Skocz do zawartości

Kontrolka EPS + brak wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów, ze wspomaganiem corsy było wszystko w najlepszym porządku, aż do teraz... wracając do domu zapaliła mi się na desce kontrolka EPS i dodatkowo druga (samochód z kluczem), auto straciło wspomaganie i stało się mułowate. Zjechałem na pobocze, zgasiłem odczekałem i jakieś 3/4km było dobrze, jednak taki sam problem pojawił się po raz kolejny. Jestem raczej laikiem, czy ktoś mógłby podpowiedzieć co to może być, i kto w okolicach Jeleniej Góry mógłby zająć się tym problemem...? Oczywiście przejrzałem forum, ale nie znalazłem tematu dokładnie odzwierciedlającego moją sytuację. Wcześniej z autkiem nie było żadnego problemu, dodam że to corsa c z 2005r 1.2 twinport.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dziękuję, sprawdzę jak najszybciej się da. Znajomy dysponuje wtyczką OBD2, może to coś powie.


Pojeździłem dzisiaj trochę corsą, brak wspomagania już nie wystąpił, jednak przy zatrzymaniu 2x pojawiła się ikonka z kluczem i samochodem po czym auto zgasło, przez jakąś minutę nie dało się jej odpalić, po tym czasie odpalał już normalnie. Za drugim razem pojawił się check, który palił się cały czas, auto normalnie pracowało. Po odłączeniu akumulatora check zniknął, teoretycznie teraz jest wszystko ok. Pozostaje podpięcie pod komputer, dziwne rzeczy się dzieją ;/

Edytowane przez koko12

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na opcoma kasę się ma, ale na miernik za 20PLN juz nie?

Niech ten błąd się zachowuje, jak murzyn na zebrze - pojawiam się iu znikam -

My też będziem znikać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam opcoma osobiście, co do miernika sprawdziłem napięcie "testerem akumulatora" gdyż miernik będę miał dopiero jutro, to pokazywał wartość wahającą się od 14,5v przy wyłączonych światłach i radiu, do wartości 13,2V po włączeniu wszystkiego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko idzie jutro do mechanika, sprawdziłem dzisiaj napięcie na akumulatorze i na wolnych obrotach bez obciążenia pokazywał 14,2V, jednak po włączeniu dosłownie wszystkiego co się dało było już 11,5V. Podpięcie pod uniwersalne złącze OBDII pokazało błąd: P0201, P0202, P0203, P0204..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na diagnostyce, komputer pokazał jeszcze stały błąd przepustnicy, oprócz tego wyżej wymienione błędy. Co najlepsze nigdzie nie było wzmianki o żadnym błędzie związanym z EPS (podejrzewam, że dziewczynie zgasło auto i dlatego nie miała wspomagania, wtedy ona prowadziła samochód). Elektryk powiedział, że według niego alternator jest ok. No i wróciłem do domu, obecnie samochód nie chce odpalić, kręci ale totalnie nic dalej. Teraz nawet nie mam jak do niego wrócić.... Jakieś rady jak to auto uruchomić, bo już nie mam pomysłu.. Odpięcie aku nie pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności