Gość wilof1 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 http://obrazki.elektroda.net/33_1231153368.jpg Z tego co widać na zbliżeniu nr tranzystora to IR............8N a ma być IRLR2905PBF nie ma oznaczenia z 8N   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-162177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 A niby w jaki sposób sie tam dostała?? Przez piny jedynie to wtyczka ci mogla zamoknąc! i czujnik doładowania! na kolektorze!! Coś ci kit wciskają : ,,padł ten układ który jest w środku '' gościu to rozbierał i wstawiał nowy ... tak bynajmniej mówił, wyszło na to że słabo to uszczelnił ... ale dzięki za podpowiedź pzdr,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-162028 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Mariusz_760301, Ty masz problem z hydrauliką w pompie dlatego masz taki dołek zimnego silnika chociaż też spotkałem się z zacierającym tłokiem jak w niskiej temperaturze przestawiacz kąta wtrysku trzyma jest zacięty aż osiągnie temperaturę i puszcza . Tam masz dwa rodzaje metalu obudowa aluminium a tłoczek metal i jak dostanie temperatury to zaczyna normalnie pracować bo zrobi się większy luz . Świadczy o tym dymek niebieski w pierwszej fazie rozruchu czyli przestawiacz nie może osiągnąć właściwej pozycji po uruchomieniu i w tym czasie jest za późny zapłon. Mówię to z doświadczenia bo takie tematy naprawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-161625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Świadczy o tym dymek niebieski w pierwszej fazie rozruchu czyli przestawiacz nie może osiągnąć właściwej pozycji po uruchomieniu i w tym czasie jest za późny zapłon. Mówię to z doświadczenia bo takie tematy naprawiam Gdyby tak było jak twierdzisz to chyba powinien zobaczyć check'a na desce. A po podłączeniu kompa P1125 o ile dobrze pamiętam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-161624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam, koledzy jestem aktualnie na 17 stronie obiecuję że przeczytam całość, ale mam pytanie co znaczy "martwy pedał" ? I co jeszcze może być jak moja asterka postoji dłużej niż 10-15 godzin w temp około 18 -20 stopni to potrzebuje jakieś 4-5 sekund żeby odpaliła, chyba że to normalne, kiedyś czytałem inny wątek na temat że jak zimny to nie chce palić może się zapowietrza jeśli tak to poczytam jeszcze ten wątek, jeśli źle rozumuję to poprawcie mnie proszę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-161587 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 dario76 No to jesteś już na półmetku, wierzę w Ciebie. Martwy pedał to po prostu (najczęściej chwilowy) całkowity brak reakcji samochodu na wciskanie pedału gazu. Jest to chyba nawet opisane w tym temacie ale trochę dalej więc cierpliwości. Co do Twoich problemów z odpalaniem to faktycznie też zaczął bym od sprawdzenia czy się nie zapowietrza, a jak to nie to dopiero potem szukał dalej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-161585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 dario76 No to jesteś już na półmetku, wierzę w Ciebie. Martwy pedał to po prostu (najczęściej chwilowy) całkowity brak reakcji samochodu na wciskanie pedału gazu. Jest to chyba nawet opisane w tym temacie ale trochę dalej więc cierpliwości. Co do Twoich problemów z odpalaniem to faktycznie też zaczął bym od sprawdzenia czy się nie zapowietrza, a jak to nie to dopiero potem szukał dalej. Dzięki wielkie za odpowiedź, doczytam na pewno bo temat jest ciekawy, właśnie chciałem sprawdzić te przewody od odpowietrzania układu tylko muszę gdzieś poszukać opisu. Kiedyś czytałem jak ktoś kupił sobie trójniki w akwarystycznym i wężyki i powymieniał sobie wszystko czy chodzi tylko o te wężyki czy jeszcze trzeba zwrócić na coś uwagę, przepraszam za OT, poprawię się EDIT: Jeszcze jedno pytanko pisano tutaj o jakiś trawersach (chyba dobrze napisałem), które mogą być przyczyną że filtr paliwa jest ciemnobrązowy, u mnie właśnie taki się robi po około 15000km, mógł ktoś z szanownych kolegów napisać o co chodzi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-161554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 EDIT: Jeszcze jedno pytanko pisano tutaj o jakiś trawersach (chyba dobrze napisałem), które mogą być przyczyną że filtr paliwa jest ciemnobrązowy, u mnie właśnie taki się robi po około 15000km, mógł ktoś z szanownych kolegów napisać o co chodzi? O ile się nie mylę to wygląda to tak: Jeżeli na trawersach masz nieszczelność to olej silnikowy dostaje się poprzez trawersy do przewodów przelewowych, nimi do zbiornika, a dalej ze zbiornika do filtra itd. Dlatego filtr może być ciemny. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-161466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 EDIT: Jeszcze jedno pytanko pisano tutaj o jakiś trawersach (chyba dobrze napisałem), które mogą być przyczyną że filtr paliwa jest ciemnobrązowy, u mnie właśnie taki się robi po około 15000km, mógł ktoś z szanownych kolegów napisać o co chodzi? O ile się nie mylę to wygląda to tak: Jeżeli na trawersach masz nieszczelność to olej silnikowy dostaje się poprzez trawersy do przewodów przelewowych, nimi do zbiornika, a dalej ze zbiornika do filtra itd. Dlatego filtr może być ciemny. Pozdrawiam Dzięki za odpowiedź. To chyba nie jest zbyt dobrze ale jakoś nie widzę sporego ubytku oleju, chyba że jest to znikoma ilość.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-161460 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 To właśnie będą śladowe ilości bo i nieszczelność będzie minimalna. Jeżeli filtr jest lekko ciemny po 15000 to jeszcze nie ma się czym przejmować, a wymiana trawersów to jeśli dobrze pamiętam koszt ok. 500zł. głównie ze względu na ilość pracy i stopień skomplikowania. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/31/#findComment-161416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.