Skocz do zawartości

Kody bledow do Astry G


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Tak sobie przeleciałem twoje błędy .i doszedłem do wniosku że ci panowie z ASO . To byli widocznie z DU.. oni się mylą , to mnie też wolno ;)

P0380 - To wymień lub po prostu sprawdź świece żarowe -Lub moduł sterujący nimi . P0335 - z powodu tego błędu możesz mieć tą nierówną prace silnika -czyli - czujnik obrotów wału .wymienić . Pozostałe błędy są następstwem tego czujnika . Związane z kontrolą i czasem wtrysku. Poza oczywiście błędem P0110 Który to wskazuje za przepływomierzem .. Ale Ty masz nowy wiec wyskakuje w następstwie błędu P0335 - to wszystko . Czujnik wału i kontrola świec na początek ;)

A mógłbyś mi podać link do tego tematu jak sprawdzić świece żarowe, i gdzie znajduje się się moduł sterowania świecami i czujnik obrotów wału ? byłbym bardzo wdzięczny

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/6/#findComment-184013
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj siedząc w aucie przypomniało mi się o sposobie sczytywania błędów przez naciśnięcie pedału hamulca i gazu no i się narobiło najpierw 10 mignięć potem 3 potem 7 i na koniec 10 czyli błąd P0370 Niewłaściwy sygnał czujnika położenia pompy, pewnie katastrofa czy mógłby ktoś mi to wyjaśnić po ludzku.

a czy ta metoda z gazem i hamulcem napewno działa ?

sprawdziłem u siebie i dostałęm trochę dziwną liczbę mignięć, 8-10-5-7-1.

Chyba trochę za dużo tych numerów mi wymigało.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/6/#findComment-182878
Udostępnij na innych stronach

w silnikach na ON nie zawsze się tak da, mam ten sam model i tylko tech-2 w serwisie daje jakieś tam gwarancje wykrycia usterki, koszt w ASO to ok 160zł, u mechanika ok 50 zł..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/6/#findComment-182822
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam oto kody do Astra-G 03-04 Y20DTH&Y22DTR PSG16;KW2000

; Opel Astra-G 03-04 Y20DTH&Y22DTR, Diesel PSG16

; 2006 09.24. 01:00

; Created by Yast

 

P0070 Temperatura powietrza otoczenia- duża wartoć na wejciu B-16

P0070 Temperatura powietrza otoczenia- mała wartoć na wejciu B-16

P0100 Za mocne wejcie obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-11

P0100 Za słabe wejcie obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-11

P0100 Obwód mas. lub objet. przeplywu powietrza, sygnal za wysoki B-32

P0100 Obwód mas. lub objet. przeplywu powietrza, sygnal za niski B-32

P0100 Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem B-31

P0105 Za mocne wejcie obwodu sensora cinienia ładowania C-10

P0105 Za słabe wejcie obwodu sensora cinienia ładowania C-10

P0105 Cinienie atmosferycznie do cinienia doładowania Nieprawdopodobne B-29

P0110 Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za silne wejcie obiegu pršdowego C-12

P0110 Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za słabe wejcie obiegu pršdowego C-12

P0110 Obwód czujnika temp. powietrza wlotowego - usterka C-12

P0115 Obieg pršdowy temperatury płynu chłodzšcego silnika - za mocne wejcie C-13

P0115 Obieg pršdowy temperatury płynu chłodzšcego silnika - za słabe wejcie C-13

P0115 Obwód temperatury cieczy chlodzacej, wadliwe dzialanie C-13

P0115 Temperatura cieczy chłodzšcej silnika nie zgadza się z temperaturš oleju C-13

P0120 Sensor 1 pozycji pedalu gazu Za wysoka wartosc na wejsciu C-08

P0120 Sensor 1 pozycji pedalu gazu Za niska wartosc na wejsciu C-08

P0120 Usterka w obwodzie czujnika położenia pedału przyspieszenia C-08

P0120 Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu C-08

P0149 Obwód sterowania czasem wtrysku, wadliwe dzialanie B-15

P0195 Za mocne wejcie obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-14

P0195 Za słabe wejcie obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-14

P0195 Wskazanie czujnika temperatury oleju silnikowego nie zgadza się z temperaturš cieczy chłodzšcej C-14

P0195 Czujnik temperatury oleju silnikowego, przerywane dzialanie C-14

P0217 Redukcja paliwa spowodowana wysokš temperaturš pompy B-24

P0217 Redukcja paliwa spowodowana wysokš temperaturš oleju B-24

P0217 Redukcja paliwa spowodowana wysokš temperaturš płynu chłodzšcego B-24

P0219 Zbyt duża prędkoć silnika B-22

P0220 Sensor 2 pozycji pedalu gazu Za wysoka wartosc na wejsciu C-08

P0220 Sensor 2 pozycji pedalu gazu Za niska wartosc na wejsciu C-08

P0220 Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu C-08

P0234 Obwód regulacji cinienia ładowania, odchylenie dodatnie B-22

P0234 Obwód regulacji cinienia ładowania, odchylenie ujemne B-22

P0243 Zawór ograniczajšcy cinienie doładowania - wysokie napięcie C-22

P0243 Zawór ograniczajšcy cinienie doładowania - niskie napięcie C-22

P0243 Zawór ograniczajšcy cinienie doładowania - przerwany obwód C-22

P0243 Zawór ogran.cinienie doładowania Stopień załšczenia Temperatura za wysoka C-22

P0300 Diagnostyka obwodu wysokiego cinienia Wadliwe działanie B-30

P0335 Obwód czujnika wału korbowego poza wymaganym zakresem C-17

P0340 Obwód czujnika położenia wałka rozrzšdu - wysoka częstotliwoć C-17

P0340 Obieg pršdowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartoć poza wymaganym zakresem C-17

P0340 Obwód czujnika pozycji walka rozrzadu, wadliwe dzialanie B-21

P0380 Obwód urzšdzenia żarzšcego - wysokie napięcie C-28

P0380 Obwód urzšdzenia żarzšcego - niskie napięcie C-28

P0380 Obwód urzšdzenia żarzšcego przerwany C-28

P0380 Obieg pršdowy wiecy żarowej C-28

P0380 Urzšdzenie żarowe Stopień załšczenia Temperatura za wysoka C-28

P0381 Lampka kontrolna żarzenia - wysokie napięcie C-32

P0381 Lampka kontrolna żarzenia - niskie napięcie C-32

P0381 Lampka kontrolna żarzenia - przerwany obwód C-32

P0381 Kontrolka urzšdzenia żarowego Stopień załšczenia Temperatura za wysoka C-32

P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie C-03

P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie C-19

P0400 Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie C-19

P0400 Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie C-19

P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-19

P0400 Rozpoznany zbytni przepływ recyr- kulacji gazu wydechowego B-35

P0400 Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35

P0400 Zawór recyrkulacji spalin - usterka C-20

P0400 Wartoć rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe C-20

P0400 Zawór recyrkulacji spalin Stopień załšczenia Temperatura za wysoka C-19

P0500 Sygnał prędkoci pojazdu do prędkoci silnika i masy wtrysku Nieprawdopodobny B-17

P0500 Usterka sygnału prędkoci pojazdu B-18

P0530 Czujnik cinienia klimatyzacji - duża wartoć na wejciu Układ klimatyzacji B-05

P0530 Czujnik cinienia klimatyzacji - mała wartoć na wejciu Układ klimatyzacji B-05

P0560 Za wysokie wejcie napięcia systemu C-03

P0560 Napiecie ukladu, wadliwe dzialanie B-21

P0602 Elektroniczna jednostka sterujšca (ECU) - usterka C-02

P0602 Nie zaprogramowano Ukladu Kontroli Elektronicznej (ECU) C-02

P0602 Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazdu C-02

P0602 Wariant konfiguracji nie zaprogramowany C-02

P0606 Ponowna inicjalizacja modułu sterujšcego B-20

P0606 Wewnętrzny błšd w komunikacji jednostki sterujšcej B-21

P0606 Elektroniczna jednostka sterujšca (ECU) - usterka C-17

P0638 Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za wysokie C-24

P0638 Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za niskie C-24

P0638 Elektroniczne ster. przepustnicy - przerwany obwód C-24

P0638 Obwód zaworu elektromagnetycznego za wysoka temperatura stopnia zasilania C-24

P0650 Wskanik nieprawidłowego działania (MIL) Stopień załšcz., Temp. za wysoka C-34

P0650 Obwód sterujacy lampki kontrolnej wadliwego dzialania (MI), sygnal za wysoki C-34

P0650 Otwarty obwód Lampki Ostrzegaw- czej (MIL) C-34

P0650 Obwód sygnalizacji usterki (MI) - niskie napięcie C-34

P0660 Zawór elektromagn. regulujšcy poziom zawirowania - wysokie nap. C-23

P0660 Zawór elektromagn. regulujšcy poziom zawirowania - niskie nap. C-23

P0660 Zawór elektromagn. regulujšcy poziom zawirowania - przerwany obwód C-23

P0660 Elektrozawór regulacji poziomu zawirowania Stopień załšcz., Temp. za wysoka C-23

