Skocz do zawartości

Brak mocy, czarny dym przy wciśniętym pedale gazu, do 4000obr. wchodzi na obroty jakby źle przepalał paliwo...


Gość marshallarea

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marshallarea

a raz zrobiłem taki myk ; ominąłem elektrozaworki i podłączyłem tak by bezpośrednio ciągło za turbo i egr i auto zaczeło lekko falować i mulić. czyli to nie dobra metoda chyba na sprawdzanie?.


ab com

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

niekoniecznie dobra ... choć czasami się stosuje, aby sprawdzić czy element jest w ogóle w ruchu (np. cięgno turbiny, ruch EGRa - zmienia sie odczyt z MAFA)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz olej w przewodach to i w całym układzie. Wakum pompa sądzi olej w układ, pewnie i podciśnienie jest słabe. Oleju nie powinno tam być. Przeczytaj poradę i wyczyść układ.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marshallarea

te resztki wyleciały, "łezki" jak czyściłem układ, kompresorem



z ostatniej chwili, rozbieram a tu taki "czujnik" i przerwany kabelek, co to za czujnik i czy taki kabelek może powodować że auto włącza się na system awaryjny??

 

 

3632711_DSC_0518[1].JPG

 

3632713_DSC_0517[1].JPG

 

3632712_DSC_0519[1].JPG


ten kabelek po prawej z tych trzech jest przerwany, na fotce tego nie widać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest czujnik ciśnienia doładowania .. myślę, że napewno będzie powodował problemy z wejściem w tryb awaryjny

do tego widze, że przelewy z wtryskiwaczy masz nie podłączone .. albo ściagnałes do zdjecia i odłaczyłeś trójnik obok czujnika??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marshallarea

przeczyściłem kolektor, ma nowe uszczelki z silikonu czarnego, specjalny, wykluczam wine podciśnienia, jutro będe miał wakumetr to będe pewny w 100%, zastanawiają mnie te dwa elektrozaworki koło akumulatora, jak je sprawdzić? chciałbym miernikiem je sprawdzić, jakie mają mieć wartości?

 

poza tym, auto po odpaleniu nie ma przez parę sekund problemów, nie świeci kontrolka, dobrze wchodzi na obroty, a po chwili zapala się kontrolka i znowu muł, jakby jakiś czujnik posyłał do komputera info że coś niedomaga, ale co? coś z elektryki? czujnik? ten elektrozaworek ?(podmianka nic nie pomogła)


ktoś oceni prace silnika i parametry ??

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności