Jump to content
kuba_181

jaka temepratura

Recommended Posts

witam .

 

Jaką macie temperaturę silnika po przejechaniu np 5 km . (jeśli tem. jest około 10 c)

1.6 101 km jak ktoś ma taki silnik . Czy szybko wam się nagrzewa??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężko taki parametr porównać, u mnie jednostki zawsze rozgrzewają się dłużej ze względu na to, że na zimnym silniku jeżdżę bardzo delikatnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 5 km ponad 80 st.C.A przy zero i poniżej to prawie zaczyna dochodzić do 80.Te silniki się długo grzeją.

A tym bardziej że masz LPG.

Edited by adam1954

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 5 km ponad 80 st.C.A przy zero i poniżej to prawie zaczyna dochodzić do 80.Te silniki się długo grzeją.

A tym bardziej że masz LPG.

 

 

 

ja po przejechaniu 6 km do roboty ledwo sięga ponad 80 st. a jadę cały czas stała prędkością

 

montujesz na zimę jakąś osłonę na kratkę??

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nie polonez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie i nie próbuj ty tego robić.Sterownik silnika jest w takim miejscu że przedmuch powietrza z kratki wlotu w klapie jest mu bardzo potrzebny.

Dla pewności wymień sobie termostat.Jeżeli po 10 km nie masz temp.ok 85-87.Tak w ogóle to wskazania wskaźnika są przekłamane i według Opcoma wyszło że zaniżone o jakieś 5 st.C.

 

Jest jeszcze inny problem (prawdopodobnie) dłuższego grzania u ciebie.Sprawdź jak gaziarz wpiął ci reduktor.Jeżeli masz go równolegle to błąd.możesz to zauważyć przy niższych temp gdy będziesz chciał jeszcze kabinę nagrzać.Ja przepiąłem sobie go na powrocie z nagrzewnicy

Edited by adam1954

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Jest jeszcze inny problem (prawdopodobnie) dłuższego grzania u ciebie.Sprawdź jak gaziarz wpiął ci reduktor.Jeżeli masz go równolegle to błąd.możesz to zauważyć przy niższych temp gdy będziesz chciał jeszcze kabinę nagrzać.Ja przepiąłem sobie go na powrocie z nagrzewnicy

Dlaczego wpięcie równoległe jest niezgodne ze sztuką?

Przecież takie wpięcie jest jak najbardziej OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest dobre.Ciepły płyn jest rozdzielany do reduktora i do nagrzewnicy.Skutek taki że w kabinie ciepło jest później.Przełączenie reduktora na powrót z nagrzewnicy powoduje że najpierw się grzeje nagrzewnica z potem reduktor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretycz tak

niestety u mnie to nie dziala jak powinno

wiec najpierw grzeje mi reduktor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie dużo pomogło.Koledze gazownik od razy tak połączył i też nie narzeka.

Może u ciebie jest podłączony pierwsze reduktor a potem nagrzewnica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.