Skocz do zawartości

Okresowe logi do diagnozy Z17DTL


Gość jihn

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze mówiąc niewiele słychac .. ale jezeli dźwiek załącza się podczas niewielkiego przyspieszania i przypomina klekotanie zaworów a po chwili cichnie i odzywa sie znów podczas przyspieszania .. takiego powolnego .. a podczas nagłego wcisnięcia pedału gazu nie wystepuje lub tylko przez moment to najpier sprawdziłbym i ponownie nauczył zawór na pompie zasilajacej. Podczas jazdy sprawdź dane ciśnienia żądanego i otrzymywanego w railu w momencie wystapienia dźwieku. Potem przeporwadziłbym tzw. nauke [pompy .. funkcja powinna byc dostepna w Opcomie a na pewno jest w Techu2

Jezeli to nie pomoze i dźwięk bedzie wystepował dalej .. to stawiam na wtryskiwacze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Grzes08 dzięki za odzew postaram się dzisiaj te logi porobić o ile pogoda na to pozwoli. Tylko u mnie raczej jest na odwrót przy powolnym przyspieszaniu nic nie słychać, a dopiero jak mu depnę mocniej to zaczyna warczeć. Muszę jeszcze sprawdzić wariant probnej jazdy bez paska osprzętu, może to coś z osprzętu powoduje taki warkot.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

dam znać jak wymienię u siebie koło pasowe z napinaczem, może ucichnie ten warkot. Co do logów to kolega Grzes08 ma rację. Jeśli chcesz dowiedzieć się co doskwiera autu musisz wywołać opisane objawy i na nich właśnie zrobić logi. Jeśli pochodzą od części których pracę można "nagrać" na logach, wtedy można coś więcej powiedzieć. Zazwyczaj najbardziej widoczne odchyłki od normy są widoczne przy nagłym przyśpieszaniu z pedałem w podłodze. Wrzuć 3 bieg i od poziomu najniższych obrotów do ok 4000 z pedałem w podłodze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

U mnie po wymianie koła pasowego zrobiło się cicho.

Wpadłem jeszcze na jeden pomysł. Do znawców tematu bo ja do końca nie zan zasady działania: zakładam że ecu daje impuls wtrysku znając położenie tłoka bo sygnał położenia idzie z czujnika położenia wału. Teoretycznie zakładając że sygnał ten jest zaburzony wtedy dawka podawana jest w niewłaściwym czasie powodując klekot. Poddaje do dyskusji moje rozumowanie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności