Gość AU_Robert Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Wymieniłem turbina na nową oryginalną (tak sądzę) stara już nie dawała rady. Van jeździ ok ale przy osiągnieciu 2000-2200 obrotów słychać lekki gwizd, Wygląda na to że podczas doładowywania jest jakaś nieszczelność tylko podczas jazdy przy postoju nic się nie słychać.. I zastanawiałem się co jest przyczyna i czy warto drążyć temat. Jedni mówią że to normalne i jeśli nie spada moc itp to nie ma sie czym martwić , inni że to musi być nieszczelność itd... Ile mechaników tyle opini. Czy ktoś miał może podobny problem ?? Jak tak to będę wdzięczny za podpowiedz. Dodam tylko że sprawdzałem wszystkie podłączenia i nie widać nic nie tak. Nie wiem już co mógł bym zrobić i czy muszę szukać powodu , czy to nie grozi uszkodzeniem turbiny itp... Usterkę muszę zlokalizować sam bo w UK niestety koszt takiego śledztwa przewyższy koszt samochodu. Pozdrawiam......   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80346-vivaro-19cdti-nowa-turbina-gwizda/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 60 za godzine to nie tragedia i nie wartosc vana   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80346-vivaro-19cdti-nowa-turbina-gwizda/#findComment-669625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Wymieniłem turbina na nową oryginalną (tak sądzę) ??Po czym sądzisz? Zmieniasz na niepewną turbinę i liczysz na drapane? Ja bym przeglądnął a właściwie dokręcił wszystkie połączenia od łączenia turbo z kolektorem po wylot z turbo do wydechu. Ostatnio robiłem X17DTL i poprawka była na połączeniu z rurą wydechową. Też gwizdało. Po solidnym dokręceniu przestało. Musisz wziąć pod uwagę że te elementy są zdeformowane przez temp.spalin. Po ich rozkręceniu przydało by się dotrzeć płaszczyzny styku i wtedy masz pewnosć że będzie ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80346-vivaro-19cdti-nowa-turbina-gwizda/#findComment-669630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Nowa oryginalna to koszt 700-800 funtów. Twoja tyle kosztowała? Jak było przekładane, komplet uszczelek był wymieniany czy składane na starych?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80346-vivaro-19cdti-nowa-turbina-gwizda/#findComment-669712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 eurocarparts kiedys krzyczal 4 paczki za regenerowana i oddajesz swoja, jeszcze dzis maja spory rabacik ze wzgledu na dlugi weekend jesli gwizda to musi byc dziorsko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80346-vivaro-19cdti-nowa-turbina-gwizda/#findComment-669765 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AU_Robert Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Turbina kosztowała Ł449.99 i właśnie z eu car parts kupiona w zeszłym roku w grudniu w jakiejś ofercie. Po wymianie wyczuwalna jest zmiana oczywiście ale to pewnie dlatego że stara turbina była juz dobrze wysłużona i brakowało mocy. teraz jest o niebo lepiej tylko ten gwizd. dziwna sprawa. Czyli szukam dziury......   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80346-vivaro-19cdti-nowa-turbina-gwizda/#findComment-670182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.