Skocz do zawartości

Brak mocy, czarny dym przy wciśniętym pedale gazu, do 4000obr. wchodzi na obroty jakby źle przepalał paliwo...


Rekomendowane odpowiedzi

Dziś rano po odpaleniu silnika okazało się że nie mogę wyjechać z garażu z powodu braku mocy, lekki gaz i auto nie chciało jechać, nie umiało wyjść na wyższe obroty,jechałem na pierwszym i drugim biegu na pełnym gazie a auto i tak jechało jakby nie mogło.

Podjechałem do znajomego i ściągnął i zaślepił przewód co widać na zdjęciu ale właśnie nie wiem co to jest, to czarne okrągłe? jakaś przepustnica? auto nie kopci i wychodzi na obroty normalnie ale nie ma mocy, gorzej niż fso, Co to może być? jaka przyczyna? (świeci się kontrolka silnika)

post-46361-0-86811000-1445453869_thumb.jpg

post-46361-0-14906500-1445453877_thumb.jpg

post-46361-0-98218800-1445453882_thumb.jpg

post-46361-0-94744600-1445453887_thumb.jpg

post-46361-0-77833900-1445453890_thumb.jpg

 

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czyż to czarne kółeczko całe to nie będzie przypadkiem EGR? Jeśli tak to mogło się nawalić syfu, nagaru, bądź innego badziewia które go zablokowało co skutkuje tym, że nie mogłeś wyjechać z garażu. MIL się zapalił przed czy po zaślepieniu, bo zakładam, że tylko on się mógł odpalić.

 

przed i po się zapaliła kontrolka ( przed to nie wiem, ale na liczniku przed zapalaniem coś pisało)

 

czy te wężyki co zaczynają się od pompy vacum idą między innymi do zaworu egr itd, czy jeśli którykolwiek wyciągnę podczas zapalonego silnika to powinien być jakiś objaw odłączenia? bo odłączyłem i nie ma różnicy, auto dalej jest bez mocy, jak dodaje pedał gazu to przyśpisza bardzo powoli, nie wiem co sprawdzić,? auto nie ma mocy, pod każdą górkę jadę ledwo na dwójce...


poza tym jak dałem palec na ten czarny wężyk co dochodzi do zaworu egr , palcem go zaślepiłem, to czułem bardzo słabe podciśnienie, czy tak ma być?


na liczniku wyświetla mi się przed zapaleniem "INSPEK", czy jakoś tak, ale to mi się wyświetlało już wcześniej przed tą awarią

 

Odczytałeś błędy?

Jaka jest wartość podciśnienia w układzie?

Kiedy i gdzie naprawiana była pompa paliwowa?

 

http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-ukladu-podcisnien-opel-20-dti-vt2078.htm

http://forum.opel24.com/topic/894-insp-na-wyswietlaczu-astry-g-ii/

 

http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-ukladu-podcisnien-opel-20-dti-vt2078.htm to robiłem, i jako tako nie pomogło.Brak mocy, a te elektrozawory od tych czarnych wężykók to nie sprawdzałem miernikiem ale one nie powodują jak sprawdzam podciśnienia na wyjściu, nawet jak je odpinam-wtyczki elektryczne to bez zmian. A sama pompa waku ciągnie, zasysa jak nacisne palec, ale wydaje mi się że słabo.


czy takim vakumetrem zmierzę podciśnienie? http://allegro.pl/tester-miernik-cisnienia-pomp-paliwa-vac-wakuometr-i5574693306.html


jeszcze jedno, czy taki interfejs jest dobry do mojego modelu http://allegro.pl/interfejs-opel-agila-astra-f-g-h-j-tigra-a-b-combo-i5684831430.html , czy w ogóle warto taki kabel kupować? (dzwoniłem dziś do salonu opla, do serwisu i powiedzieli że podpięcie pod komputer kosztuje u nich 160zł ;( ) Więc chyba lepiej taki kabel kupić sobie?


jeszcze jedno, ta pompa vacum strasznie się grzeje, jakby miała z 90 stopni przy dotknięciu

 

nie wiem czy mogę pisać bo szanowny pan administrator się czepia, ale teraz sprawdziłem, i to cięgno co idzie od tego "bączka" do turbo rusza się podczas zapalonego silnika, tzn da się tym cięgnem ruszać, na zgaszonym też, czyli to źle tak??

 

Interfejs

http://forum.opel24.com/index.php?s=3d0b4276223bb510dec5dbdcb864ed80&app=googlecse#gsc.tab=0&gsc.q=interfejs

http://forum.opel24.com/index.php?s=3d0b4276223bb510dec5dbdcb864ed80&app=googlecse#gsc.tab=0&gsc.q=kabel%20diagnostyczny

 

Podłączenie pod kompa u elektryka kosztuje ok 50 zł, przy okazji zmierzy podciśnienie.

Wakuometr na alledrogo kosztuje 20zł + 4zł króciec do podłączenia przewodu.

Palcem nie mierzy się podciśnienia, bo nie wiesz jaka jest wartość podciśnienia. Przy wartościach -0.6 i -0,9 bara nie będziesz widział różnicy.

Cięgno od turbo tak działa, wakum pompa będzie gorąca bo smarowana jest olejem z silnika.

Używaj wyszukiwarki, wielokrotnie poruszano ten temat.

http://forum.opel24.com/index.php?app=core&module=search&search_in=googlecse

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności