Skocz do zawartości

pytanie o remont silnika 2.0 DTI


Gość omega

Rekomendowane odpowiedzi

Głowica jest pęknięta z tyłu przy kol.wydechowym tam gdzie są kanały olejowe.

Kompresja była niska bo zawory dolotowe nie domykały-paliwo nie przeciekło od razu a po kilku sek.

 

Co do bloku...szlif czy wymiana pierścieni starczy?

Nie czuć i nie widać śladów honowania.Cylindry są gładkie.

Edytowane przez omega

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

21 minut temu, omega napisał:

Kompresja była niska bo zawory dolotowe nie domykały-paliwo nie przeciekło od razu a po kilku sek.

Zaworami paliwo nie dociera do silnika lecz wtryskami 

Ale na wtryski zawory nie mają wpływu.

 

 

Co do bloku to ja bym zrobił honowanie.

Nie szlif ale samo honowanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

honowanie mogę zrobić honownicą na wiertarkę?

Bo nie mam czasu na demontaż bloku...

Bo papierem ściernym to raczej pseudo honowanie może mi wyjść ...

 

Pierscienie jakie po honowaniu?

Nominały?nadwymiar?

 

Śruby na korbowody i głowicę nowe?czy mogę dać te co były?

 

 

Adamie źle mnie zrozumiałeś-głowice dałem na warsztat kanały dolotowe/wydechowe zalałem ropką i czekałem aż ropka przecieknie przez zawory.Ropka przeciekła ale nie od razu a po chwili.Po remoncie głowicy jest ok. .

 

 

 

Edytowane przez omega

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, omega napisał:

Adamie źle mnie zrozumiałeś-głowice dałem na warsztat kanały dolotowe/wydechowe zalałem ropką i czekałem aż ropka przecieknie przez zawory.Ropka przeciekła ale nie od razu a po chwili.Po remoncie głowicy jest ok. .

 

A to tak .

Teraz jest jasność.

 

 

Honowanie jeżeli się nie boisz to samemu można zrobić honownicą na wiertarce.

Wtedy pierścienie nominały.

Szlif to zmiana tłoków więc koszty większe 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, omega napisał:

Czyli do głowicy nowe śruby.Gdzie je kupić? .

To już lenistwo

https://opel.7zap.com/pl/car/z02/e/12/20-0/#11

Jaki to problem poszukać w google po numerze

 

2019-02-25_195348.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam (chyba?) mały problem... .

Tłoki włożone oczywiście tuleje i panewki naoliwione przed montażem.

Na tłoki nalałem na max.ropy minęła ponad doba i o dziwo nic nie ściekło-chyba dobrze?.

Problem w tym że bardzo ciężko obrócić wał- rozrusznikiem nie kręciłem a jedynie kluczem 24 co jest na kole pasowym wału.

To tak ma ciężko być a pierścienie z czasem się dotrą i będzie ok?.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności