Gość brzoza Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 kolektora dolotowego?? mam podobny problem też go czyściłem i wydawało mi się że układ został odpowietrzony ale mam teraz paljus, kol. jezeli go czyściles to uwage zwróć na zawór EGR CZy prawidlowo działa!! Bo z zaworem trzeba delikatnie!! jest tam membrana i można ją zniszczyć wląsnie środkami czyszczącymi!! Jeżeli dzała prawidlowo to odpowietrz jeszcze raz i po kłopocie!! Zapożyczyłem fotke z innego forum tej membrany!! http://img165.imageshack.us/img165/2538/egr007yz6.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252241 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 to jest rozebrany EGR z Astry G diesel Jak go się otwiera pytam bo u mnie grzybek chodzi bardzo cierzko i chciałbym go jakoś wyczyścić w środku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 On jest sklejony - musisz go delikatnie ponadcinać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 A czym go później skleić ? Albo zo można do niego wlać żeby go przepłukać ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 To jest hermetyczny podciśnieniowy siłownik ze sprężyną powrotną - nic tam do środka nie wlejesz. Ja nigdy tego nie robiłem (czyszczenie EGR i kolektora) - poszukaj na forum bo temat już był wałkowany. Co do klejenia to Loctite 4680 powinien się nadać - do połączeń elastycznych plastyk-metal-guma itp. Sprawdzony osobiście   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Temat wałkowany był, ale nie rozbieranie i czyszczenie EGR w środku... z zewnątrz ( trzpień i grzybek ) wyczyściłem ale to za mało.. .A możeby zanurzyć go lub wpsikać po trzpieniu butelkę WD40... da to coś A Loctite 4680 wytrzymuje wysokie temperatury ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 http://www.loctite.pl/int_henkel/loctite_pl/binarydata/pdf/SG04_PL_0304.pdf strona 19-ta a klej to 4850 Najpierw sprawdź czy siłownik pracuje jak tak to powinien w środku być czysty. Jak nie to (jak się uda) membrana do wymiany (trzeba będzie coś pokombinować bo jako osobna część nie występuje) oraz cały układ - 3 elektrozawory (2 od EGRa i jeden od klap) również do czyszczenia. EGR sprawdzisz poprzez zassanie powietrza i obserwowanie czy tłoczek się podnosi i zostaje na pozycji. P.S Po trzpieniu nic nie wlejesz bo jest na nim uszczelnienie. No ale odbiegamy od głównego tematu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Najpierw czyscicmy EGRa ( a wlasciwie ten grzybek z prowadnica) szczotka druciana a potem zanuzamy w misce z ropą, benzyna ekstrakcyjna itp i naciskamy na ten grzybek. Ropa sie dostanie pod membrane z jednej i z drugiej strony, przemyje i wsio. Oczewiscie trzeba usunac z srodka egra rope przez naciskanie grzybka ale juz po wyciagnieciu go z kąpieli. Sporo tak juz zrobilem EGRów. Ja jeszcze troszke wciskalem ropy w te przewody podcisnienia zeby doszla do elektrozaworow ( one tez moga sie przycinac) i wtedy sa i przeczysczone i nasmarowane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252074 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Nie drążyłem jeszcze tematu ale słyszałem, że ponoć zastosowane membrany nie są olejoodporne, więc z tą ropą to należałoby uważać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Sa olejoodporne. Robilem tak juz w kilku EGRach i jest okej nawet w swoim tak miale m juz robione 3 razu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/10/#findComment-252027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.