Gość apph Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Witam, Od pewnego czasu mam problem z zapalającą się, pomarańczową kontrolką - układ elektroniczny silnika "check engine". Objawem jest odcięcie turbosprężarki - jest to model Opel Astra III GTC 2.0 - i znaczny spadek mocy. Po wyłączeniu silnika na chwilę i ponownym uruchomieniu po minucie, dwóch, kontrolka pojawia się, ale po chwili znika i turbosprężarka znowu działa. Nie trwa to jednak długo - po przejechaniu 5-10km sytuacja się powtarza. Po podłączeniu komputera sygnalizowany jest błąd potencjometra gazu. Auto było już u mechanika i sytaucja ponoć została naprawiona. Wtedy diagnozą była usterka przepustnicy. Po około 8 miesiącach sytuacją się powtórzyła i kontrolka ponownie się zapala, objawy są takie same. Czy macie może jakieś pomysły, co może być przyczyna? Czy możecie polecić jakieś warsztaty na terenie Warszawy (autoryzowany serwis Opla znam )? Dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62697-odci%C4%99cie-turbiny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apph Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Ok, wychodzi na to, że może to być problem z przepustnicą. W związku z tym mam pytanie: czy przepustnica do silnika Z20LEL będzie kompatybilna z silnikiem Z20LER?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62697-odci%C4%99cie-turbiny/#findComment-493403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Przepustnice są te same więc nie będzie problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62697-odci%C4%99cie-turbiny/#findComment-493916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.