Skocz do zawartości

Brak mocy, czarny dym przy wciśniętym pedale gazu, do 4000obr. wchodzi na obroty jakby źle przepalał paliwo...


Gość marshallarea

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

ma nowe uszczelki z silikonu czarnego

Tam powinne byćuszczelki metalowe 2 szt koszt ok 40 zł.

 

 

 

wykluczam wine podciśnienia, jutro będe miał wakumetr to będe pewny w 100%

Czyli nie wykluczyłeś

 

 

 

jak je sprawdzić? chciałbym miernikiem je sprawdzić, jakie mają mieć wartości?

W linku na 1 stronie, o czyszczeniu układu masz opisane

 

 

 

a po chwili zapala się kontrolka i znowu muł

I tu wracamy do punktu wyjścia, jeśli zapala się check to znaczy że zapisał się błąd.

 

 

 

jakby jakiś czujnik posyłał do komputera info że coś niedomaga, ale co? coś z elektryki? czujnik? ten elektrozaworek ?

Odczytaj i podaj numery błędów, bo to wcale nie musi być układ podciśnieniowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość marshallarea

błędy to P1110, P0100, P0400, po kasowaniu zazwyczaj tylko jeden wyskakuje a mianowicie P0100


może ja źle kasuję te błędy i za chwilke znowu wyskakują? czy jak?


uszczelki to chyba nie to. auto fajnie wchodzi na obroty po odpaleniu a po chwili zapala się kontrolka i jest muł obroty które można uzyskać to niecałe 4000.


czujnik temperatury powietrza zasysanego, gdzie on jest?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa dwie opcje

zintegrowany z przeplywomierzem mawtedy 5 pinow jak dobrze pamietam

albo osobno

w obu przypadkach na rurze miedzy filtrem a silnikiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marshallarea

sęk w tym że byłem na szrocie i zamieniłem na 5minut przepływomierz i auto miało ten sam problem, wariowała kontrolka, może też był uszkodzony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja polecam lekturę ..

http://forum.omegaklub.eu/topic/74935-ob-obfl-blad-p0400-3-i-p0100-6-20dti-samochod-strasznie-slaby-zamulony/

to chyba te same silniki ... jak widze bład P0100 06 .. ale nie za bardzo wiem jaki masz opis (bo to nie mój jezyk hahahaha) .. ale widze na filmiku, że wartość z przepływki jest stała i niezmienna i jakas abstrakcyjna jak dla mnie (choć nie widze jednostki). Sprawdź wiązkę (wtyczkę) byc moze urwany masz jakis kabel .. sprawdź miernikiem, czy jest przejście pomiędzy masą, czy masz podane 5V .. do tego powinny iść dwa sygnały zwrotne (moze ktoś wie gdzie w ECU one wchodza i wtedy można byłoby sprawdzic czy jest przejście i czy nie ma gdzies zwarcia). Możesz jak umiesz rozebrac wtyczkę do MAFa (przepływki) i delikatnie podoginać gniazda pinów i wszystko przemyć kontaktem.

To nie jest takie proste .. ale nie jest to również az tak skomplikowane ..

p.s.

prosba .. jest mozliwośc, że jak bedziesz zamieszczał kolejny filmik to nagrasz go normalnie .. nie bokiem, nie do góry nogami .. bo mam problem z ogladnięciem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności