Skocz do zawartości

Filtr dpf się wypala


Gość Sigusiek

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Sigusiek napisał:

No na kompie nic nie wyszło wszystko okej wszystkie parametry itd.

Oki, ale kto robił i co robił tym komputerem.

Nowoczesne diesle to nie to samo co dawne, są tak naszpikowane drogą elektroniką więc do diagnostyki potrzeba też dobrego fachowca.

Może być jakaś pierdoła, ale może być też drenaż portfela.

Poszukaj na temat swojego motorka tematów w google, jest trochę opisów o silnikach diesla opla i opisuje to firma która je naprawia - chodzi o kolektory, układ wtrysków, dpf itp.

Kod silnika i szukać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

6 minut temu, ja37 napisał:

Podpowiem.

Jest takie coś, jak lwpm.

Chłopaki specjalnie to zrobili do astry H/zafiry B.

Na GID, czy CID, nie wiem, co masz można sobie ustawić stan dpf.

I kilka innych przydatnych rzeczy.

Bardzo fajne dla klekota, bo wiesz, czy możesz stanąć, czy raczej musisz jechać, żeby wypalić to ustrojstwo.

Niefajne to, że ze 300 musisz wycelować.

Popatrz, poczytaj, a nuż ci się przyda.

https://lwpm.eu/comfort/#!#shop

Dalej sądzę, że klekoty są dla bogatych :)

Okej kierowniku dziękować za linka ale powiedz no mi czy ja swą jazdą nie nawyrabiałem czegoś nie dobrego dla silnika coś o oleju wspomniałeś 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia - nigdy nie miałem klekota.

Wyjmij bagnet i niuchaj, jak wyczujesz ropę, to jest niedobrze.

Znaczy pisz tu dalej, są chłopaki, co klekoty ogarniają, to podpowiedzą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak na chłopski to powiedzmy jak jest klekot 115km i na autostradzie jedziemy te 150 km h i obroty na poziomie 3.5 tyś to co do oleju by się ropa dostała? No raczej nie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm teraz spojrzałem na bagnet nie czuje ropy lecz oleju jest za dużo chodź 1000km temu był wymieniany i na drugi dzień stan był okej tak na styk tzn takie max a teraz przybyło więc nwm co się stanęło 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ropa jest na dole miski.

Na zdrowy rozum myślę.....

Albo próbuje wypalać, albo leją wtryski.

Chyba bez pomocy kogoś z laptopem nie dasz rady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W więcej oleju to nie chodzi oto że będzie go 2-3 mm wyżej jak stan tylko tak że zamiast mieć 4.5 litra  to po spuszczeniu jest osiem litrów.  Ja t nigdy problemów zbytnich z dieslami nie miałem. Po mojemu taniej się je naprawia i łatwiej to przede wszystkim. Tdikami śmigam już chyba z 12 lat albo i więcej. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz kopci zaraz po odpaleniu. Martwię się że to te wtryski. A kopci bo za dużo oleju a za dużo oleju bo ropa chyba naszła 

Edytowane przez Sigusiek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wróciłem z trasy 10 km i nie kopcił. Sam już nwm co o tym myśleć. Poczytałem trochę i to może być od dpf. Zostaje tylko jutro zlać olej i wlać nowy 

Edytowane przez Sigusiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności