Gość Marek N. Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Nieco odkopałem temat, ale problem jest cały czas aktualny. Jestem posiadaczem Merivy z 2008r ok , 1,5 miesiąca. Od samego zakupu po przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności- zwłaszcza z niewielka prędkością coś stukało. Mimo przesmarowania silniczka wspomagania, poprawa nie nastąpiła . Zacząłem zbierać na nową maglownicę. Jednak na wszelki wypadek pojechałem na szarpaki , powiedziałem, że cos mi stuka z przodu - diagnosta wiedział, na co zwrócić uwagę. Mimo ze wszystko było ok podniósł do góry przednia oś i uderzył w osobę ręką= stuknęło , po dokładnym przyjrzeniu sie źródłem stukania okazały się klocki hamulcowe. Dziś ściągnąłem koło i jak się okazało miałem źle założoną sprężynę naprężającą gniazda mocujące klocki. Przejechałem ok 15 km i naprawdę stukanie ustąpiło, więc warto zainwestować 30zł za szarpaki, bo samemu obstawiając, co puka możemy wymienić pół auta. Pozdrawiam Marek N.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał27 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Witam ...Jestem od niedawna posiadaczem Merivy 1.6 16v...Posiadam podobny problem,stuki w przednim zwieszeni.Na przeglądzi bardzo wnikliwie zostało sprawdzone zawieszenie i jest ok...Zastanawiam się czy moze jest to win góm na stabilizatorze??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek-z23 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) Witam, drążek kierownicy wymieniony(ponoć miał luzy) stuki nadal słyszalne. Sprawdziłem auto na stacji diagnostycznej i okazało się, że winna jest przednia dolna poduszka silnika. W poniedziałek jadę na wymianę tak więc napiszę jaki jest efekt. A stuki z tyłu przy okazji wizyty auta na podnośniku zlikwidowałem sam okazało się, że wydech spadł z dwóch gum go trzymających. Edytowane 25 Maja 2013 przez zbyszek-z23   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gardi1 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) uważaj na przekładnie, po wymianie drazków kierowniczych ona się rozstukała - regeneracja - i wreście jest cicho - nie wierzyłem ze zawieszenie mery moze tak przyjemnie pracować teraz walcze z lekkimi draniami kierownicy powyzej 120km/h Edytowane 25 Maja 2013 przez gardi1   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek-z23 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Witam, drążek kierownicy wymieniony(ponoć miał luzy) stuki nadal słyszalne. Sprawdziłem auto na stacji diagnostycznej i okazało się, że winna jest przednia dolna poduszka silnika. W poniedziałek jadę na wymianę tak więc napiszę jaki jest efekt. A stuki z tyłu przy okazji wizyty auta na podnośniku zlikwidowałem sam okazało się, że wydech spadł z dwóch gum go trzymających. Niestety nie pomogło Szukam dalej. Coś mi mechanik mówił o sworzniu zwrotnicy, może to   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 uważaj na przekładnie, po wymianie drazków kierowniczych ona się rozstukała - regeneracja - i wreście jest cicho - nie wierzyłem ze zawieszenie mery moze tak przyjemnie pracować :-) teraz walcze z lekkimi draniami kierownicy powyzej 120km/h gardi1 mam pytanie. Sam wymieniałeś te drążki?Ja jak widzę mam do wymiany lewy.Minimalne luzy,Ale na wertepach klepie.Myślę o wymianie tego drążka.Ale dostęp do lewego jest kiepski.Myślę o kupnie klucza do drążków.Czy się opłaca go kupić czy lepiej dać do mechanika.A może ty masz jakiegoś konkretnego.Odemnie do tychów jest 25km dam radę?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gardi1 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 robiłem to nieautoryzowanej stacji obsługi typu Qservice - z tego względu że trzeba geometrię ustawić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 (edytowane) robiłem to nieautoryzowanej stacji obsługi typu Qservice - z tego względu że trzeba geometrię ustawić Na jakiej ulicy i jakie koszty? Czy wyjmowali przekładnię do wymiany drążka? Edytowane 10 Lipca 2013 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gardi1 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 nie nie wyjmowali - koszta to jak dobrze pamiętam 40 zł za stronę ale do tego geometria 90 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 teraz walcze z lekkimi draniami kierownicy powyzej 120km/h gardi1 jeżeli chodzi o drgania to u mnie się skończyły gdy wymieniłem poduszki amortyzatorów i łożyska na Macpersonie.Też mi trzepało od 120 wzwyż a teraz jest spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.