Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Podjąłem decyzję i wymieniłem komplet rozrządu wraz z olejem i filtrem. Dodatkowo Panowie w serwisie wymienili mi pasek wielorowkowy (już był sparciały), napinacz tego paska, płyn chłodniczy oraz czujnik położenia wału korbowego (jednak był uszkodzony). Teraz już po rozgrzaniu nie hałasuje i jak na razie zniknął problem z ciśnieniem oleju (jest zalane 4/4 kreski na miarce). Co do wymienionego łańcucha to podobno był strasznie mocno rozciągnięty i była to ostatnia chwila na wymianę.

 

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności