Gość Mixmich Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Sam tego nie robiłem, ale sanki poszły nieco w dół i skrzynia na glebę...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-627394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tmdevil Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Stosował ktoś zestaw Valeo Kit 4P w silniku Z13DTJ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-630463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Skrzynia w Z13DT i Z13DTJ są identyczne, co zresztą w tym wątku było wspomniane. W poprzednich postach masz moje filmiki przed i po wymianie oraz odczucia użytkowników. Moim zdaniem dużo zależy od tego, jak będzie auto używane, bo jeśli typowo w mieście, częste stanie w korkach i po wąskich uliczkach to sztywne koło ma sens (koło dwumasowe szybko padnie w takich warunkach), ale na trasy, bądź na dojazdy spoza miasta to koło dwumasowe daje trochę lepszy komfort jazdy. W cosie mam zestaw Valeo i do jazdy miejskiej się sprawdza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-630467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tmdevil Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Samochód służy mi jedynie do dojazdu do pracy i nic więcej (około 15km w jedną stronę) kawałek w mieście i reszta trasa. Niby mam "nową" dwumase ale mechanik wydymał mnie na 2 tysiące i zamiast nowej dał regenerowaną której nie chcą przyjąć na reklamacje a chodzi gorzej niż stara, myślę, że przeboleje z 2 miesiące i założę sztywne koło bo chyba i tak gorzej być nie może.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-630609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zestaw zawiera: - sztywne koło zamachowe zamiast awaryjnego dwumasowego koła zamachowego, - kompletne sprzęgło: tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła, śruby Czyli nie ma lozyska wyciskowego. JEst zamach, tarcza i docisk. Generlanei valeo niby nie robi zlych czesci. Wiekoszosc frncuzowatych aut ma to na pokladzie bo jest wspieranei wlasnych marek krajowych. Ja mam w obu tdi valeo i znosza duzo wiecej jak to co znosi sachs czy luk na dwumasie. Spokojnie ogarnia okolice 500 Nm bo widzialem na hamowni a jezdze tym autem codziennie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-631282 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość juran43 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Kilka dni temu wymieniłem dwumas na zestaw NATIONAL i Wysprzęglik Hydrauliczny Luk. Po złożeniu i odpowietrzeniu układu sprzęgło nie wysprzęgla,nie można wrzucić żadnego biegu.Auto to Combo 1,3 CDTI.Co może być przyczyną ? Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez juran43   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-631284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tmdevil Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Trzeba mieć jakiś specjalny wysprzęglik do sztywnego zestawu Valeo czy można zostawić ten co jest z dwumasą? (Mam nowy więc fajnie by było go zostawić)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-631326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zostaje ten sam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-631327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 zestaw valeo to w wiekszosci przapdkow skladajacy sie z zamachu, tarczy i docisku. wysprzeglik zazwyczja nie jest w zestawie. Niekotre auta maja osobno wysprzeglik i osobno lozysko to wtedy dosc czesto valeo dorzuca samo lozysko. Wysprzeglik to osobny temat tak jak pompka sprzegla. Co do tarczy to fakt nie wystepuje tez osobno ale regeneracja takiej tarczy to pikus dla kazdego fachowca od sprzegiel. regeneruje sie praktycznie wszystko od sprezynek po okladziny a taki zabieg kosztuje okolo 100 zl wiec tak czy siak taniej conajmnije dwa razy jak nowa tarcza gdyby byla dostepna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-631378 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 @mati jak chcesz to w weekend mogę wrzucić zdjęcia starego sprzęgła i wysprzęglika, na wyjętych częściach było logo LUK i wysprzęglik FTE. Obyś tylko wybrał markowy wysprzęglik (niestety ponad 400zł) i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28487-ko%C5%82o-dwumasowe-sprz%C4%99g%C5%82o-do-z13dt-z-silnika-z13dtj/page/8/#findComment-631795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.