Skocz do zawartości

Brak mocy, czarny dym przy wciśniętym pedale gazu, do 4000obr. wchodzi na obroty jakby źle przepalał paliwo...


Gość marshallarea

Rekomendowane odpowiedzi

Air Mass Flow (pierwszy pulpit jaki masz pokazany na filmiku) .. co do wartosci to powinny sie zmieniac .. różnie to jest, bo zależy od jednostek w jakich sa podane .. czasami oscyluje w okolicy 100, czasami w okolicy 300 .. róznie na róznych autach i silnikach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość marshallarea

a czy jak przechodzi w stan awaryjny to jedzie normalnie czy zamulony jak mój?


Air Mass Flow - te wartości powinny być zmienne? ktoś zna definicje?


a gdyby nawet był uszkodzony np egr to jakie to ma znaczenie do eku? ściągam z egr czarny wężyk i po problemie? do egr-u nie dochodzi żadna kostka, tylko ten czarny wężyk. Obecnie stawiam na przepływomierz, sądząc po błędzie w ab comie, to on posyła sygnał do komputera samochodu, a nie egr. nie tak? co bardziej prawdopodobne? chyba elektronika niż egr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widziałem .. to jak przegazujesz na postoju wyskakuje błąd .. moim zdaniem gdyby był to problem EGRu .. nie tak szybko byś łapał błąd, raczej dopiero podczas jazdy ..

 

 

a czy jak przechodzi w stan awaryjny to jedzie normalnie czy zamulony jak mój?
w wiekszości wypadków jak silnik przechodzi w stan awaryjny to ograniczana jest moc silnika .. dla bezpieczeństwa samego silnika.

 

 

Air Mass Flow - te wartości powinny być zmienne? ktoś zna definicje?
no tak jak Ci napisałem .. ta wartośc jest zmienna w czasie .. mierzy ilośc przepływającego powietrza (strumień powietrza) i na podstawie ilości dobiera ilośc wtryskiwanego paliwa .. nie wiem o jaka definicję Ci chodzi??

 

 

a gdyby nawet był uszkodzony np egr to jakie to ma znaczenie do eku?
gdyby był uszkodzony EGR w pozycji otwartej .. wtedy ilośc powietrza bedzie niższa, niż przy danych obrotach, gdy silnik działa prawidłowo .. wiec wyskoczy bład. Gdy EGR bedzie uszkodzony w pozycji zamknietej .. to w pewnych warunkach .. kiedy ma sie otworzyć, on pozostanie zamkniety i wartośc z MAFa bedzie za wysoka i równiez wystapi błąd.

 

 

ściągam z egr czarny wężyk i po problemie? do egr-u nie dochodzi żadna kostka, tylko ten czarny wężyk
to tak nie działa .. bo jak napisałem wyzej .. moduł wie kiedy EGR ma się otworzyć a kiedy nie .. wynika to w zapisanych w ECU mapach silnika.

 

 

Obecnie stawiam na przepływomierz, sądząc po błędzie w ab comie, to on posyła sygnał do komputera samochodu, a nie egr. nie tak? co bardziej prawdopodobne? chyba elektronika niż egr
ja obstawiam przepływkę .. ale nie wiem czy koniecznie sam MAF czy nie jest to powodem jakiegos zwarcia kabli lub brakiem masy, lub zanikiem sygnału powtronego z MAFa do ECU

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marshallarea

pomiar zrobiony vakumetrem


elektozaworki koło akumulatora mają wartość 0,6oma, a koło turbo 0,7,2

wtyczka przepływomierza sprawdzona, wartości prawidłowe są.

jedynie co to niewiem czy podciśnienie jest dobre, oto film ;

 



dobre podciśnienie czy nie?


Ktoś odpisze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marshallarea

miałem nieszczelne połączenia na kolankach i łączeniach (całe podciśnienie mam zrobione na plastykowych rurkach z łącznikami gumowymi, i to one traciły podciśnienie, źle zrobiłem w ogóle pomiar pompy, wężyk też źle siedział w łączniku gumowym) od tej pory mam wszędzie podciśnienie za wyjątkiem egr, tego od zawirowań, wina leży w tym że elektrozaworki koło akumlatora nie ciągną, nie puszczają podciśnienia. to one są sprawcami mojej usterki, tak myślę?!. elektrozaworki nie puszczają podciśnienia na egr i na ten od zawirowań czy jakoś tak.

 

 

Dziwi mnie tylko fakt jakie wartości podaje miernik jak mierze jakie jest napięcie na kostkach do elektrozaworków.Zaraz dodam fotki, może ktoś skomentuje zaraz


3645878_DSC_0557.JPG

 

 

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/332/3645879_DSC_0558.JPG

 

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/332/3645880_DSC_0560.JPG

 

 

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/332/3645881_DSC_0559.JPG

 

czy we wtyczce nie powinien być jeden pin masa?

 

z próby wyszło mi że są 2 plusy, druga wtyczka tak samo


http://zmniejszacz.p...79_DSC_0558.JPG


na zapalonym silniku


jak jeden pin z drugim mierze to daje 8 v,

jak kabelek dociskam do silnika a drugi koniec do pinu wtyczki to pokazuje 14,2v a jak robie to samo ale daje na drugi pin wtyczki to jest 6,25v\czy to jest normalne?


jak by były dwa plusy na wtyczce to chyba by miernik tego nie pokazał?


na jednym pinie nie powinien być minus?


a teraz fotki odnośnie pomiaru przy zapalonym silniku, na wyjściach elektrozaworków

 

3646177_DSC_0534.JPG

 

 

oraz

 

 

3646179_DSC_0536.JPG

 

 

 

oraz przy egr;

3646178_DSC_0533.JPG


czyli wina jest albo elektrozaworków, albo prądu który dochodzi do tych elektrozaworków (zdjęcia powyżej, z pomiarem kostek-dziwne)


p.s nie zmieżyłem jeszcze elektrozaworku od turba, ale jego bym wykluczał


Jakie napięcie przychodzi na elektrozaworki? I z kąd mase bierze?

może ktoś odpowie? ja nie wiem i szukałem i nic nie znalazłem ;( chodzi mi o pinyw kostce co dochodzą do elektrozaworku, czy na obu pinach ma być plus? a jeżeli nie to dlaczego ja tak mam?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności