Gość omega Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Zimmer dałem nowy i nie wbiłem go do końca. Poprawy w mocy dalej nie ma,ale...jak dmucham w odmę to czuję opór powietrza i gdzieś jeszcze powietrze ledwo ledwo syczy.Jak zatkam dolot zaraz za filtrem powietrza to silnik się dusi,ale nie zgaśnie.Tak że poprawa jakaś jest. Przez przypadek zapomniałem założyć węża na obudowę filtra powietrza i jak przyśpieszałem-tak przy ok.1500rpm było słychać syczenie powietrza-nie gwizd a syczenie.Jak poprawiłem tę rurę i założyłem ją na filtr to syczenie znikło.Dlaczego tak jest?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-708657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 przeglądając zdjęcia natknąłem się na ...Czyż by ktoś kiedyś grzebał przy pompie i z tąd ten znak na kole pompy? Jak ustawię tę pompę nie na blokadę a na znak co ktoś zrobił,to przyspieszę zapłon/kąt wtrysku i jest szansa że silnik odzyska moc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-708770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 pojeździłem trochę z podpiętym lapkiem i widzę że turbo ładuje max.1.9bar a żądane to 1.93bar więc ok. .Po ominięciu EZ turbo ciśnienie ładowania dochodziło do 2.2 bar. Kąt wtrysku w czasie normalnej jazdy wynosił ok.4.7* a przy bucie 15* .Masa paliwa od 7 do 15mg/suw.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-709238 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Tak jakbyś mi mówił że masz wzrostu około 1.9 m. Raczej podaje się dokładnie i w pewnym zakresie obrotowym. Czyli ile wynosi doładowanie żądane a ile rzeczywiste przy bucie w podłogę od obrotów 1500 do powiedzmy 3500 obr na 4 biegu. Teraz odchyłka 150 mbar czyli 0.15 bara przez więcej niż 5 sekund to wywalenie błędu i zdławienie silnika. Czyli ja podajesz że masz różnice 0.3 bara i że jest to okej to myślę że nie wiesz co mówisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-709245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Przyznam się szczerze,że nawet nie przyszło mi przez myśl,że różnica 0.3 bar to dużo...myślałem raczej że tak mała odchyłka jest akceptowalna.Ale dzięki znowu coś nowego się dowiedziałem. Nie rozumie tego ciśnienia doładowania-po ominięciu EZ turbo dochodziło do 2.2 bar.,czyli po odjęciu barometru doładowanie mam ok.1.2 bar czyli za mało?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-709266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Nie nie za mało. Tak mniej więcej to 2200 mbar to już na moce około 120 koni. 2400 mbar to jakieś 140-150 KM. 2700 czy 2800 mbar miałem w 1.9 TDI na ponad 200 koni. 1900 czy 1950 mbar to mają pierwsze TDI z mocą 110 koni. Chiptuning to poza podlaniem paliwa zazwyczaj podniesienie doładowania właśnie około 150 mbar czyli 0.15 bara.wiecej nie można na seryjnej turbinie bo odleci do krainy wiecznych łowów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-709272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 No to zgłupiałem. Dlaczego nie wystąpiło przeładowanie skoro ECU żądał 1.93 bar a turbo dmuchało 2.2 bar?. W sumie to już chyba gdzieś pisałem,że auto wcześniej było żwawe i w miarę dynamiczne jak na diesla,wiec nie wykluczam że jest po chipie.Ale z drugiej strony wątpię aby rodzice(bo to od nich mam auto) robili chipa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-709275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Żeby wywaliło błąd musi to przeładowanie być większe o 0.15 bara większe (lub więcej) i trwać tak ponad 5 sekund czyli po 6 sekundach wywali błąd. Pedał gazu musi być wciśnięty w podłogę czyli nie na 50% czy 70% tylko 100% w podłogę. Raczej ciśnienie jest jak w serii bo dtl miał coś koło 1.8 czy 1.85 bara a dth miał o 0.1 bara większe plus większe podlanie paliwa. Pewnie coś na poziomie 40-50 mg/suw   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-709287 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Ok,jutro postaram się ominąć EZ turbo 2gi bieg i but na 6-7 sek. . Tymczasem... filmik... Tak,wiem,g...widać,ale coś widać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-709306 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 (edytowane) Ooo,dopiero teraz widzę,że turbo w 4.34 dmuchnęło 2.13bar. czyli realnie 1.13bar? I jeszcze jedno. Mam ze szrotu kilka przepływek i czujników doładowania. Testowałem... Może to tylko moje widzimisię,ale auto na tej przepływce z tym "czymś" w środku zdaje się być nieco mocniejsze niż na innych przepływkach. Edytowane 29 Lipca 2019 przez omega Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/12/#findComment-709307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.