Skocz do zawartości
yunyor

Falowanie auta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość. Posiadam Zafirę B 1.9 150 koni. Od jakiegoś czasu gdy auto jest na luzie (no na światłach) czuć falowanie całego samochodu jakby stalo na łódce. Bez znaczenia czy silnik zimny lub ciepły. Zdarza się to raz na dwa dni lub żadziej. Obroty silnika idealne, oleju nie bierze, silnik pracuje cicho i równo, nie kopci, nie ma spadku mocy. Paliwo też bez znaczenia czy Pl, DE czy nl. Nie mam pojecia czego szukac. Pozdrawiam serdecznie i proszę o jaką kolwiek podpowiedź


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek poduszki do sprawdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotr MELON
      Witam wszystkich.
      Od pewnego czasu zostałem właścicielem Zafiry B 1.8 140 km.Autko nie sprawiało żadnych problemów aż do czasu.Auto zaczęło nierówno palić,kichać.szarpać,po dojeżdzie do świateł bądż skrzyżowania silnik gasł,pojawiału się problemy z odpaleniem wyrzucać błędy typu nieprawidłowe położenie przepustnicy,pedału przyśpieszenia,czujnik wału korbowego.Rozmawiałem z wieloma mechanikami każdy miał inną teorię więc postanowiłem oddać auto do elektryka.Elektryk zdiagnozował auto i wymienił sterownik silnika ponieważ poprzedni po prostu się skończył.Auto ożyło.Pali ładnie silnik pracuje równo ALE...Jest jeden mankament.Zafira odpala prawidłowo co drugi cykl przekręcenia kluczyka w stacyjce.Obrazowo wygląda to tak; Przekręcam kluczyk-odpalam-chodzi kulawo,przekręcam drugi raz -odpalam-chodzi dobrze Ale zauważyłem że za pierwszym razem nie muszę kręcić silnika wystarczy że przekręcę kluczyk w pozycje zapłon-zgasną lampki typu abs itp-cofnę kluczyk na zero-przekręcę drugi raz-gasną lampki-zapłon i pali jak nowy.Istotne jest to że to odpalanie na "dwa razy"jest powtarzalne.Nie co 3,4 czy 5 .Regularnie odpala co drugi cykl przekręceniem kluczyka w stacyjce.
      Drodzy forowicze jeśli macie jakiś pomysł na tą przypadłość to proszę o podpowiedz.Co prawda auto jest cały czas w użytkowaniu ale to odpalanie jest nieco głopotliwe.Z góry dziękuję za podpowiedzi.pozdrawiam
    • Przez Janhalb
      Szanowni,
       
      mam głupie (być może) pytanie.
       
      Właśnie przesiadłem się z Opla do Opla - do niedawna jeździłem Combo, teraz zasiadam za sterami Zafiry B (2006 r.)
       
      Jedna rzecz, która po przesiadce z Combo mnie męczy, to lusterka boczne. Przyzwyczaiłem się do wielkich "półmisków", a w Zafirze z 2006 lusterka przypominają wielkością łyżeczki od herbaty .
       
      Tymczasem "ta sama" Zafira B produkowana po 2008 ma już większe, wygodniejsze lusterka. I teraz pytanie: czy skoro karoseria jest w zasadzie taka sama, to czy teoretycznie dałoby się kupić większe lusterka od nowszej Zafiry B (2008+) i i zamontować do mojej?…
       
      Jeśli to idiotyzm - napiszcie, że idiotyzm - ale może nie? A może jest na forum ktoś, kto na taki pomysł wpadł wcześniej?
       
      Będę wdzięczny za informacje…
    • Przez michanio91
      Witam,
      Od jakieś czasu szukam kogoś kto mi pomoże rozwiązać problemy elektryczne z moją Zafira A.
      Jako że na klubie Zafiry ciężko to idzie,postanowiłem spróbować u bliźniaka.

      Zamontowałem sobie moduł domykania szyb,
      niestety nie działa jak powinien,domyka losowo szyby,albo w ogóle ich nie domyka. Moduł kupiony gotowy z znanego portalu. Kostki od modułu mają wypalone piny. (Zdjęcia) z moich oględzin wynika że nie są ważne. Oprócz tego są tam też dwa luźne przewody. Biało czerwony i drugiego niestety nie pamiętam,ale nie były to kolory potrzebne do domykania drzwi. Szyby programowane,z klucza się domykają z pilota jak pisałem wyżej. Przestały też sterować sterowniki okien pasażerów. Ktoś ma pojęcie co to za anomalie ? Oprócz tego mam tam też jedną luźna wtyczkę,nie mam pojęcia od czego...

      Dziwny jest fakt że np rygluje - nie stanie się nic.
      rygluje drugi raz , zamyka się jedna z 4 szyb, zazwyczaj za pasażerem.
      Otwieram -rygluje, zamyka się kolejna szyba lub dwie, jak jedna dojdzie do końca to druga staje.
      i tak po 5-10 ryglowaniach okna się wszystkie domkną.

      Kondensator w module 1000uF.




Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.