Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem błędy, zresetowałem moduł nadwozia i dalej nic. Sterownik cały czas widzi ręczny aktywny, zadany bieg 4 i aktualny 4. Nie przyjmuje żadnych procedur adaptacyjnych. W poniedziałek najprawdopodobniej wyślę sterownik do firmy "eltronic24". A co do linku z elektrody, to nie mam tam konta i nie jestem wstanie pobrać plików. Wyświetla się co prawda podgląd pliku ale nie jako pdf i wychodzą krzaki. Dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To sobie zrób konto

Elektroda nie przyda ci się tylko raz.

Co prawda za schematy tez sie jakoś płaci, ale tam sa kumaci ludzie i sie opłaca.

 

 

Pomijając mój temat, jak szukałem schemata do 18E.......

 

 

Wychodzi jakbyś miał cały czas tryb awaryjny, jak volvo xc90 ma kłopota ze skrzynią, to wrzuca awaryjnie bieg 3 i nic nie poradzisz

Taka podobna rzecz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z radą założyłem konto na elektrodzie. Tam też otworzyłem temat. Jeżeli dowiem się czegoś więcej to napiszę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik skrzyni został wysłany do serwisu. Stwierdzono że uszkodzeniu uległy elementy elektroniczne. Po regeneracji odesłano mi część z powrotem. Sterownik reaguje prawidłowo. Procedura nauki biegów przebiegła pomyślnie, natomiast cały czas nie mogę pozbyć się błędu p1734 czyli adaptacja punktu styku sprzęgła. Niby wszystko przebiega pomyślnie, ale po wyjściu z programu i ponownym połączeniu błąd wraca. Auto rusza prawidłowo do przodu i do tyłu, jednak nie zmienia na wyższe biegi i nie pozwala na przekroczenie 2500rpm. W poniedziałek będę kontaktował się z serwisem który naprawiał sterownik, ale wstępnie czytałem że to może być problem z op-comem. Jak już w pełni rozwiążę problem, to napiszę co było nie tak. Będę chciał jeszcze spróbować adaptacji za pomocą tech2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście jestem bardzo z tej skrzyni zadowolony. Przez długi czas nie było z nią nawet najmniejszych kłopotów. Poza tym koszt naprawy sterownika był niższy niż części do przekładki. Myślałem nad tym i zostawiam to jako ostateczne rozwiązanie. Sama usługa była szybka (1 dzień), tylko przez to co się teraz dzieje wysyłka zajęła więcej czasu. Dodatkowo na usługę regeneracji mam rok pisemnej gwarancji. Jak już wydałem na to pieniądze, to już dociągnę temat do końca, tym bardziej że problem leży najprawdopodobniej po stronie mojego op-coma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Iwo napisał:

problem leży najprawdopodobniej po stronie mojego op-coma.

 

 

Mnie sie jednak wydaje że nie.

Ale może być tak że Tech sobie poradzi .ale oryginał.

 

Mało jest ludzi którzy są w pełni ogarnąć te pseudo-automaty.

Dla tego wszystkim znajomym odradzałem ten badziew.

 

Pięknie chodzi .

Ale jak działa.

A gdy nie działa?

Jest problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności