Skocz do zawartości

ASTRA G - Cofanie sie paliwa!!!


Gość Bento

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj zapalilismy przy pomocy dodatkowego akumulatora i pryskania we wlot powietrza. Przejechalismy pare ulic i jezdzilo. Jednak jak zostalo na noc juz dzisiaj nie zapala.

Pseudomechanik powiedzial, ze cos dziwnego bo filtr paliwa powinien byc pelny a ledwie co tam bylo. wlasnie jakby sie paliwo w jakis sposob cofnelo bo baku,i powietrza naszlo do filtra.

 

Jutro postaram sie z pracy wyrwac, pojechac tam i sciagnac jakas pomoc do warsztatu. Obawiam sie o moj portfel.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tutaj nie ma dużych kosztów jak uda się namierzyć nieszczelność. Ja mam jeszcze zaworek zwrotny przed filtrem paliwa dzięki czemu jak uciekło paliwo z filtra to nie trzeba było tak długo kręcić żeby zatrybił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość grzegorz94351

Witam mam do kupienia auto astra g 2.0 diesel tylko tyle że sprzedawca mówi że rano trzeba auto zaciągać potem już normalnie pali co to może być za przyczyna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o tym silniku to się dowiesz co trzeba robić/sprawdzić - od kolektora ssącego przez układ paliwowy do wydechu, oczywiście o ogólnej kondycji silnika nie wspominając.

A G w dieslu to nie było autko do lansu tylko raczej wół roboczy.

Mogą być jakieś tanie pierdoły typu nieszczelność filtra paliwa ale może też być kolektor ssący do regeneracji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak zaciągał? Diesel który ma problemy z rozpalaniem to nie jest dobry pomysł na zakup. Jak usterka jest jakaś to niech naprawi i sprzedaje. Pierwsze co, to jak ogląda się auto przed zakupem silnik musi być zimny i ma palić za pierwszym razem bez jakiś dodatkowych problemów. Ja zawsze jak jechałem gdzieś po auto to prosiłem żeby nie był wcześniej odpalany, może głupota ktoś powie ale po tym jak wygląda samo rozpalanie już coś można powiedzieć o kondycji motorka. 2.0 DTI ma kapryśne pompy paliwa więc jak coś kula w układzie paliwowym to nie polecam, szkoda nerwów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie przyczyny w miarę proste do ogarnięcia to tak: filtr paliwa który jest że tak powiem do luftu w samej już konstrukcji no i głupota tych co to wymieniają filtr. Pisze tam żeby dokręcić kape niedużym niutonem chyba coś koło 8 czy 10 Nm a dowalaja jak koło by dokrecali. Druga sprawa to trawersy na wtryskiwacza CH dają też taki objaw ale też do ogarnięcia. 

Droższa sprawa jak kolega tu podaje to ta nieszczęsna pompa vp44 droga w naprawie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności