Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

Jutro czysto teoretycznie kupię strzykawkę + wężyk podciśnienia i założę na gruszkę turbiny chociaż przy okazji sprawdzę czy chodzi bo wiem że i tak podsinienie nie mam. A może wiecie która a tych kocówek co odą od vacuum jest od turbiny?

Musisz mieć pompkę podciśnieniową .. gruszka ma większą objętość niż strzykawka i prawdopodobnie ją nie ruszysz, ale spróbuj sam jestem ciekawy rezultatu.

Ten mniejszy króciec odpowiada za podciśnienie do sterowania silnika, ale po drodze jest jeszcze jeden trójnik i zaworek.

a do tego troche metrów przewodów. Je też potrzeba sprawdzić.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/5/#findComment-484160
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie


Witam wszystkich zainteresowanych moim tematem. Więc tam mam nowe informacje właśnie wróciłem z kanału :) dostałem się do elektrozaworu zdemontowałem wężyk który który jest wejściem oddaliłem auto i zatkałem palcem podciśnienia brak. Następnie po prostu wyczepiłem ten wężyk żebym miał dojście i dmuchałem w niego powietrze wylatywało jak cholera. Nie mogłem zlokalizować przetarcie choć syczało mocno dopiero po chwili na zajęciu węża powinien on być przymocowany takim stalowym klipem nie był był luźno i praktycznie przetarł się do połowy i jedno z kół ( PS., gratulacje dla mechanik który wymieniał mi rozrząd) pewnie zapomniało mu się do wczepić. Muszę kupić wen wężyk wymienię go, ale dopiero w następnym tygodniu i dam oczywiście znać na forum czy jest już po problemie.

A mam takie pytanie w sumie jeżdżę z tym przetartym wężem już chyba z 5 mieś. mam nadzieję że to nie ma zbytnio wpływu na turbinę to wtedy łop[atki turbiny nie zmieniają swojej geometrii. Chodzi mi i ti czy tam nic się nie zasyfiło przez ten czas.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/5/#findComment-484496
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Po raz trzeci odpowiadam:) bo jednocześnie kontynuujesz 3 tematy:) : Trochę sadzy się na pewno nazbierało ale po typowym przegonieniu auta lub normalnej jeździe z cięższą nogą wszystko się samo powinno oczyścić. Na pewno będzie ok po naprawie felernego wężyka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/5/#findComment-484518
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość karlos019

Więc rozwiązaniem problemu jest jednak przetarty wężyk podciśnienia. Chciałem do wymienić, ale nie idzie go nigdzie dostać :-( kupiłem z metra cięty wężyk podciśnienia mówię sobie wyciągnę go i po prostu ten kawałek co jest przetarty nałożę na niego ten wężyk co kupiłem, ale okazało się że odłączyłem wężyk od elektrozaworu wszystkie spinki od gruszki turbiny i tak go wyjęć nie mogłem nie mam pojęcia jak w części przedniej silnika gdzieś jest upchany że nie idzie go wyciągnąć w nie chciałem na chama szarpać. Więc zrobiłem " rzeźbę " zakleiłem do izolacją i takim klejem na ciepło to będzie trzymało na 100% ale to miejsce po ni cię przetarł jest narażone na przetarcia ponieważ wężyk biegnie pomiędzy dwoma kołami ( luz około 0.5cm po obu stronach max). Wymieniłem uchwyty trzymające wężyk może będzie dobrze :-)

 

3149393824.jpg

Edytowane przez karlos019

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/5/#findComment-485594
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość amsterdambxl

Ja mam podobny problem OPEL ASTRA H GTC 2006 101 km 74KW Z17DTH ...Po wymianie silnika na używany z przebiegiem 59 tyś Czasami przy obrotach 3000 na 5 biegu,wywala mi autko z kluczykiem i traci moc po jakiejś minucie czasami 5 minutach kontrolka gasnie i jest ok....i tak co jakiś czas... czasami przez kilka dni się nie zapala ale zawsze sama gasnie .Dodam ze Nie musze gasic silnika żeby wróciło wszystko do normy...jakiś czas temu miałem błąd 0234... Teraz nie mogę go odczytac metodą gaz hamulec .a nic nie kasowałem...Czujnika Cisnienia doładowania nie czyściłem .Z uwagi na to ze nie są to wielkie pieniądze ,od razu zamówiłem na allegro nowy oryginalny Bosch ,ale jeszcze do mnie nie dotarł...Stawiam właśnie na ten czujnik ale wyjdzie przy zamontowaniu...Co o tym myślicie?Czy czujnik może być tego przyczyną?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/5/#findComment-564999
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności