adam1954 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Według poprzednich pomiarów wychodziło inaczej Pisałem więc o pierścieniach. Teraz masz inaczej. 14 minut temu, omega napisał: Ale grzebałem w rozrządzie to widocznie coś się poprawiło Rozrząd ma wpływ na zapłon a nie na kompresję.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Kompresja była mierzona dwukrotnie,każdorazowo u innego mechanika. Stąd różnica pomiaru. Tak czy siak zapowiada się na skromny remont... .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 6 godzin temu, omega napisał: Kompresja była mierzona dwukrotnie,każdorazowo u innego mechanika. Stąd różnica pomiaru. Manometr do pomiaru jest skalowany według norm. Wniosek może być jeden . Teraz by trzeba było sprawdzić który mechanik ma zepsuty manometr lub który nie umie się nim posługiwać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Mnie bardziej to pasuje pod zawory i głowicę niż pierścienie. Dlatego pisałem by je sprawdzić. Najpierw bym robił głowice a pierścienie kazał sprawdzić mechanikowi. Drugi mechanik bardziej kumaty.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Głowica po remoncie. Koszt 500zł +100zł za uszczelki pod wtryski. Nieszczelne były zawory dolotowe 1go oraz delikatnie 3go cylindra. Wał jest raczej dobry bo nie widać i nie czuć w dotyku rowków itp. . Bloku chyba nie dam do szlifu. Mam problem z doborem pierscieni W IC mają pierscienie 1 1,75 2 1,75 3 3,0 oraz 1 2,5 2 1,75 3 3.0 Obojętnie który zestaw założę będzie pasował ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Musisz zmierzyć pierwszy, bo raczej 2,5 nie wciśniesz w rowek 1,75   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Chciałem poskładać silnik a tu niespodzianka-pęknięta głowica...nie wiem czy to mi pękło czy jak była głowica w remoncie.Co za pech   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Sama z siebie nie pęka. Moim zdaniem zawalił fachowiec od głowic że jej nie sprawdził. Ja bym reklamował.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Ten czarny pasek na cylindrze to co to jest i o czym on świadczy? Cylindry są gładkie-nie czuć żadnych zadrapań pod palcem ani pod paznokciem. W tym silniku to jest ciekawa sprawa-kompresja była najniższa na 1wszym cylindrze a ON "znikł" na 4cylindrze.Fakt faktem paliwko nie znikło od razu a po niecałych 2dniach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 2 minuty temu, omega napisał: Ten czarny pasek na cylindrze to co to jest i o czym on świadczy? Że poniżej pracują pierścienie i wycierają tuleję. Czarny pasek -pierścienie nie dochodzą Cylindry mają jeszcze ślady honowania? 4 minuty temu, omega napisał: W tym silniku to jest ciekawa sprawa-kompresja była najniższa na 1wszym cylindrze a ON "znikł" na 4cylindrze. A pęknięcie głowicy było na którym cylindrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.