Skocz do zawartości

Zawór scv 1.7 cdti


Gość pablo9876

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 157
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość pablo9876

Raczej para bo nie czuć spalin, ale luźno się ulatnia . Ale coś jest nie tak, ponieważ jak włączam klimę to na przewodach woda się skrapla a nawet na sprężarce widać krople. Tak więc musi być gorąco pod maską spora różnica temperatur. Ale na zegarach 90°. Nic tylko trzeba chyba go oddać na weryfikację. 

Odnośnie ilości to chwilę paruje, kilka kilkanaście sekund. 

Edytowane przez pablo9876

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Panowie na odpalonym silniku odkręciłem korek wlewowy od oleju w wyniku czego korek podskakuje i unosi się para. Trzymając go lekko powietrze aż "pierdzi". Mam rozumieć że uszczelka pod głowicą ma przedmuchy? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory, uszczelniacze, gniazda zaworowe, luzy. Konfiguracja dowolna, ale jesli twierdzisz ze to para z płynu a płynu ubywa to moze i uszczelka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Płynu właśnie nie ubywa, ale to na pewno para... Musi być dość duże ciśnienie wytwarzane. A jutro mam do przejechania 200km.Niemożliwe żeby takie cyrki w silniku który ma niby ok 60 tys. km. Chyba zamiast bawić się w szukanie wywalę ponownie silnik i go zwrócę. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Stwierdzony po stanie licznika, a to nigdy nie wiadomo. Myślałem może że odma zatkana. Ponadto w wczorajszy ciepły dzień był moment że jak przyspieszałem silnik głośno klekotał jak stary diesel jakby był mocno obciazony, głośniej niż poprzednia astra H 1.7.

Dodam tylko że jak uchyliłem korek na włączonym silniku to praca silnika się nie zmieniła i chlapał olejem. 

Edytowane przez pablo9876

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Panowie auto jeździ, zrobione 1,5 tys. Wypalanie dpf raz 300km raz 700km. Dużo pomogła wymiana filtra paliwa oraz akumulatora. Ale coś huczy od strony rozrządu, mechanik mówi że te auta tak mają, aczkolwiek mój poprzedni nie miał takich dźwięków. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Tak wymieniałem rozrząd i podobno ten hałas to napinacz który trochę zbyt mocno jest napięty i hałasuje lekko. Przy wymianie oleju niedługo trochę się go poluzuje. Odnośnie pary jak byłem stwierdzili że nie ma żadnego ciśnienia, płyn chłodniczy w normie a występująca para jest zjawiskiem normalnym po nagrzaniu silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności