Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Opel Corsa B 1.4 44kW. 1996r.


Na początku napisze iż wymienione są świece, kable zapłonowe, silniczek krokowy.
Gaz BRC.


Moja biedna Corsina ma dziwny objaw.
Na zimnym silniku autko sunie jak strzała, nie mam żadnych przeciwwskazań. Nie ważne jaka temperatura -10 czy 30 autko pali na dotyk bez użycia gazu. Silnik pracuje stabilnie.
Problem zaczyna sie jak sie zagrzeje.
Pali mi około 14 l gazu / 100km.
Podczas dodawania gazu ( nie ważne na jakim biegu ) w początkowej fazie ma tzw " martwy pkt " (Zamiast przyśpieszać to zamula). Wiadomo dodam więcej gazu to idzie normalnie tylko musi przejść przez Martwy. Zachowanie jest podobne na benzynie. Więc nie wiąże tego z instalacja gazową.
Czy ktoś miał podobny problem i jak z nim walczyć?

Z góry Dziękuję.
Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64495-corsa-b-14-na-zimnym-gna-jak-strzala-na-ciep%C5%82ym-juz-nie/
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej podjedź pierw na diagnostykę komputerową!, Jak masz tam przepływomierz to go sprawdź, ewentualnie zawór egr do czyszczenia...

 

  • 1 rok później...

Zawór EGR wymieniony na nowy i to samo.
Sonda wymieniona

Swiece nowe

Kable zapłonowe nowe
Czujnik Temperatury Spalin nowy

Elektroniczny Sterownik Zapłonem nowy.

Monowtrysk nawet z działającej Astry 1 wymieniłem z tym samym silnikiem i nic nie poprawiło.
marti82 ja mam 8v.

Nawet mieszalnik gazu zamieniłem od tej astry i to samo..
Astra chodziła jak żyleta i na ciepło i na zimno.

Splanowałem i zmieniłęm uszczelke pod głowicą. - TO SAMO!/.

Osatnimi czasami zdarza sie iż przy pewnych utrzymując je szarpie silnik. Ale jak mu już depne to juz idzie.

I powtarzam ponownie. TYLKO NA GORĄCYM SIlNIKU!!!!!! Pochodzi troche na 90 stopni i zaczyna dostawać głupawki.
Jeszcze jedna sprawa. Nawet jak silnik ma 95 stopni to odpala bez problemu...


PROSZĘ O POMOC!
Ewentualnie podać mi jakiegos dobrego i dosyć taniego mechanika z WROCŁAWIA ktory mi to zdiagnozuje...


Z góry dziękuję!!
Pozdrawiam
Sitekk

Edytowane przez SITeQ

 

Kol. Marti 82 ma dobry pomysł, do sprawdzenia masz sterowanie silnika na beni i na LPG. Coś nie tak masz bo trochę ci dużo pali, moj 2,2 pali mniej gazu.

 

bump

???

A tak z ciekawości - masz monowtrysk beni a jaki gaz ? Jak I generacja to może być tak że jest jednocześnie wtryskiwana benzyna i gaz, i dlatego duże spalanie LPG oraz to że się dławi. I jeszcze jedno - wymiana poszczególnych elementów tu nic nie pomaga bo jak się zagrzeje ma podawane oba paliwa. Jednak bym odwiedził gazownika i to sprawdził.

 

Dobre naprowadzenie. Moze poprostu komputer mam uszkodzony. Ale pierwsze co to odwiedze gazownika. Chyba ze ktos inny ma jakies inne propozycje. Prosze o sugestie :)

 

O sterowaniu silnika pisałem wcześniej Pb i LPG do sprawdzenia.

 

Podpinałeś pod komputer ? Zresztą nie musisz , tam mozna użyć metody " na zworkę " by odczytać błędy . Wyczyść jeszcze przepustnicę profilaktycznie .

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności