Skocz do zawartości

Ukryta informacja że auto po wypadku


Gość PaulinaASTRA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PaulinaASTRA

Zgłaszam się do Wszystkich z prośbą o pomoc .
Mianowice w ubiegłym roku (pażdziernik ) zakupiłam auto używane
OPEL ASTRA III GTC 105km rok 2007 za niecałe 25 tysięcy zl.
Przed zakupem umówiliśmy sie ze sprzedającym na wizytę w ASO Opla w
Częstochowie, ponieważ nie znam się na samochodach myślałam ze przegląd przed odsprzedażą w ASO to najlepszy pomysł.
Zapłaciłam 350zł za ekspertyzę która wykryła pomalowany jeden bok,,
lekko uszkodzone amortyzatory oraz bład od spalonej żarówki.
Pomyślałam nic takiego przebieg ponoć oryginalny 53.000km i ogólnie wszystko dobrze.
Wczoraj zauważyłam spękane tworzywo na kokpicie , oraz nad zegarami.
Udalam się dzisiaj do serwisu Pana Gryca w Piekarach Śląskich aby mi Panowie doradzili co z tym fantem zrobić i przeżyłam szok .
Moja super Astra okazała się odmalowanym trupem , szpachla pod kokpitem po wystrzale poduszek , szpachla na dachu, calusieńki odmalowany, pasy bezpieczeństwa również po wystrzale (najprawdopodobniej dachował) Powiedzieli że tak ten kokpit tak wyglada ponieważ wysokie temp doprowadziły do rozwarstwienia tej szpachli. Poduszek powietrznych okazało się że nie ma pozostał po nich jedynie napis AIRBAG.

Co teraz powinnam zrobić?
auto jest sprowadzone z Włoch odkupione od osoby prywatnej w Polsce
Dlaczego ASO w Czętochowie mnie nie poinformowało o tych "fantach'

 

Tytuł ma informować o problemie / zmieniłem / Kacper

Edytowane przez PaulinaASTRA
tytuł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość klopsik1

tacy fachowcy....troche czasu mineło...sprzedawca może powiedziec że Ty miałas wypadek.. Wydaje mi się , że po takim czasie ciężko coś udowodnic a raczej jest to niemożliwe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już po fakcie.