P0700 Obwód sygnalizacji usterki (MI) - żšdanie z modułu sterujšcego przekładni (TCM) poza zakresem B-19

P0703 Nieprawidłowy sygnał przełšcznika hamulców C-15

P0704 Sygnał przełšcznika sprzęgła Nieprawidłowy C-36

P0704 Nieprawidłowy sygnał z modułu sterujšcego przekładni (TCM) C-26

P1105 Za mocne wejcie obwodu sensora cinienia barometrycznego C-09

P1105 Za słabe wejcie obwodu sensora cinienia barometrycznego C-09

P1105 Cinienie atmosferycznie do cinienia doładowania Nieprawdopodobne B-29

P1222 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-30

P1530 Przekaznik ukl. klimatyzacji, przerwany obwód Układ klimatyzacji B-10

P1530 Za wysokie napięcie przekanika A/C Układ klimatyzacji B-10

P1530 Za niskie napięcie przekanika A/C Układ klimatyzacji B-10

P1530 Przekanik A/C Stopień załšczenia Temperatura za wysoka Układ klimatyzacji B-10

P1540 PWM systemu klimatyzacji - nieważny sygnał Układ klimatyzacji B-10

P1540 Cinienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał Układ klimatyzacji B-10

P1560 Napiecie ukladu, wadliwe dzialanie B-21

P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podcinienia, napięcie za wysokie C-21

P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podcinienia, napięcie za niskie C-21

P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podcinienia, obwód otwarty C-21

P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podcinienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21

P1600 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) C-02

P1601 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) C-02

P1603 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) B-20

P1604 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) B-21

P1610 Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu Blokada Rozruchu B-07

P1610 Wadliwe działanie immobilizera Blokada Rozruchu B-07

P1611 Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa Blokada Rozruchu C-02

P1612 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05

P1613 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05

P1614 Niewłaciwy kluczyk z transponderem Blokada Rozruchu C-06

P1614 Otrymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-06

P1615 Nieudana identyfikacja ECM (Moduł sterujšcy silnika) Blokada Rozruchu C-05

P1620 Wysokie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5V C-05

P1620 Niskie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5V C-05

P1620 Wysokie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5V C-06

P1620 Niskie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5V C-06

P1620 Wysokie napięcie w obwodzie 3 napięcia odniesienia 5V C-07

P1620 Niskie napięcie w obwodzie 3 napięcia odniesienia 5V C-07

P1622 Zbyt wysokie napięcie odniesienia C-17

P1622 Zbyt niskie napięcie odniesienia B-20

P1625 Główny przekanik otwiera się zbyt póno C-04

P1625 Główny przekanik otwiera się zbyt wczenie B-20

P1630 Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa C-17

P1632 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17

P1633 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17

P1634 Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa B-20

P1634 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17

P1650 Kontrolka serwisowa - wysokie napięcie C-33

P1650 Kontrolka serwisowa - niskie napięcie C-33

P1650 Obwód otwarty lampki SVS C-33

P1650 Poziom zasilania lampki serwisowej pojazdu SVS Temperatura za wysoka C-33

P1651 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-21

P1811 Usterka sygnału momentu (CAN) B-33

P1813 Usterka sygnału momentu (CAN) B-33

U2101 CAN-BUS Nie zaprogramowana Lista konfiguracji maksymalnych C-02

U2103 Tryb CAN-BUS - brak łšcznoci C-25

U2106 CAN-BUS - brak lacznosci z modulem kontroli transmisji B-33

U2108 CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/6/#findComment-182403
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam,

jak mozna dokladniej rozumiec blad P 1222 ??? W zafirze z silnikiem Y 22 DTR.

 

P1222 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-30

 

...bo to jest zbyt ogolne okreslenie.

 

U mnie wlasnie wyskoczyl taki blad, a wyglada to tak: W momencie kiedy ma sie wlaczyc turbosprezarka ( obroty okolo 1800 ), slyszalne jast kilka klapniec, na krotki moment nastepuje utrata mocy az do wlaczenia sie turbiny i wtedy jest juz wszystko w normie. Silnik pracuje normalnie, zuzycie normalne. Tylko ten krotki moment " nienormalny ". Ten moment mozna zaobserwowac jedynie podczas jazdy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/6/#findComment-162176
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności