Skocz do zawartości

Brak mocy, czarny dym przy wciśniętym pedale gazu, do 4000obr. wchodzi na obroty jakby źle przepalał paliwo...


Gość marshallarea

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marshallarea

na elektrozaworku turbo takie same napięcie


nikt nie wie ??. ok. na jednym pinie jest ponad 12v a na drugim niecałe 6v. więc elektrozaworki nie będą pracowały normalnie, wydaje mi się że komputer siadł, jest w nim jakieś przebicie, bo na każdej wtyczce z ez. jest takie samo napięcie.

 

rozkopałem nadkole i połowe kabli, nigdzie nie ma przebicia na przewód od ez.(na jednym ma być plus a na drugim sterowanie masą?), każdy z przewodów sprawdziłem. taki prąd wychodzi , więc nawet gdy jest w trybie awaryjnym to plus nie powinien przychodzić na drugi pin ez. gdzie prawidłowo ma być masa. czyż nie tak ?? niech mnie ktoś poprawi lub skomentuje, to dla mnie ważne , bym nie kupił komputera bez potrzeby

Edytowane przez marshallarea

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

nie bardzo kumam czego Ty szukasz ??

cisninie w ukladzie masz OK

patrzyles w te linki co podalem ??

tam masz opisane co i jak

jak sprawdzic elektrozawory rowniez !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marshallarea

słuchaj Gawlak elektrozawory wyczyściłem, sprawdziłem, w 100% są sprawne.pompa vacum, podciśnienie doprowadziłem do normy. pytam dlaczego przychodzi do każdego elektrozaworu na wtyczke napięcie ponad 12V na jedny pinie i ponad 6V na drugim pinie(na każdym elektrozaworku tak samo, każdy pin wtyczki daje +), przy włączonej stacyjce? :?:.

 

 

 

p.s cała sytuacja z problemem auta wynikła z zaolejonego silnika tzn, raz dodałem tu post gdzie nie wiedziałem jakiej śrubki brakuje w głowicy i wycieka na silnik.to było przed awarią jakiś czas temu. potem stała się ta awaria co silnik przełączał się na system awaryjny, miałem nieszczelny układ podciśnieniowy gdzie ten układ zassał olej do wężyków i elektrozaworków i uniemożliwił normalną pracę silnika. Ale po przeczyszczeniu elektrozaworków(dziś) auto nadal jest w systemie awaryjnym, brak mocy, max obroty to 4000.

 

wina leży w tym że układ podciśnieniowy jest dobry ale elektrozaworki nie sterują w ogóle całym układem bo ?? niewiem co się stało z elektryką ale jak pisałem, na oba piny wtyczki przychodzą plusy (12 i 6V, na każdym elektrozaworku)

 

Więc wydaje mi się że jedynie sterownik-komputer silnika padł, lub tylko ten jeden układ uszkodził, robiąc przebicie i na drugi pin wchodzi zamiast masy to plus

 

tak??


jak dobrze przeczytałem to na wtyczce co idzie do elektrozaworku ma być jeden plus, stała wartość i masa sterowana komputerem tak? a nie dwa plusy jednocześnie

Edytowane przez marshallarea

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marshallarea

bez masy elektrozaworek nie ruszy


elektrozaworek nie działa na dwa plusy?czy jak (jak podłączyłem na sucho z aku bezpośrednio to działał, zamykał, otwierał)po podłączeniu wtyczki, nie zamyka, podciśninie ucieka dołem zaworka, bo nie ma masy i nie zamyka przez to?)


o co chodzi z tą fotką? "wtyki do uziemienia" nierozumiem? http://i.imgur.com/QZSJccJ.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności