Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzes08

To życzę Ci powodzenia .. :) .. dziwne, że Isuzu dawało 100 kkm a opel 150 kkm .. no ale skoro widziałeś to wiesz lepiej.

a co to za auto masz, że teraz masz 180 kkm na wymiane rozrządu?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-487903
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

pisałem o silniku 1.9DTH a to silnik fiatowski...

nie wiem jaki jest interwał ws silnikach Y17 czy X17... w silnikach Z19 jest albo 120 albo 150 tys. km

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-487923
Udostępnij na innych stronach

Gość grzes08

 

 

pisałem o silniku 1.9DTH a to silnik fiatowski... nie wiem jaki jest interwał ws silnikach Y17 czy X17... w silnikach Z19 jest albo 120 albo 150 tys. km

to żeśmy się zakręcili .. ja pisałem jak w tytule .. Z 1,7 DTH ..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-487931
Udostępnij na innych stronach

wiem, ale w międzyczasie zeszła rozmowa również na silniki 1.9...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-487941
Udostępnij na innych stronach

 

 

co to za auto masz, że teraz masz 180 kkm na wymiane rozrządu?
w obecnym vw wymiana paska co 180, a którejś rolki co 360tyś km...

 

W silnikach z19 macie rozrząd co 150tyś i/lub 10lat...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-488000
Udostępnij na innych stronach

Gość grzes08

Marmi nie skąd wytrzasnąłeś dane odnośnie silnika Z17DTH ... jeżeli nie macie prawdziwych danych nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Napisz, że to sa Twoje przypuszczenia ale nie pisz że tak jest na pewno.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-488012
Udostępnij na innych stronach

Z17DTH ma co 100tys. Z19DTH ma ojciec, ale tutaj nic w książce nie piszą. Chociaż jeszcze przejdę się do garażu i zobaczę, bo chyba tam mam jeszcze inną książkę. Wczoraj wymienił przy 182tys i pewnie nie była to pierwsza wymiana.

 

Dane są potwierdzone oryginalną książką serwisową :eek:

 

Jeśli chodzi o gulfa to mam nadzieję, że w tym tdi nie wymyślili takiego rozrządu jak w 1.4tsi :rotfl: Tam też miała być regulacja łańcucha przy 200tys, a wiemy co z tego wynikło.

Edytowane przez Zieger

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-488037
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie i Panie wymieniłem rozrząd w mojej corsinie 1.7 dti tz isuzu, na pasek contitech( made in mexico ) rolki SKF (made in france) koszt 440PLN sklep w łódzi.

Wymiana ok u mechanika, tyko że teraz silnik ma dziwny mały delikatny taki świst (nie potrafię określić dokładnie tego dźwięku ale wcześniej go nie było ) wyczuwalny w kabinie, czy to normalne ?

Jak u was ta sprawa wyglądała ?

Czy te elementy to robią, czy może źle ustawiony ten pasek?

Wcześniej tego nie było, a był pasek GM (made in Japan) i rolki INA.

Podzielcie się ze swoimi opiniami wymiany paska.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-490957
Udostępnij na innych stronach

ja bym sprawdził jakie jest napięcie paska .. byc może jest za mocno napięty .. napięcie paska jest w specyfikacji i powinno wynosic 19 kG +/-5. Wiem, że niewiele serwisów na to zwraca uwagę, ale to często spotykana przypadłość po wymianie rozrządu. Zalezy od mechanika na ile ma wyczucie. Jak puści napinacz mocno .. to jest on w stanie napiąc go do nawet 30-40 kG .. napinacz należy puszczac powoli.

Mocno napiety pasek po prostu wyje .....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-490967
Udostępnij na innych stronach

ja bym sprawdził jakie jest napięcie paska .. byc może jest za mocno napięty .. napięcie paska jest w specyfikacji i powinno wynosic 19 kG +/-5. Wiem, że niewiele serwisów na to zwraca uwagę, ale to często spotykana przypadłość po wymianie rozrządu. Zalezy od mechanika na ile ma wyczucie. Jak puści napinacz mocno .. to jest on w stanie napiąc go do nawet 30-40 kG .. napinacz należy puszczac powoli.

Mocno napiety pasek po prostu wyje .....

 

A jak sprawdzić napięcie paska ?

A co jeszcze bardzo ważne jak silnik pracuje to tego dźwięku nie ma. Pojawia się jak mam obroty pow. 2

Czy to tez by wskazywało na zbyt napięty pas ?

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59260-corsa-c-17-cdti-z17dthlpz-101-km-rorz%C4%85d/page/2/#findComment-490978
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności