Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak z ciekawosci zapytam

ile dales za ten zlom ??

Tyl po dzwonie

kontrolka sie palila jak kupowales

same wtopy kupujacego

 

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Chyba schodzimy z pytaniem na boczny tor. Takie pytania to na priv raczej,bo nie wiem, co chcialeś tą wypowiedzią zyskać? Dwa zdania a "naśmiewasz" się z samochodu i ze mnie, Administrator powinnien chyba inaczej się wypowiadać? Nie każdy zna się na kupowaniu samochodów, następnym razem na pewno będe bardziej dokładny w oglądaniu przed zakupem. Byłem pod presją czasu, samochód musiałem mieć "na wczoraj". Jak wstawię zdjęcia to zobaczysz i wtedy napiszę jaka kwota, a Ty jak będziesz chciał to ocenisz okiem fachowca tą "kupę złomu".

 

 

A co do błędu 1482 , czytam i czytam i wszystko prawie dotyczy Vectry. Piszą ludzie o bezpiecznikach, przekaźnikach i o sterowniku wentylatorów. Czy objawem tego błędu nie powinien być problem włączenia, któregoś biegu wentylatora? Co by należało po kolei sprawdzać i eliminować?

Edytowane przez paczek85

 

Sprawdź kable od wentylatora , wtyczkę . Może styki zaśniedziały , a może przewód gdzies przetarty . Istnieje jeszcze opcja , ze pada silnik wentylatora albo jakieś niewielkie zwarcie na przekaźniku . Tak w ogóle usuń te błędy podpinając pod komputer , jeśli wrócą to cos jest na rzeczy . Prewencyjnie mozesz przeczyścić przepustnice i egr , bo i tak Cię to czeka w przyszłości . Wszystko ładnie opisane na forum .

Świst może być objawem łapania lewego powietrza w układzie dolotowym lub oddzywa się już pompa wody , rolka napinacza paska klinowego albo łozysko alternatora . Najlepiej , by osłuchał to mechanik .

 

Absolutnie nie można kupować auta na "wczoraj" lepiej już pożyczyć lub nawet wypożyczyć auto i za to zapłacić a z zakupem się nie spieszyć! Raczej Ci współczujemy przyszłej eksploatacji tego auta...

 

Szanowni Państwo, temat jest jak pomóc autku i jak go uzdrowić a nie jak kupować. Prosze się trzymać tematu. Wszystkie OT będą od teraz usuwane!

 

 

 

A co do błędu 1482

 

Według autodaty :Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy 2 - możliwe usterki : wiązka przewodów,przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy

 

1.sie nie nasmiewam ,tylko stwierdzam fakty

2.kupiles auto jakie kupiles ,nie nasza to wina

teraz szykuj kase na naprawe albo gon go w cholere

stad pytanie ile dales

bo naprawa moze nie byc wcale tania (szczegolnie zle naprawione nadwozie po wypadku)

 

btw

nie ucz mnie jak mam sie wypowiadac

 

 

Według autodaty :Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy 2 - możliwe usterki : wiązka przewodów,przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy

Dziękuje za radę. Czekam cały czas na odpowiedź z Viaken.pl , ponieważ wysłałem im logi, a Oni wysłali je do producenta. Jak podeślą mi nowe oprogramowanie sprawdzę opel scannerem czy te błędy są do wykasowania czy też nie.

 

Obecnie doszedł jeszcze jeden problem a mianowicie dzwięk przypominający "puszczony nawiew", delikatnie słychać takie "sssssss" przez kratki nawiewu (wiadomo nawiew wyłączony), gdy zaglądam pod maskę, ten dźwięk wydobywa się z elementu zaznaczonego na zdjęciu. Dźwięk "sssss" słyszalny zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku.

 

dAHV5Wl.jpg

 

l4tmkVA.jpg

 

 

Dodatkowo silnik nie schodzi z obrotów tak jak powinien, tzn. jak mu lekko przygazuje i puszczę pedał gazu, to samochód wchodzi na obroty jest takie opóźnienie 1-1,5 sekundowe i dopiero z nich schodzi. (może to ta przepustnica zamulona?)

 

 

2.kupiles auto jakie kupiles ,nie nasza to wina

teraz szykuj kase na naprawe

 

Święte słowa:) chociaż mechanicznie chciałbym go doprowadzićdo ładu.

Edytowane przez paczek85

 

Nie zamulona lecz może mieć walniętą uszczelkę i łapie lewe powietrze

 

  • 7 miesięcy temu...
Gość paczek85

Witam po dłuższej przerwie, nikt w dlaszym ciągu nei odpowiedział na pytanie , cyz jakiegoś przekaźnika lub bezpiecznika brakuje. Wiec je ponawiam, podłączając auto pod opel scanner wyświetla mi błąd 1482, czy błąd przekaźnika wentylatora 2 chłodnicy. a czy przypadkiem nei brakuje mi przekaźnika w tym miejscu? chodzi o przekaźnik odpowiadający za wentylator 2. :?: a może coś jeszcze brakuje? A i druga rzecz, napełniłem klime, sprawdzana była sczelność, nowa sprężarka, tydzień klima pochodziła i bach....cewka poszła się.... czy aby to przypadkiem nie wina tego błędu? aż się boje wymieniać cewkę by znowu nie dosżło do jej spalenia. Co może być przyczyną palenia się cewki?

 

załączam zdjęcia bezpieczników i przekażników:

 

XLJQIEG.jpg

 

 

tmHihAU.jpg

Edytowane przez paczek85

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności