Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne że na wszystkich, czyli zawory raczej nie.Na starej cewce tez sypał tymi samymi błedami? Ja walczylem z wypadaniem w Z16SE, cewka podmieniona, swiece zamienione, komputer wymieniony(z innego powodu) i nadl mi wypadały zapłony.

U Ciebie coś z elektryką lbym podejrzewał(mże ecu). Na własnym przykładzie wiem że nie prosta walka z tymi błedami.

 

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość carlos73

Tak, na starej cewce problem był ten sam, dlatego poszła do wymiany. Te same błędy i objawy (praca na 3 garach). Ktoś założył made in china, po wymianie na DELPHI auto odzyskało moc jakiej nie miało nawet gdy nie było checka przy starej cewce, ale problem dziś powrócił. Aha... mam mały wyciek oleju z pod czujnika położenia wału, może on mieć wpływ na wypadanie (działanie samego czujnika)?

 

Gość carlos73

A orientujesz się gdzie można dostać sam oring i czy w ogóle? Pytałem w sklepach to nigdzie tego nie maja, jedynie cały czujnik. Wyciek duży nie jest ale trochę się poci...

 

http://www.oringi.sklep.pl/sklep/index.php/

Ja bym jednak sprawdził czujnik temp. i przepływkę.To jest usterka bardziej podchodząca pod zły skład mieszanki.A i jeszcze przy kodzie P0300 zalecane jest zmierzyć kompresję.

 

Gość carlos73

adam1954 - dzięki za link, spróbuje coś dopasować. Kompresje sprawdzę, ale na zimnym, jak i po zejściu ze ''ssania'' auto pracuje idealnie, tylko przy mocniejszym depnięciu zaczyna chodzić na 3 gary aż do zgaszenia i ponownego zapalenia silnika więc tu chyba będzie usterka elektroniki bądź składu mieszanki... A w jaki sposób moge sprawdzić przepływkę, najlepiej bez podmiany?

 

Kumaty elektronik po podpięciu kompa sprawdzi przepływkę. tu oring bedzie pasował chyba http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/10486678/pierscien+o-1238724.html

 

Jeszcze mam inny pomysł.Wlej mu środek do czyszczenia wtryskiwaczy i 98 z 15litrów.

 

Gość carlos73

Dziś kolejny test - po odpaleniu na zimnym wszystko ok, dopóki silnik nie rozgrzeje się do ok 90C. Po rozgrzaniu, jazda jakieś 70kmh na 5ce odpuszczenie gazu i znów traktor, tylko tym razem bez migającego check'a. Późniejsze gazowanie na postoju daje ten sam efekt, słychać i czuć niedopalane paliwo. Ręce opadają - chyba trzeba oddać auto do warsztatu i dać się skroić. Co do czyszczenia wtrysków, słyszałem wiele negatywnych opinii na ten temat, ale przy następnym tankowaniu może to wleje.

A i jeszcze jedno w przyszłym tygodniu jadę na przegląd, czy przez wypadanie zapłonu mogą robić jakiś problem?

Edytowane przez carlos73

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności