Gość omega Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) Głowica jest pęknięta z tyłu przy kol.wydechowym tam gdzie są kanały olejowe. Kompresja była niska bo zawory dolotowe nie domykały-paliwo nie przeciekło od razu a po kilku sek. Co do bloku...szlif czy wymiana pierścieni starczy? Nie czuć i nie widać śladów honowania.Cylindry są gładkie. Edytowane 24 Lutego 2019 przez omega   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-703936 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 21 minut temu, omega napisał: Kompresja była niska bo zawory dolotowe nie domykały-paliwo nie przeciekło od razu a po kilku sek. Zaworami paliwo nie dociera do silnika lecz wtryskami Ale na wtryski zawory nie mają wpływu. Co do bloku to ja bym zrobił honowanie. Nie szlif ale samo honowanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-703938 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) honowanie mogę zrobić honownicą na wiertarkę? Bo nie mam czasu na demontaż bloku... Bo papierem ściernym to raczej pseudo honowanie może mi wyjść ... Pierscienie jakie po honowaniu? Nominały?nadwymiar? Śruby na korbowody i głowicę nowe?czy mogę dać te co były? Adamie źle mnie zrozumiałeś-głowice dałem na warsztat kanały dolotowe/wydechowe zalałem ropką i czekałem aż ropka przecieknie przez zawory.Ropka przeciekła ale nie od razu a po chwili.Po remoncie głowicy jest ok. . Edytowane 24 Lutego 2019 przez omega   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-703939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 4 minuty temu, omega napisał: Adamie źle mnie zrozumiałeś-głowice dałem na warsztat kanały dolotowe/wydechowe zalałem ropką i czekałem aż ropka przecieknie przez zawory.Ropka przeciekła ale nie od razu a po chwili.Po remoncie głowicy jest ok. . A to tak . Teraz jest jasność. Honowanie jeżeli się nie boisz to samemu można zrobić honownicą na wiertarce. Wtedy pierścienie nominały. Szlif to zmiana tłoków więc koszty większe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-703942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Aha. Zaryzykuję i spróbuję kupić honownicę na wiertarkę. Co z tymi śrubami? Zakładać stare czy szukać nowych?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-703943 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Na śruby odpowiem załącznikami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-703945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Czyli do głowicy nowe śruby.Gdzie je kupić? . Śrub do Korbowodu nie widzę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-703950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 21 godzin temu, omega napisał: Czyli do głowicy nowe śruby.Gdzie je kupić? . To już lenistwo https://opel.7zap.com/pl/car/z02/e/12/20-0/#11 Jaki to problem poszukać w google po numerze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-703965 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Panowie mam (chyba?) mały problem... . Tłoki włożone oczywiście tuleje i panewki naoliwione przed montażem. Na tłoki nalałem na max.ropy minęła ponad doba i o dziwo nic nie ściekło-chyba dobrze?. Problem w tym że bardzo ciężko obrócić wał- rozrusznikiem nie kręciłem a jedynie kluczem 24 co jest na kole pasowym wału. To tak ma ciężko być a pierścienie z czasem się dotrą i będzie ok?.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-704117 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 A po co lałeś ropę na tłoki po montażu (tak twój post zrozumiałem). Sam wał bez korb sprawdzałeś jak się kręci? Pierścienie tęż sprawdzone? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/4/#findComment-704119 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.