ja37 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 To ja tak miałem przed zaślepieniem EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Witam! Mam dokładnie ten sam problem. Obroty nie zawsze spadają na biegu jałowym. Chyba, że auto zostanie zatrzymane, bądź delikatnie uderzę pedał gazu. Wtedy wszystko wraca do normy. Zdarza się również, że na gazie na jałowym biegu obroty spadną zbyt nisko, do 500 i auto gaśnie Oprócz tego na zimnym silniku nierówno pracuje na benzynie, delikatnie nim potrząsa i obroty pływają na gazie problem nie występuje. Pomijając te drobne problemiki chodzi pięknie. Mam nadzieję, że da się to jakoś zrobić, poradźcie coś drodzy forumowicze :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawinek Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Cześć.Widzę że ekspert jakoś nieobecny buuuu. Mam instalkę Landi renzo omegas od tygodnia. Pytania: 1.Założone mam głośniejsze wtryskiwacze.Są one podobno wytrzymalsze niż te cichsze.Cokolwiek to znaczy chciałbym wiedziec czy to prawda.Gazownik powiedział mi ,że w Landi-renzo się pomylili i mu takie przysłali.Powiedział też że w skutek ich błędu zyskałem bo za taką instalację na głośniejszych wtryskach trzeba dopłacić z 200-300pln. 2.Widzę różnicę przy gaszeniu auta.Jak autko na beni gaszę to dzieje się to momentalnie a jak gaszę na LPG to jest lekkie opóźnienie-tak może 0,3 sekundy ale nie zawsze tylko co jakiś czas tak się zdarza.Czy to tak się zdarza z winy zasilania lpg czy to może autko tak ma 3.Spotkałem się z czymś takim.Jak wduszę gaz np wyprzedzanie-wtedy obroty rozną powyżej 5tyś do 7tyś to można usłyszeć takie bzzzzzzzzzzzzzzzzzz i nie wiem czy to z tych wtryskiwaczy gazu coś takiego słychać czy to coś inne. Jak ekspert się pojawi to poproszę uprzejmie o odpowiedź.Jeżeli ktoś coś wie to też poproszę.Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 W tym dziale, każdy z Was będzie mógł zadać pytanie odnośnie instalacji gazowych. Jestem posiadaczem opla Corsa C z 2004r. o przabiegu 77000 km od niedawna mam problem z instalacja gazowa która jest załozona od nowości- zapala mi sie kontrolka pokazujaca silnik,mowiono mi ze to jest problem z sonda lambda ale byłem w serwisie - podloczyli go pod komputer i okazało sie ze sonda jest sprawna. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ZAPALANIA SIĘ TEJ KONTROLKI . {moze ktoś wie gdzie jest warsztat specjalizujacy sie instalacja gazowa typu COLTEC lub KOLTEC } BARDZO DZIĘKUJE ZA POMOC   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 W tym dziale, każdy z Was będzie mógł zadać pytanie odnośnie instalacji gazowych.Od 3 miesięcy mam założoną sekwencję. Już 3 razy wymieniano mi wielozawór z racji jego niedziałania. Dodam, że mam zbiornik podwieszny w kole zapasowym. Dodatkowo mam diodowy wskaźnik poziomu gazu, którego też nie mogą mi wyregulować tak aby nie pokazywał połowy po przejechaniu 100 km. Czy te typy tak mają, czy też ja mam takiego pecha?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 paweł555, skoro podłączyli pod kompa to powinni Ci odczytać błąd jaki spowodował zapalenie Checka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 W tym dziale, każdy z Was będzie mógł zadać pytanie odnośnie instalacji gazowych. Witam Serdecznie Mam Opla Astre 1,4 z instalacją gazową BRC. Kupiłem go tydzień temu. zauważyłem iż podczas jazdy (jeżdżę na LPG/odpalanie na benzynie) od czasu do czasu zapala się kontrolka sygnalizująca awarię układu elektronicznego silnika, po czym po chwili gaśnie. Jadąc w trasie ten problem powtarzał się częściej im silnik był cieplejszy - tak przynajmniej zaobserwowałem. Auto oczywiście nie traciło na mocy, ani nic się z nim nie działo - po prostu tylko zapalała się ta kontrolka (max 2 minuty się świeciła - trasa do 50km). Miesiąc temu regenerowany był parownik i w tym tygodniu mam się zgłosic na regulację. Czy ktoś spotkał się z ta przypadłością? Dla sprawdzenia przejechałem trase 70km i na bęzynie wszystko jest ok, na gazie kontrolka zapaliła się dwukrotnie przy jeździe 60-70km/h. Ja żadnej usterki w samochodzie nie znajduję. Niedługo czekają mnie wyjazdy w znacznie dłuższe trasy i chciałbym muc się tym problemem nie przejmować. Z czym może to być związane? Proszę o poradę. Pozdrawiam Łukasz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Odczytaj kody błędów, jeśli wyjdzie sonda, to się nie przejmuj, najwyżej zakup sobie emulator.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Witam. Zaslepilem zawor EGR wedlug wskazówek i nic to nie pomoglo. To co jeszcze mozna zrobic zeby obroty spadaly. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif?????   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Wyczyścić krokowca i przepustnicę. Jak masz gaz na linkę, to obejrzyj linkę, czy się nie zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.