Skocz do zawartości

Pytania związane z instalacją LPG


holcu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Hej!

Mam w swojej astrze butle 40 litrową. Ile można "nabic" do niej gazu? Słyszałem że pełne 40 litrów nigdy nie wejdzie. Jeśli tak to dlaczego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 936
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Anonymous

Mam problemik a mianowicie zalozylem sobie mikser strumieniowy i teraz nie wiem jak wyregolowac instalke zeby miec wolne obroty bo teraz to chodzi tylko od ok 2500 a nizej to silnik gasnie. Mam reduktor asterik sa na nim z przodu 2 sruby i nie wiem ktora do czego sluzy a i jest jeszcze jedna na silniczku krokowym. Moze ktos robil cos takiego?? Z gory dzieki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nom juz sobie sciagnalem i wydrukowalem ten poradnik, jutro bede walczyl z regulacja tego gazu. A mikser kupilem taki : http://www.rybacki.pl/order.php?id_grupy=1&indeks=300-196&id_model=97&&akt_sesja=5d5fd07cd6529446ba09e0659bd36e7a&strWer=pl

Tylko jest jedno ale... w tym poradniku regulacje zaczyna sie na wolnych obrotach a sek w tym ze u mnie nie ma wolnych bo silnik gasnie. Musze najpierw czyms pokrecic zeby jakos wolne zlapal dopiero moge dalej ustalac miesznke itd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc najpierw zobacz, czy czasem jedna z tych śrubek regulacyjnych nie jest po prostu zakręcona.

To ta od "lewego" obiegu gazu.Musi być odkręcona o 1-1,5 obrotu, dopiero potem reguluj tą śrubką od wydjności membrany.

Jeszcze rada.Najlepiej się reguluje przy temperaturze 75-85*, najlepiej widać różnice w pracy silnika.Przy 90 już nie widać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No i sie udalo. Ta sruba od "lewego" obiegu byla dobrze czyli 1,5 obrotu tylko wykrecilem bardziej (ok 2 obr.) ta srube przed silniczkiem krokowym i znalazly sie wolne obroty. Potem ta od lewego ustawilem posrednio miedzy momentami w ktorych silnik zaczynal sie lekko dlawic. Zrobilem jazde probna i jest wszystko dobrze oprocz tego ze:

 

1. silnik lubi sobie zgasnac gdy jade szybciej i wrzuce na luz

2. podczas ruszania gdy dam troche za malo gazu to sie zamuli ostro i prawie zgasnie

Jak temu zaradzic??

Aha i jeszcze jedno nie krecilem wogole sruba od czulosci membrany, na co bedzie mialo wplyw jak zaczne regulowac ta sruba//

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. silnik lubi sobie zgasnac gdy jade szybciej i wrzuce na luz

Przerób wlot powietrza do filtra tak, żeby nie zasysał od przodu.Musi z boku, z tyłu, spod filtra.

2. podczas ruszania gdy dam troche za malo gazu to sie zamuli ostro i prawie zgasnie

Jak temu zaradzic??

Aha i jeszcze jedno nie krecilem wogole sruba od czulosci membrany, na co bedzie mialo wplyw jak zaczne regulowac ta sruba//

Tą przy krokowcu to odkręciłbym na maxa.U mnie jej wogóle nie ma, jest sam krokowy.Reguluj w ten sam sposób śrubą od membrany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności