Skocz do zawartości

Brak mocy, czarny dym przy wciśniętym pedale gazu, do 4000obr. wchodzi na obroty jakby źle przepalał paliwo...


Rekomendowane odpowiedzi

Gość marshallarea

załączyłem motor i mieżyłem na out ile jest, na jednym i na drugim elektrozaworze jest prawie zero


a przed elektrozaworem jest 6


podciśnienia


jak podłącze na lewo kabel to elektrozaworek zamyka i jest gut


ale podłączam na lewo z masą


czy jaki kolwiek zaworek, elektroaworek zadziała bez masy w aucie?


pomóżcie


elektrozaworek bez masy ma prawo działać? pomóżcie


a przy zapalonym silniku, gdy kostka jest wpięta w elektrozaworek to na każdym pinie jest po 14V!! czy to normalne?


kto potwierdzi lub zaprzeczy że na elektrozaworki działają tylko plusy, na każdy pin w elektrozaworku ???


na sucho eelektrozaworki działają gdy podpinam je na lewo. ale jak już włączam napięcie z kostek to podciśnienie jest tylko do ez., za zaworkami nie ma podciśnienia więc nie ma sterowania egr i tego od zawirowań i turbo, więc nie będe szukał nigdzie indziej jak tylko przy napięciu jest coś nie tak

 

chyba że egr jest sterowany podciśnieniem 0,01 a od zawirowań tak samo

 

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

zmierz napiecie jakie jest np w zarowce

alternator laduje 14

i takie jest napiecie w instalacji jak zapalisz silnik

jak zgaisisz to daje napiecie tylko z aku 12

 

przekopalem chyba wszystko co znam

i znalazlem tylko ze tam jest napiecie zwrotne

 

Gość marshallarea

jak to jest?


dzięki Gawlak za poświęcenie, dziękuje, doceniam to

Edytowane przez marshallarea

 

jajrzyj w koncu do linkow ktore podalem

tam sa opisy cisnien w ukladzie miedzy zaworami i osprzetem

 

Gość marshallarea

coś z prądem jest na bank, od momentu awari w nocy jak jade światła jakby na sekunde mają słabszy prąd i po chwili do normy to wraca


a to napięcie zwrotne to z alternatora idzie?

 

Gość marshallarea

na elektrozaworze 14 V, na każdym (są3) ina każdym pinie, jak ten prąd tymi elektrozaworkami steruje? pomijam że nie ma masy. 14V to jakby ładowanie szło na elektrozaworki. Dziś sprawdzałem i każdy kabelek z elektrozaworku idzie do sterownika silnika-komputera. prąd nie zmienny na elektrozaworkach może je spalić? ale bez masy czy to w ogóle możliwe?

 

moze to ci rozjasni

http://elektrozawory.pl/zasada-dzialania.php

 

lopatologicznie

jednym pinem prad wchodzi

drugim wychodzi (napiecie zwrotne)

 

Gość marshallarea

na żarówce jest 14V przy zapalonym silniku

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności