Skocz do zawartości

Podniesienie mocy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość SamCookiez

Siema, od pół roku mam Omege B FL z 3.0 V6 pod maską i coś wam powiem. Za auto dałem 4 tyś, wsadzilem dodatkowe 7 i mam 317 kucy. Powiem tak silniki z Omegi są nie najlepsze do przerabiania można z nich wycisnąć trochę więcej ale trzeba zainwestować. Najprościej kupić na allegro kompresor od Volkswagena albo Merca wrzucić to pod maskę, zmieniasz układ dolotowy, wydech na przelocie, defer szpera z BMW, zawieszenie koniecznie na Poliuretany, obniżasz trochę, dorzuć intercooler i stożkowy filtr powietrza i styka. Ma używanych częściach samemu w garażu z pomocą Googla i YouTube można zrobić potem tylko do stroiciela i masz omege która robi 0-100 w niecałe 6 sec i zamyka licznik z palcem w nosie mój rekord 272 km 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość korzen13
W dniu 26.03.2019 o 22:17, SamCookiez napisał:

Siema, od pół roku mam Omege B FL z 3.0 V6 pod maską i coś wam powiem. Za auto dałem 4 tyś, wsadzilem dodatkowe 7 i mam 317 kucy. Powiem tak silniki z Omegi są nie najlepsze do przerabiania można z nich wycisnąć trochę więcej ale trzeba zainwestować. Najprościej kupić na allegro kompresor od Volkswagena albo Merca wrzucić to pod maskę, zmieniasz układ dolotowy, wydech na przelocie, defer szpera z BMW, zawieszenie koniecznie na Poliuretany, obniżasz trochę, dorzuć intercooler i stożkowy filtr powietrza i styka. Ma używanych częściach samemu w garażu z pomocą Googla i YouTube można zrobić potem tylko do stroiciela i masz omege która robi 0-100 w niecałe 6 sec i zamyka licznik z palcem w nosie mój rekord 272 km 

ahhahah, no jestem ciekaw, że za 7 tysi masz 317 kucy z 3.0 :D proszę o wykres z hamowni. Ja za 4 tysie to sam dolot z kwaski zrobiłem,  barany 2, porting głowic, przepustnicy, kolektora ssącego,  poszerzenie ekofasolek, koła zmienne fazy rozrządu to kolejne 8-10, zmiana na manual z bmw to 6, wydech 4 i to i tak nie wyjdzie 300 km. ale zwrócę honor jak wrzucisz wykres, to wtedy dam Ci i nawet 10 tys i zrób mi takiego moda :D 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.07.2019 o 02:29, korzen13 napisał:

ahhahah, no jestem ciekaw, że za 7 tysi masz 317 kucy z 3.0 :D proszę o wykres z hamowni. Ja za 4 tysie to sam dolot z kwaski zrobiłem,  barany 2, porting głowic, przepustnicy, kolektora ssącego,  poszerzenie ekofasolek, koła zmienne fazy rozrządu to kolejne 8-10, zmiana na manual z bmw to 6, wydech 4 i to i tak nie wyjdzie 300 km. ale zwrócę honor jak wrzucisz wykres, to wtedy dam Ci i nawet 10 tys i zrób mi takiego moda :D 

Kolego X30XE z fabryki ma 301KM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyyyyyyyyyyyyyyyy...

 

21 godzin temu, rafalgrzegorz napisał:

X30XE z fabryki ma 301KM.

 

Z tego co ja wiem to 211kM w Omedze i 201kM w Sintrze. Innych mocy nie spotkałem, ale może czegoś nie wiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

210 koni przy 6200 obr oraz sintra nieco mniej bo 200 koni przy 6000 one. Troszkę ciężko by było  litra 100 koni uzyskać  bez doładowania no chyba że silnik by się kręcił do 15000 obr i pali z 50 litrow. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie by wykrzesać pawie że dowolną moc to trzeba tylko spełnić dwa warunki:  udrożnić przepływ gazów przez głowice czyli wlot powietrza do głowicy (dolot i unos zaworów ssących i unos zaworów wydechowych i sam wydech). No i druga sprawa to podlanie paliwa. Przy ściągniętym kagańcu obrotów silnik będzie generował taka moc jak mu pozwolą warunki obrotowe. Jak się wkręci do 8000 obr to te 300 koni albo i więcej jest możliwe. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Co wy za głupoty gadacie tu o podnoszeniu mocy to jestem w szoku, wejdźcie sobie na forum Omegi, bo w niej macie największa moc w serii 218 km z 3.2 pancernej jednostki i poczytajcie ile forsy się wsadza w wolnossaka bez turbo żeby wyszło 300 km bo wam nowie ze to koszt ok 30 tys. Barany, ostre walki, dolot z kwaski, porting głowic, wycięcie ekofasolek, zmiana dyfra, zmiana na manual, stroje ie na Eku, mapsensor, dobra zawieja i odpowiednie koła i ogumienie, i jest coś jesCze ale tego wam nie powiem, a daje w tym silniku z 20 km 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyrosłem z dłubania wolnossaków, bo efekt nie jest współmierny do roboty i wydanej kasy.

 

Za 30kPLN można pewnie zrobić z 500KM, więc gdzie tu logika?

 

A za te 20KM to wracaj sobie na omegę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.08.2019 o 12:50, ja37 napisał:

Ja wyrosłem z dłubania wolnossaków, bo efekt nie jest współmierny do roboty i wydanej kasy.

 

Za 30kPLN można pewnie zrobić z 500KM, więc gdzie tu logika?

 

A za te 20KM to wracaj sobie na omegę.

Nie czytasz ze zrozumieniem kolego, ta całość daje 300 km. A jedna z nich daje 20 i jest najtańsza do zrobienia. za 30 tys ? 500 km ? na pewno nie w wolno ssaku, i na pewno nie z opisywanym silnikiem.  Twoja wiedza na temat tuningu benzyniaków nawet nie jest minimalna więc kończę dyskusję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności