Skocz do zawartości

Gość kamil1986

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kamil1986

Pompka była już sprawdzona, ok czyli mam zamach 21 mm czyli ten głęboki więc docisk muszę mieć głęboki żeby wszystko działało jak należy ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Walnięta pompa sprzęga raczej nie będzie dawała efektu częściowego wysprzęglania, a raczej odwrotnie, czyli wciskamy sprzęgło i nic się nie dzieje. Tak samo jak mamy zapowietrzony układ, albo nieszczelny wysprzęglnik. W innym przypadku taka pompa musiałaby się blokować czy coś i wywierać stałe ciśnienie/nacisk na wysprzęglnik, co wydaje mi się raczej mało prawdopodobne. Tak samo jak zatarty wysprzęglnik. W Astrze mam go plastikowego, w Audi również miałem plastik, więc znacznie bardziej prawdopodobne jest to iż zacznie cieknąć niż na stałe zatnie się w pozycji wywierającej nacisk na docisk, który przecież sprężynuje.

 

Problem ewidentnie musi leżeć w zestawie który jest założony. Coś cały czas wywiera nacisk na docisk, powodując brak możliwości pełnego "zasprzęglenia". Sam zresztą pisałeś że jak odsunięto skrzynię o 1 cm to było ok.


A i kolejna sprawa: pytałeś o przyczynę ślizgania się sprzęgła przed kupnem auta? Zaczęło się ślizgać właścicielowi po jakimś czasie, czy też coś kombinował z wymianami i wtedy to się pojawiło?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamil1986

Auto z exportu kupione z wada i takimi objawami jak opisywałem...


Kolejny problem w sklepie nie są w stanie ustalić czy zamach o sprzęgła jest właściwy było konsultowane z ASO po numerze z zamachu oni nie aju już takiego nie mają taiego numeru części u siebie w systemie...


czy ktoś potrafi coś pod powiedziec w temacie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz w ogóle jakieś numery części, cokolwiek co można byłoby sprawdzić odnośnie tego co masz zamontowane a co powinno być? Bo jest sporo internetowych katalogów części, nie trzeba do tego ASO.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil czyli ustalmy - auto przywiezione ze ślizgającym sprzęgłem i przebiegiem ok 140tkm.

Wszystko oki ale sprzęgło dalej ślizga. Oczywiście o długiej walce z nim nie wspominając.

Tak się zastanawiam czy po prostu sprzedawca cię na minę nie wpuścił - nie ważne czy polak turek czy jakiś inny bo jakiś szacher tam musi być.

Podmieniony motor lub skrzynia i dlatego nie pasi.

Próbowałeś rozkodować VIN np tutaj - http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/

Pewnie trzeba będzie trochę rzeźby zrobić - ale to już musi mechanik pomyśleć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności