Skocz do zawartości

CHIP-TUNING


Gość OPantaraEL

Rekomendowane odpowiedzi

Gość OPantaraEL

Witam !
Od pól roku jestem posiadaczem Antary 2.0 CDTI 2007r
Samochód nieźle się spisuje, lecz chciałbym dodać mu więcej mocy, zwiększyć moment, obniżyć spalanie..

Zainteresowałem się chip'owaniem. Na allegro jest pare ofert, od 300 do 900 zł, lecz nie jestem pewniem
czy się to sprawdzi i interesuje mnie wasze zdanie, chipowaliście swoje Ople bądź słyszeliście coś na ten
temat, jakieś porady ?

Proszę o pomoc.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie allegro

tylko firma ktora sie tym zajmuje

i robi pomiary przed i po tym zabiegu

tematow o tym na forum jest juz wystarczajaca ilosc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

jeśli masz zamiar pojeździć tym autkiem jeszcze to zrób profesjonalny program dedykowany pod Twoje auto. Koszt ok 1500zł. Na pewno nie będziesz żałował.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie I o to chodzi zaden box. Zaden chip.

Tyko re_map eeprom. I bedziesz czul roznice.

Ale z drugiej strony przy takiej mocy nie liczyl byl

Ze spalaspalanie zmaleje mi powiedziano nie zmieni sie przy takiej samej technice jazdy

Teraz noga napewno swiezbi a potem to bedzie jeszcze bardziej ,wiec efekt nizszego spalania staje sie odwrotny

Bo spokojnie nie bedzie sie dalo jezdzic

Dlatego dobrze sie zastanow czego oczekujesz. Na czym bardziej zalezy.

Czy na mocy=predkosc. Moment=przyspieszenie

Czy na oszczednosci ?

''w miare jedzenia apetyt rosnie''

Edytowane przez mati11294

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście - moc kusi, więc mniejsze spalanie to w zasadzie mit

 

miałem i box chiptronica i prawdziwy profesjonalny tunning mechaniczny + mapa

 

dzięki "niekontrolowanej pracy" boxa miałem zafundowany remont głowicy :hyhy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy żadnego BOXa ... testowaliśmy na hamowni silnikowej ... to mit;

warto zadać sobie pytanie jak działaja boxy?? jeżeli ktoś z Was takowy miał, to wie, że podłącza się go pod czujnik ciśnienia paliwa w common railu .. więc czym możemu sterować .. tylko i wyłącznie ciśnieniem paliwa .. a właściwie oszukujemy ECM (ECU) i podajemy mu obniżoną wartość rzeczywistego ciśnienia w common railu przez co moduł zmienia je ustawiając nieco wyższą niż powinno być. W ten sposób uzyskujemy większą dawke paliwa wtryskiwaną do cylindra. Nieco większą moc .. ale .. regulacja dotyczy tylko niskich prękości obrotowych do 1800 rpm. Poza tym mamy wyższą temperaturę spalania, możliwośc podpalenia zaworów .. badania jakie widziałem na hamowni silnkowej wykazały bardzo niewelki wzrost mocy i momentu (ok. 3%) i dalekie były do zapowiadanych 30% ... a problemów ten box może narobić ... szkoda gadać :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca się zgadzam, bo u mnie przyrost był znaczący na pewno około 30KM i kilkudziesięciu Nm (silnik z tradycyjną pompą rotacyjną)

fakt dorzucony "koks" był od dołu dlatego te boxy są takie destrukcyjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności