Skocz do zawartości

Pytania związane z instalacją LPG


holcu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 936
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Anonymous

Witam

 

Mam problem z instalacją Koltec w Oplu Omega 2.0 B. Nie moge przelaczyc z benzyny na gaz, tzn. silnik pracuje poczatkowo przy przelaczaniu a potem nagle traci obroty i sie wylacza. Co to moze byc? Czy nie wiecie przypadkiem czy serwis tej instalacji robi ktos oprocz autoryzowanych serwisow Opla (chodzi mi o okoloice Gdanska)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

witma. mam vectre 90 rok, 1.6. problem polega na tym, ze jak odpale samochod na benzynie to nie ma problemu a przy probie przelaczenia na gaz(przelacznik reczny) samochod gasnie(objawy tak jakby odciecie doplywu) i pozniej nie moge samochodu odpalic na benzynie.na popych pali bez problemu ale tylko na benzynie...co mam zrobic?? ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam mam Vectre A z 1991 roku z silnikiem C20NZ jaki silnik krokowy powinien być w tym aucie został on zdemontowany jakiś czas temu(po prostu odmówił posłuszeństwa) i go wcięło wiec nie mogę zamówić przez necik zamiennika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam, mam do was pytanie czy w Oplu Zafirze 1.8 16v AUTOMAT będzie spisywał się gaz sekwencyjny. Poprzedni właściciel miał wsadzadzony zwykły i nie bardzo auto chciało jeździć.

 

pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeeemcio, czyli nie masz żadnego sterownika gazu, poza tym przełącznikiem.

Jak masz kogoś z taką samą instalacją, podmień ten wyłącznik, podejrzewam, że w nim klei się przekaźnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ,jestem nowy w tym zagadnienu ale spoytam be mam juz nerwa.Jak autko cieple to zdycha na zejsciu z z obrotow i ledwo je trzyma lub gasnie.Bylem u flachowca stwierdzil ze to krokowy (instalacja wloska firmy lenzo z silniczkiem krokowym) wiec zalozyl regulacje na srube ,autko stalo sie mu;lowate zero przyspiechy i d..a wiec po przejechaniu 150 kilosow zalozylem sam krokowca na powrot i historia sie powtarza .Gosci twierdzi ze cala maszynak ajest do wyczysczenia bo jest tam pelno syfu i faktycznie jak wykrecil gdzies jakas srubke to syfu wyrabalo co nie miara iwec teraz pytanie czy to jet ten slynny parownik czy jak i jak sie go czysci i czy mozna to robic samemu bez zadnej obawy bo gosc zawolal mi za czyszczenie tego 50 zika ale tak sie zastanawiam czy czegos nie kreci bo po zalozenia regulacji srubowej na 150 kilosow salkil mi 21 litrow gazu wiec nie wiem sam co mam robic .ogolnie zbiornik 42 l i byl na maksa pelny w sumie przejechalem jakies 250 kilosow czy to duzo jak na takie cos czy malo ,dodam ze srednia predkosc to 90-100 po miescie 60 bo glupieje tak jak ten silnik. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności