Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adrian1234

Witam Na wstępie napisze żę jestem tu nowy i liczę na wyrozumiałość . Jak w temacie Opel Astra H 1.7CDTI 80KM oznaczenie silnika DTL .

Problemem mojej astry jest Spalanie stukowe które występuje po Bardzo gwałtownym wciśnięciu Pedału gazu .Działa to w ten spośob gdy nacisne pedał gazu do 2000 tys obr w silniku słychać stuki i rzuca całym autem ,auto kopci i widać jak paliwo zmniejsza się gwałtownie na wskażniku. Powyżej 2000 obr przy dodaniu gazu auto normalnie sie zachowuje i objawy spalania stukowego nie ma , Auto kupiłem już takie Z Niemiec , Auto zostało podłączone pod komputer ale brak błedów . W aucie został przeczyszczony cały dolot powietrza Został wymieniony EGR na nowy , nowe Świece żarowe , nowa przepustnica . Używana przepływka i czujnik Ciśnienia Paliwa na listwie wtryskowej .

Dalej już Ręce opadają . Auto chodzi cichutko przy dodawaniu gazu na postoju Nic nie kopci czy stuka . Problem powstaje tylko podczas jazdy .

Panowie liczę na Pomoc .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wtryski do demontażu i sprawdzenia.

 

 

podłączone pod komputer ale brak błedów

A już za dużo zachodu kosztowało sprawdzenie korekt czasu wtrysku?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/#findComment-565669
Udostępnij na innych stronach

Gość Adrian1234

Auto zostało sprawdzone CDIF 2 i w opcjach nie mam sprawdzenia korekt wtrysku . Op Com na pewno będzie to posiadał

? Edytowane przez Adrian1234

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/#findComment-565672
Udostępnij na innych stronach

To porządna diagnostyka potrzebna. A nie wymienianie po kolei na chybił-trafił.

Jedź do ASO, zapłać 150 za diagnostykę i będzie wiadomo co jest. Na pewno taniej wyjdzie niż wymiana połowy osprzętu silnika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/#findComment-565673
Udostępnij na innych stronach

Gość Adrian1234

 

Auto zostało sprawdzone CDIF 2 i w opcjach nie mam sprawdzenia korekt wtrysku . Op Com na pewno będzie to posiadał

?

 

 

Wtryski do demontażu i sprawdzenia.

 

 

A już za dużo zachodu kosztowało sprawdzenie korekt czasu wtrysku?

Czyli mam rozumieć żę któryś z Wtrysków podaje za dużo dawkę paliwa

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/#findComment-565674
Udostępnij na innych stronach

 

 

mam rozumieć żę któryś z Wtrysków podaje za dużo dawkę paliwa

 

 

Jedź do ASO, zapłać 150 za diagnostykę i będzie wiadomo co jest.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/#findComment-565675
Udostępnij na innych stronach

Gość Adrian1234

Dzięki Wielkie za Odp,Po Sprawdzeniu wtrysków odpowiem ale Jak wiadomo Udzieliłem się na Forum o Pomoc bo może też ktoś Miał podobne objawy . Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/#findComment-565680
Udostępnij na innych stronach

ArKos ma racje.Zacznij od sprawdzenia korekt wtrysku.Choć w jedym z nim sie nie zgodze,nie koniecznie ASO(ja osobiscie mam nie miłe doswiadczenia z ASO ale oczywiscie róznie to bywa) .?U dobrego elektonika i taniej i nie koniecznie gorzej.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/#findComment-565689
Udostępnij na innych stronach

Niestety, wielokrotnie mieliśmy okazję przekonać się, że "dobrzy elektronicy" gówno wiedzą. Ostatnio przyjechał mądry Astrą III, zakupił u nas CIM i zażądał wymiany, bo tak mu zdiagnozował "dobry elektronik" - walił błąd braku komunikacji z immo. Zapłacił 800 za CIM, 250 za programowanie i auto dalej nie paliło. Zapłacił kolejne 150 za diagnostykę i dowiedział się, że ma udupiony sterownik silnika + feler elektryczny w instalacji. Wyłożył kolejne 3800 na sterownik + 250 na programowanie. Razem: 5250,-

Gdyby od razu podjechał do nas, to byłoby 150 + 3800 + 250 = 4200,-

Jest różnica? Dla "dobrego elektronika" pewnie nie, ale dla faceta już tak. Tysiak nie leży na drodze...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/#findComment-565692
Udostępnij na innych stronach

ArKos z całym szacunkiem do Ciebie. to działa w obie strony,co napisałem podtrzymuję.Nie będe pisał o które ASO chodzi(dwa róznie)brak podstawowej wiedzy elementarnej i gdybym im sie posłuchał tez by mnie przerobili na pare stówek.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/70125-problem-silnika-isuzu-17-cdti-dtl-spalanie-stukowe/#findComment-565696
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności