Skocz do zawartości

Kontrolka EPS + brak wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów, ze wspomaganiem corsy było wszystko w najlepszym porządku, aż do teraz... wracając do domu zapaliła mi się na desce kontrolka EPS i dodatkowo druga (samochód z kluczem), auto straciło wspomaganie i stało się mułowate. Zjechałem na pobocze, zgasiłem odczekałem i jakieś 3/4km było dobrze, jednak taki sam problem pojawił się po raz kolejny. Jestem raczej laikiem, czy ktoś mógłby podpowiedzieć co to może być, i kto w okolicach Jeleniej Góry mógłby zająć się tym problemem...? Oczywiście przejrzałem forum, ale nie znalazłem tematu dokładnie odzwierciedlającego moją sytuację. Wcześniej z autkiem nie było żadnego problemu, dodam że to corsa c z 2005r 1.2 twinport.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dziękuję, sprawdzę jak najszybciej się da. Znajomy dysponuje wtyczką OBD2, może to coś powie.


Pojeździłem dzisiaj trochę corsą, brak wspomagania już nie wystąpił, jednak przy zatrzymaniu 2x pojawiła się ikonka z kluczem i samochodem po czym auto zgasło, przez jakąś minutę nie dało się jej odpalić, po tym czasie odpalał już normalnie. Za drugim razem pojawił się check, który palił się cały czas, auto normalnie pracowało. Po odłączeniu akumulatora check zniknął, teoretycznie teraz jest wszystko ok. Pozostaje podpięcie pod komputer, dziwne rzeczy się dzieją ;/

Edytowane przez koko12

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na opcoma kasę się ma, ale na miernik za 20PLN juz nie?

Niech ten błąd się zachowuje, jak murzyn na zebrze - pojawiam się iu znikam -

My też będziem znikać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach