Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A więc podłączyłem, przepaliłem pół litra. Wrażenia jak najbardziej pozytywne na początku troszkę nierównej pracy, po 15 minutach praca silnika się wyrównała i pracował naprawdę wspaniale nigdy nie go nie słyszałem z niego lepszego dźwięku :-) Co prawda po powrocie na zwykłe paliwo dźwięk nieco wrócił do "normy" ;-) To co mnie zaniepokoiło to pęcherzyki powietrza na powrocie które miałem okazję zobaczyć dzięki przeźroczystym przewodom.

post-47477-0-54524000-1440850749_thumb.png

Edytowane przez Tomala74

 

Lepiej chodzil bo dostal wiecej oleju smarujacego. To juz testowalem wiele razy. Wystarczy taka butelke wypelnic ropą plus troche oleju do 2T i tez bedzie chodzic lepiej a na lapku korekcje odrazu sie polepszaja. Dlatego dolewa sie tych preparatow do baku i mowi sie ze jest cos tam lepiej. Kolejne tankowanie paliwa do pełna i powrót do normalnosci jak to mowią.

 

Też prawda. Z tego co poniuchałem ten płyn to na mój nos był na nafcie plus jakieś dodatki myjąco smarujące. Jedynie co mądrego teraz mogę zrobić póki jest jeszcze ciepło to zwalić kolektor, przeczyścić fizycznie dolot, wtryski oddać do mycia bo nic innego przy denso nie zostaje i tyle. Czy jest sens czyścić IC przy okazji?

 

Na moj gust to robisz rzecyz neipotrzebne. Mycie myjka to bedzie zabieg czysto kosmetryczny. Bez rozebrania tego na czesci pierwsze i wtedy mycie w myjce to nie ma sensu. Poprawia humor i nic poza tym. IC myć?? A po co jak za 20 minut bedzie w srodku to samo co bylo wczesniej. Kolektor dolotowy to ludzie czyszczą bo tam sie syf bierze z EGRa ale wierz mi badz nie ale masters robil test silnia tdi z zawalonym dolotem na poziomie przeswitu palca i wyplul moc seryjną. Ale akurat kolektor dolotowy to mysle ze mozna wyczyscic z tego kamienia wegielnego.

 

a nie lepiej było wlac środek na rezerwę i wyjeździć nim trochę kilometrów?? Każde rozłączanie i podłączanie przewodów to kolejny możliwy sposób przedostania się zanieczyszczeń do układu. Czym mniej przy tym się robi to lepiej.

Ja osobiście polecam czyszczenie wtryskiwaczy takimi środkami .. sam korzystam i polecam .. ja korzystam z STP i Schell.

Nawet ostatni o mazurach zatankowalem w Giżycku paliwo .. samochód zaczął mi trochę falować, ale to się zdarzało już wcześniej od czasu do czasu .. więc się ty jakoś nie przejąłem, a ponieważ mam sprzęt i umiejętności .. to postanowiłem zrobić naukę pompy i małej dawki .. i co i to co wyszło potem to sie załamałem .. nauki wyszły bez problemu .. a wtryskiwacze zaczęły grać jak zwariowane ok. 2000 rpm .. prawie nie dało się jeździć ..

kolejne nauki, kolejne próby ale nie wiele to dawało .. poszedł dodatek do paliwa i cóż, lekka poprawa była .. ale trzeba było wyjeździć co w baku ..

potem zatankowałem kolejny bak i to było paliwo Diesel Dynamic i do tego dwa środki .. jeden do czyszczenia, drugi do polepszenia parametrów .. i w drodze powrotnej było prawie to nieodczuwalne .. a po przyjeździe .. znów zatankowałem na schellu + dodatek i samochód znów śmiga jak dawniej .. a juz zastanawiałem się nad wymianą zawory sterującego pompy. Tak więc ja uważam to za dobry sposób .. a czym używasz częciej tym lepiej.

i niekoniecznie rozbieranie i kombinowanie .. lepiej dolać do małego stanu paliwa .. wyjeździć jeszcze troszkę i zalac dobrym paliwem do pełna

 

No to smialo mozna zamykac wszystkie warsztaty i naprawiac auta srodkami.

ALbo odczucia albo zbieg okolicznosc. Jelsi cos sie dostanie do wtryskow to wierz mi ze nie usuniesz tego zadnymi preparatmai nawet z NASA. Mozna by i widaro zalac tego preparatu.

 

A ja widzę, że kolega znów drwi i podważa fakty a ja nie powiedziałem, że wszystkie warsztat można zamykać i naprawiać auta tzw. "złotymi środkami ..

ale na pewno mozna ograniczyć usterki i wydłużyć okresy żywotności częsci układu paliwowego.

 

.. jak wtryskiwacz się odzywa się tylko przy jednej prędkości obrotowej to nie jest problem wtryskiwacza tylko ciśnienia w railu (ale o tym trzeba wiedzieć)

jeżeli chodzi o dodatki .. to "hasło czyszczenie wtryskiwaczy" to taka nazwa trochę potoczna .. bo chodzi o czyszczenie całego układu paliwowego.

nikt nie mówi tu o czymś co wpadnie do wtrysków .. dlatego też sam nie polecam żadnego rozbierania układu ..

tu chodzi o polepszenie smarowania pompy i wtryskiwaczy, o usunięcie nagaru z otworków wtryskiwacza, który przesłania i zmniejsza przepływ i poprawne rozpylenie paliwa.

Jeżeli używasz tego regularnie .. i to też wiem z autopsji .. jedno podobno bardzo wrażliwe na jakość paliwa .. 15 dCi renault thalia (gdzie wtryskiwacze leciały jeden za drugim i były wymieniane w serwisach kompletami) .. 160 kkm i jeżdżą dalej, bo auto widuję w swoim mieście na mojej ulicy od czasu do czasu .. drugi opel 19cdti 150 km .. przebieg 240 kkm i żadnych najmniejszych kłopotów z pompą wtryskiwaczami i układem paliwowym.

tak więc nie muszą być środki z NASA .. wystarczy dbać i nie potrzeba wymieniać wtryskiwaczy co 100kkm ..

 

To co to za bród bo przeslania otworki o rozmiarach 150-200 nm ktory wytryzmuje takie cisnienei jak 2000 atmosfer. Wiesz co mowisz czy raczej nie bardzo. Wiesz co takie cisnienie robi z roznymi materjałami??Powiedz no co tam przeslania te otworkii diamenty czy cos innego?? Skad one sie tam biorą. Czemu te firmy wszystkie regenreujace wtryski, pompowtryski wymieniaja koncowki rozpylajace skoro mozna sobie rozebrac i umyc te rozpylacze i dalej heja?? Zadzwoń sobie do Bogdana Podkowinskiego do Wa-wy i porozmawiaj. Bajki i stek bzdór. A zreszta sam dowod tego to to ze zalewasz preparat czy to do baku czy do butelki i podpinasz w uklad i wyniki rewelacyjne. Odpinasz miksture i na czystej ropie powrót do normalnoci. Skoro to czysci to potem zabrudza wtryski??

 

 

 

To co to za bród bo przeslania otworki o rozmiarach 150-200 nm ktory wytryzmuje takie cisnienei jak 2000 atmosfer. Wiesz co mowisz czy raczej nie bardzo. Wiesz co takie cisnienie robi z roznymi materjałami??Powiedz no co tam przeslania te otworkii diamenty czy cos innego?? Skad one sie tam biorą.

no widzisz jak się nie znasz to po co się wypowiadasz .. jeżeli się nie zapychają to po co wymianę są końcówki?? zaprzeczasz sam sobie, ale to już ni pierwszy raz ..

ja za dużo raportów z Denso widziałem i za wiele wtryskiwaczy przetestowałem po wyjęciu ich z silnika .. zatykanie się otworków rozpylacza to jedna z

podstawowych problemów z wtryskiwaczami oczywiście poza brakiem szczelności rozpylacza,

oczywiście, że te środki to nie jest środek na wszystkie problemy i tego nie powiedziałem .. to jest jak krem dla rąk .. utrzymuje ręce w lepszej kondycji, łatwiej je umyć, lepiej wygladają .. ale ich nie uleczy, czy nie domyje jak zabrudzisz czymś treściwszym ..

 

 

Czemu te firmy wszystkie regenreujace wtryski, pompowtryski wymieniaja koncowki rozpylające skoro można sobie rozebrac i umyc te rozpylacze i dalej heja??
powiem tak .. wszystkie porządne firmy zaczynają od czyszczenia .. tylko, że ultradźwiękami .. potem je testują i zawsze mówią, że są do d... a potem je naprawiają .. bo jak zapłacisz za końcówki to zapłacisz więcej, a czy Ty wiesz, ze akurat końcówka była wymieniona .. jest czysta i dostajesz gwarancję i niczym innym się nie interesujesz ..

 

 

Bajki i stek bzdór. A zreszta sam dowod tego to to ze zalewasz preparat czy to do baku czy do butelki i podpinasz w uklad i wyniki rewelacyjne. Odpinasz miksture i na czystej ropie powrót do normalnoci. Skoro to czysci to potem zabrudza wtryski??
bajki .. skoro tak uważasz .. oczywiście, że po jakimś czasie masz pogorszenie .. bo musisz te czynności powtarzać regularnie i wtedy masz spokój .. nawet na tych opakowaniach podawane jest, żeby powtarzać co 5000km .. a dlaczego trzeba powtarzać .. bo właśnie proces spalania powoduje to, że otworki się zatykają (zmniejszają swój przekrój) a on cały czas występuje .. to tak jak z czyszczeniem EGRu .. tez co jakiś czas musisz czynność powtarzać ..

 

no tak zapomnialem ze wszystkie firmy regenrujace to przekrety robia takie i walki. Przecie to Polska tu trzeba robic wałki. No ja myslalem ze w koncowkach nastepuje deformacja otworków i poprostu ropa nie jest rozpylana prawidlowo. No ale czemu wierzysz w raporty Denso jak przecie ci pisza to co chesz uslyszec. Tu juz walkow nie robią? To sa lojalni czy nie są??

No tak trzeba dolaewac te preparaty co 5000 km. Ciekawe ze auto nowe i mozna przelatac tak i 100 tys i trzy razy tyle i tych preparatów nei trzeba dolewać?? Dziwne. ALbo sa zepsute albo nie sa zepsute. Wiesz jakos wole wierzyc Mastersowi i to co pokazywal mu Podkowinski pod mikroskopem ale nie bo ty masz raport to masz tą przecie pewność.

 

Tak myja ultradziwekami. LEpiej wieperw zadzwoń i pogadaj z kims szczerym to sie zdziwisz. Mycie w myjce ultradziwkowej bez rozebrania na czesci pierwsze to pic na wode kolego. Rozebranie wtryskow to przy skladaniu ponowna regulacja. Koszt prawdzenai 4 wtryskow pod katem dawki to koszt 200 zl. Koszt rozebrania i regulacji to jzu bywa roznie ale nawet po 200-250 zl za sztuke. Bo rozebranie i regulacja to juz 99% tego co robi sie pryz wymienie rozpylacza. Przecie ile to jak juz rozbierasz wtrysk zamienic koncowke?? Zadna dodatkowa robota. A robic by sie narobic to zadna sztuka. Myslisz ze jak rozbeirzesz wtrysk wrzucisz do myjki, zlozysz do kupy to na 100 sztuk ile bedzie poprawnie smigac?? No i co zrobisz jak z 4 szt bedzie jedna walnieta?? Jak dobierzesz koncowke to bedzie dawac ta samą dawke?? Wiesz jakie moga byc roznice w dawkach przy jakich czasach??

 

No skoro jeszcze nie umiesz odróżnic koncowki uzywanej od tej nowej to gratuluje. Ja nawet znam minimalne roznice miedzy rozpylaczami boscha a np firada.

 

chesz mi wmowic ze otwrki we wtruskach sie zalepiaja sadzą ze spalania? i to potrafi zblokowac 2000 atmosfer cieczy??

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności