Skocz do zawartości

pytanie o remont silnika 2.0 DTI


Gość omega

Rekomendowane odpowiedzi

Według poprzednich pomiarów wychodziło inaczej

Pisałem więc o pierścieniach.

Teraz masz inaczej.

14 minut temu, omega napisał:

Ale grzebałem w rozrządzie to widocznie coś się poprawiło

 

Rozrząd ma wpływ na zapłon a nie na kompresję.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kompresja była mierzona dwukrotnie,każdorazowo u innego mechanika.

Stąd różnica pomiaru.

Tak czy siak zapowiada się na skromny remont... .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, omega napisał:

Kompresja była mierzona dwukrotnie,każdorazowo u innego mechanika.

Stąd różnica pomiaru.

 

Manometr do pomiaru jest skalowany według norm.

Wniosek może być jeden .

Teraz by trzeba było sprawdzić który mechanik ma zepsuty manometr lub który nie umie się nim posługiwać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej to pasuje pod zawory i głowicę niż pierścienie.

Dlatego pisałem by je sprawdzić.

Najpierw bym robił głowice a pierścienie kazał sprawdzić mechanikowi.

Drugi mechanik bardziej kumaty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica po remoncie.

Koszt 500zł +100zł za uszczelki pod wtryski.

Nieszczelne były zawory dolotowe 1go oraz delikatnie 3go cylindra.

Wał jest raczej dobry bo nie widać i nie czuć w dotyku rowków itp. .

Bloku chyba nie dam do szlifu.

Mam problem z doborem pierscieni

W IC mają pierscienie

1  1,75

2  1,75

3   3,0

 

oraz

 

1   2,5

2   1,75

3    3.0

 

Obojętnie który zestaw założę będzie pasował ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem poskładać silnik a tu niespodzianka-pęknięta głowica...nie wiem czy to mi pękło czy jak była głowica w remoncie.Co za pech :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czarny pasek na cylindrze to co to jest i o czym on świadczy?

Cylindry są gładkie-nie czuć żadnych zadrapań pod palcem ani pod paznokciem.

 

W tym silniku to jest ciekawa sprawa-kompresja była najniższa na 1wszym cylindrze a ON "znikł" na 4cylindrze.Fakt faktem paliwko nie znikło od razu a po niecałych 2dniach.

 

 

 

 

CAM00054.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, omega napisał:

Ten czarny pasek na cylindrze to co to jest i o czym on świadczy?

 

Że poniżej pracują pierścienie i wycierają tuleję.

Czarny pasek -pierścienie nie dochodzą

 

 

Cylindry mają jeszcze ślady honowania?

4 minuty temu, omega napisał:

W tym silniku to jest ciekawa sprawa-kompresja była najniższa na 1wszym cylindrze a ON "znikł" na 4cylindrze.

A pęknięcie głowicy było na którym cylindrze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności