Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam poważny problem z moja Astrą G 1.7 CDTI. Nie chce odpalić. Na początku zauważyłem że na ciepłym silniku gorzej odpalała niż na zimnym teraz juz bez różnicy.Byłem już u róznych mechaników i dowiedziałem się że po pierwsze nie wiedzą co się dzieje bo po sprawdzeniu wtryskiwaczy na maszynie wymianie akumulatora i czujnika położenia czegoś tam(mieści się w obudowie rozrządu) samochód odpalał czy na zimnym czy na ciepłym. Po 1000 km problem pojawił się ponownie więc zawiozłem do innego serwisu Diesla w Rzeszowie. Stwierdzono że pompa jest wydajna,w tym czasie zalecono mi regenerację wtryskiwacza bo podobno na rozgrzanym silniku się rozszczelniał. Po naprawie znów jakiś 1000km i podobna sytuacja. Znów zawiozłem do Rzeszowa i powiedziano mi że po wykonaniu próby przelewowej w układzie oprócz paliwa znajdowało się powietrze.Wykluczono awarie wtryskiwaczy czy pompy wysokiego ciśnienia. Poskręcali wszystko i przyjechałem do domu. Spoko samochód po przejechaniu trasy ok 70 km odpala na strzał. Jednak potem pokręciłem się po mieście i coraz gorzej. Najpierw długo kręcił i odpalał tylko po wciśnięciu pedału gazu potem już wcale i został tylko szanowny Pan Plak. Nie wiem co dalej robić. Czy to na pewno tak jak sugerują Panowie z serwisu samochód łapie gdzieś lewe powietrze czy może jednak problem tkwi w układzie wysokiego ciśnienia. Proszę o jakąś poradę lub wskazówkę.Dzisiaj zauważyłem że opaska na wężu chłodniczki intercoolera (znajduje się na samym dole chłodniczki dltaego dojście tam jest możliwe tylko od spodu samochodu pod przednim zderzakiem) jest luźna jednak nie wiem czy to może być przyczyną.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41168-problemy-z-odpaleniem/
Udostępnij na innych stronach

Masz na mysli filtr cząsteczek? Powiem szczerze że chyba nie posiadam czegoś takiego a na pewno nie wiem jak się sprawdza jego nasycenie. Gdzie to się znajduje? Mogę podejrzewać że gdzieś za kolektorem wydechowym ale nie wiem. Może nie wszystkie Astry to miały?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41168-problemy-z-odpaleniem/#findComment-382009
Udostępnij na innych stronach

nie wszystkie, ale lepiej sie upewnic czy masz - bo jesli masz zapchany dpf to nie pojedziesz - zwyczajnie spaliny nie maja jak uchodzic...

 

jest tu na forum temat o rozkodowaniu vin'a wrzuc tam swoj to sie dowiesz...

poza tym jaki masz przebieg auta? od jak dawno auto?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41168-problemy-z-odpaleniem/#findComment-382029
Udostępnij na innych stronach

Przebieg samochodu to 234 tys km . samochód mam niecałe dwa lata, zrobiłem nim około 60 tys km. Nie ma na pewno DPF-a. Problem jest tylko z odpaleniem. Jak odpali to przy jeździe nic się nie dzieje,ładnie przyśpiesza i nie czuje ubytku mocy. Po prostu żeby chciała odpalać,tylko tyle.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41168-problemy-z-odpaleniem/#findComment-382270
Udostępnij na innych stronach

nieszczelnosc na ukladzie paliwowym. Silniki 1.7 nie maja pompy podajacej w baku wiec stad te problemy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41168-problemy-z-odpaleniem/#findComment-382290
Udostępnij na innych stronach

Ajak wykryc tą nieszczelność ,w którym miejscu ona wystpuje? Jeśli naprawdę by zasysał to lewe powietrze to czy nie było by problemów z uruchomieniem go wogóle? Na starterze odpala i potem nic nie przygasa. Chociaż zdarzało się że jak jeszcze odpalała normalnie to po odpaleniu po 1 sek. zgasła. Trzeba było trzymac pedał gazu wciśnięty żeby nie uciekła mi z obrotów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41168-problemy-z-odpaleniem/#findComment-382349
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam. Miałem podobne problemy z rozruchem (Astra III 1.7 CDTI) Samochód przestał palić na gorącym silniku. po wystygnięciu udawało się go zapalić po kilku próbach. wyglądało to jakby był zapowietrzony. Winny okazał się zawór regulacji ciśnienia na pompie oraz czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. po wymianie na używane (nowe to koszt ok 1200zł) wszystko działa.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41168-problemy-z-odpaleniem/#findComment-444452
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności