Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość karlos019

Najlepiej uzyc zmywacza do hamulcow aby wymyc sadze z jego wnetrza.

 

Co do czujnika to czyściłóem go już jakieś 2 tyg. temu i nie zauważyłem żadnego efektu.

Dzisiaj jechałem tracę w 5 osób czyli całkiem nie złe obciąsżenie :-) i co chwilę można powiedzieć zapalała mi sie kontrolak :-(

 

To co że tak powiem proponujecie elektrozawór podciścienia wpierw wymiecić ? Turbiby to ja jako " niedzielny mechanik " bym wolał się nie tykać to bym zostawił na sam koniec.

Edytowane przez karlos019

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/2/#findComment-481539
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość karlos019

Własnie sprawdzilem i tak jak mówiłem sa 2 błędy P0500 i P0234

 

Jedną z przyczym może być tak jak piszecie zabrudzone turbo ( blokada kierowcicy) a co cadzicie o czymś takim

Czy to G.... daje ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/2/#findComment-481643
Udostępnij na innych stronach

Własnie sprawdzilem i tak jak mówiłem sa 2 błędy P0500 i P0234

 

Jedną z przyczym może być tak jak piszecie zabrudzone turbo ( blokada kierowcicy) a co cadzicie o czymś takim

Czy to G.... daje ?

tym to sobie możesz wyczyścić co najwyżej kolektor dolotowy ... lub sprężarkę turbiny .. a kierownica strumienia znajduje się na częsci wydechowej .. więc środek po spaleniu w cylindrze musiałby mieś jeszcze własności czyszczące .. raczej mało prawdopodobne ..

jeżeli to kierownica strumienia to tylko demontaż z silnika, demontaż części spalinowej i wyczyszczenie .. :-) wtedy będzie chodzić idealnie.

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/2/#findComment-481655
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

Co do cięgna kierownicy to nie sprawdzałem. A czy można to sprawdzić bez rozkręcania niczego?
Dzisiaj jedyne co zrobiłem to wymieniłem filtr paliwa nigdy tak nie widziałem takiego filtra dosłownie czarny jak cholera jutro zrobię fotkę i wam pokażę nie widzieliście takiego syfu. Przejechałem się z 10km i kontrola się nie zapaliła żaden błąd nie wyskoczył, ale tematu nie zamykamy bo to może być akutar przypadek. Czasami tak mam że mi się załączy a czasami nie. W poniedziałem robię trasę więc wyjdzie to na 100% bo w trakcie 150km zawsze załącza mi się kontrolka nie jednokrotnie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/2/#findComment-481711
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka sie nie zapala bo nie zostaja soelnione wymagae warunki. Wrzuc najwyzszy bieg i utrzymaj pedal przyspieszenia wcisniety do oporu- gwarantuje, ze blad wyskoczy. Najlepiej sprawdzic ciegno kierownic mostkujac przy zaworku elektromagnetycznym sterujacym doladowaniem przewod vac i out. Jelsi ciegno rusza sie plynnie i w pelnym zakresie to prawdopodobienstwo zapieczenia kierownic mocno rosnie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/2/#findComment-481713
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

Kontrolka sie nie zapala bo nie zostaja soelnione wymagae warunki. Wrzuc najwyzszy bieg i utrzymaj pedal przyspieszenia wcisniety do oporu- gwarantuje, ze blad wyskoczy. Najlepiej sprawdzic ciegno kierownic mostkujac przy zaworku elektromagnetycznym sterujacym doladowaniem przewod vac i out. Jelsi ciegno rusza sie plynnie i w pelnym zakresie to prawdopodobienstwo zapieczenia kierownic mocno rosnie.

 

Tak zawsze jest to fakt jak chcę sobie sprawdzić to się nie zapali :) Dzisiaj testowałem różne style jazdy nity też tak tobiłem że na wysokim biegu i gaz do oporu bo faktycznie wtedy najczęściej się zapalała kontrola. Nalepszy tes będzie trasa się zobaczy, ale znając moje szczeście to się zapali kontrloka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/2/#findComment-481716
Udostępnij na innych stronach

Witam,pewnie wiele nie wniosę do tematu ale napiszę jak to było u mnie. Posiadam od kilku miesięcy Askę H z silnikiem 1.7Cdti 101km Z17DTH i u mnie sytuacja była podobna,też zapalała mi się kontrolka samochód z kluczykiem. Kombinowałem z kuzynem jak mogłem a i tak się zapalała w najmniej oczekiwanym momencie (np. przy przyspieszaniu w Niemczech na banie, 130-140km/h i jest świeci się i tryb awaryjny i max 120 przez około 30 sec). Doszedłem dopiero do tego co ma winę gdy robiłem przegląd auta zmieniając filtry i płyny .Zmieniłem filtr paliwa i spuściłem wszystko ze środka i odziwo spokój,nie zapalała się dość długo. Po pewnym czasie znów się zapaliła,wyczytałem gdzieś że przy filtrze jest separator wilgoci(czy jakoś tak) i teraz regularnie spuszczam tę wodę która się tam gromadzi wraz z odrobiną paliwa i jest spokój :rotfl: drobnostka,może i w Twoim przypadku to wystarczy.

Pozdrawiam Klubowiczów!

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/2/#findComment-481743
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności