Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Albo rozkręcone zawieszenie / wahacze, belka (kołyska silnika) Kolumny mcpersona.

 

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nic nie rozkręcone.

Mam to samo u Kasi (poza hamowaniem), że ściaga w lewo przy przyspieszaniu.

Na luzie i przy hamowaniu silnikiem jedzie prosto.

Geometria robiona ze 3 razy, podejrzane rzeczy powymieniane w zawiasie (tuleje belki też)

Nie mam pojecia, o co chodzi.

Zaczęło sie od wymiany lewego zewnętrznego przegubu.

Więc dla równowagi wymieniłem prawy i tak po kolei wszystkie gumy w zawiasie, poliuretan, poduszki, łozyska, łączniki i nic nie pomaga.

Kalibracja czujnika na 0.

Ciężki temat.

 

 

W białej kosiarce miałem to samo, ale tam była wina podłużnic, że już miały dość.

 

Jakby się dało sprawdzić jakie obroty mają poszczególne koła?

 

U Kasi odpada, nawet były nowe opony kupione.

 

  • 2 tygodnie później...
Gość Danielcorsac

Czyli nie ma rady na to że ściąga ? To już jest nie możliwe że to coś nie jeździ prosto .

Nie mam już pomysłu wszystko nowe jeździ krzywo tak jak i przed wymianą no katastrofa z tymi corsami jeśli chodzi o zawieszenie .

Jeszcze jedno mam pytanie dziś zauważyłem corsa więcej skręca w lewo jak w prawo tj ruchy kierownicą w lewo jest powiedzmy 2 obroty a w prawo 1,75 obrotu jednak dziś patrząc na auto od spodu tj maglownice wszystko jest okej co do innych rzeczy to zauważyłem oczywiście geometria zrobiona ze końcówki drążka kierowniczego nie są tak samo ustawione chodzi o ilość zwoi na drążkach z lewej jest 1,5cm a z prawej 2cm zwoju podjechałem dziś do mechanika myślałem że magiel jest przestawiony na powiedzmy krzyżaku jednak mechanik powiedział że nie ma szans tego inaczej założyć bo jest tam wieloklin i on pasuje tylko w jedną stronę lub o 180stopni czyli kierownica była by do góry nogami i powiedział że skoro geometrię itd są okej auto skręca w sumie identycznie bo nie mam jak tego sprawdzić to pewnie tak ma być .

Ratujcie 

 

  • 4 tygodnie później...

Moja historia jest taka. Kupiłem Corsę E z 2019 jako nową. Od początku ściągała nieznacznie w lewo. Mało jeździłem tym autem więc nie przywiązywałem szczególnej uwagi do tego. W sumie ujechałem ok. 8000km. Nie chciało mi się przy tym dłubać. W tym roku na wiosnę postanowiłem nieco przekręcić końcówki drążków kierowniczych (po 1/4 obrotu). Poprawiło się nieznacznie, ale ściągała dalej. Pojechałem w tym roku na urlop. To była pierwsza poważna wyprawa tym autem. Średnia prędkość wyszła mi 100km/h a chwilami było i 150. Po tej trasie jak ręką odjął. Jedzie prosto. Dla pewności podłączyłem OPEL SCANNER i podejrzałem, że przy ustawieniu kierownicy na wprost czujnik kąta skrętu podaje 5st. Skręcając w prawo dochodził do 0. Wniosek - albo opony się dotarły, albo istnieje mechanizm, który przy dużej prędkości i trzymaniu kierownicy w tym samym położeniu (oczywiście na wprost) przez dłuższy czas samoczynnie  doregulowuje wspomaganie.

Edytowane przez misci

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności