ale w międzyczasie zeszła rozmowa również na silniki 1.9...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-487941 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 co to za auto masz, że teraz masz 180 kkm na wymiane rozrządu? w obecnym vw wymiana paska co 180, a którejś rolki co 360tyś km... W silnikach z19 macie rozrząd co 150tyś i/lub 10lat...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-488000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Marmi nie skąd wytrzasnąłeś dane odnośnie silnika Z17DTH ... jeżeli nie macie prawdziwych danych nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Napisz, że to sa Twoje przypuszczenia ale nie pisz że tak jest na pewno.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-488012 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zieger Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) Z17DTH ma co 100tys. Z19DTH ma ojciec, ale tutaj nic w książce nie piszą. Chociaż jeszcze przejdę się do garażu i zobaczę, bo chyba tam mam jeszcze inną książkę. Wczoraj wymienił przy 182tys i pewnie nie była to pierwsza wymiana. Dane są potwierdzone oryginalną książką serwisową Jeśli chodzi o gulfa to mam nadzieję, że w tym tdi nie wymyślili takiego rozrządu jak w 1.4tsi Tam też miała być regulacja łańcucha przy 200tys, a wiemy co z tego wynikło. Edytowane 25 Maja 2013 przez Zieger   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-488037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okobogee Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Panowie i Panie wymieniłem rozrząd w mojej corsinie 1.7 dti tz isuzu, na pasek contitech( made in mexico ) rolki SKF (made in france) koszt 440PLN sklep w łódzi. Wymiana ok u mechanika, tyko że teraz silnik ma dziwny mały delikatny taki świst (nie potrafię określić dokładnie tego dźwięku ale wcześniej go nie było ) wyczuwalny w kabinie, czy to normalne ? Jak u was ta sprawa wyglądała ? Czy te elementy to robią, czy może źle ustawiony ten pasek? Wcześniej tego nie było, a był pasek GM (made in Japan) i rolki INA. Podzielcie się ze swoimi opiniami wymiany paska.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-490957 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 ja bym sprawdził jakie jest napięcie paska .. byc może jest za mocno napięty .. napięcie paska jest w specyfikacji i powinno wynosic 19 kG +/-5. Wiem, że niewiele serwisów na to zwraca uwagę, ale to często spotykana przypadłość po wymianie rozrządu. Zalezy od mechanika na ile ma wyczucie. Jak puści napinacz mocno .. to jest on w stanie napiąc go do nawet 30-40 kG .. napinacz należy puszczac powoli. Mocno napiety pasek po prostu wyje .....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-490967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okobogee Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 ja bym sprawdził jakie jest napięcie paska .. byc może jest za mocno napięty .. napięcie paska jest w specyfikacji i powinno wynosic 19 kG +/-5. Wiem, że niewiele serwisów na to zwraca uwagę, ale to często spotykana przypadłość po wymianie rozrządu. Zalezy od mechanika na ile ma wyczucie. Jak puści napinacz mocno .. to jest on w stanie napiąc go do nawet 30-40 kG .. napinacz należy puszczac powoli. Mocno napiety pasek po prostu wyje ..... A jak sprawdzić napięcie paska ? A co jeszcze bardzo ważne jak silnik pracuje to tego dźwięku nie ma. Pojawia się jak mam obroty pow. 2 Czy to tez by wskazywało na zbyt napięty pas ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-490978 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.